Gestolen Zandvoort: BMW S1000RR MX-FX-23

baldbiker

MF veteraan
18 okt 2006
4.676
321
Haarlem
Op zondag 11-12-2011 had ik mijn motor geparkeerd in Zandvoort op de kleine krocht, dat was om een +/- 13.00 uur en om 13.45 uur kwam ik terug en stond hij er niet meer en dan sta je toch ff raar te kijken. ;(

Het is een BMW S1000RR Thundergrey metalic met kenteken mx-fx-23
er zitten valblokken van lsl op en stompgrip op de tank verder een hoger ruitje en het bijrijder zitje zat er op een rem en koppelingshendel van HP (gillis) en een rem/schakelset ook van hp.

Hij stond op het stuurslot en een schijfremslot dus waarschijnlijk is hij in een busje geladen.
Maar misschien heeft iemand wat gezien of er over gehoord of worden er zaken te koop aangeboden mocht dit zo zijn laat het dan weten want misschien kan er dan wat aan al die diefstallen gedaan worden.
full
 
'BMW S1000RR gestolen in Zandvoort' > 'Gestolen Zandvoort: BMW S1000RR MX-FX-23 '
 
je kan tegenwoordig niet eens ff een ritje doen of zo'n ding wordt al gestolen -O-

sterkte met de afhandeling
 
Beetje laat je bericht maar nog steeds even klote

Heb t ook gehad, gelukkig niet met mn S1000tje

Sterkte
 
Ben je wel verzekerd hiervoor? Of zeggen ze doodleuk, ja maneertje, stuurslot en schijfremslot is niet voldoende, had vast moeten zitten met een ketting, we keren niets uit? Bloody hell, zal je maar gebeuren.
 
Beetje laat je bericht maar nog steeds even klote

Heb t ook gehad, gelukkig niet met mn S1000tje

Sterkte
Ja heb je gelijk in maar ik wist niet dat er speciaal topic was en ze hadden misschien camera beelden van het gebied waar hij stond dus had goede hoop dat ze konden zien wie het geweest waren.
Maar niet dus, in verband met de wet op de privacy mag niet het hele gebied gefilmd worden of zo.
 
Ben je wel verzekerd hiervoor? Of zeggen ze doodleuk, ja maneertje, stuurslot en schijfremslot is niet voldoende, had vast moeten zitten met een ketting, we keren niets uit? Bloody hell, zal je maar gebeuren.
Als het goed is ben ik gewoon verzekerd alleen de of een aantal accessoires misschien niet maar daar heb ik in ieder geval wel rekeningen van.

Dinsdag komt de expert al dus dan zal ik het wel horen.
 
Alleen stuurslot en een schijfremslot ?? geen alarm met certificaat?(begin maar met schelden) want je zal waarschijnlijk niks krijgen :X :X :X

Toen een van mijn motor was gestolen kwam ook zo'n manneje thuis , als eerste wilde hij de alarm certificaat hebben en zo niet hoeven we niet verder te gaan .
 
Laatst bewerkt:
Alleen stuurslot en een schijfremslot ?? geen alarm met certificaat?(begin maar met schelden) want je zal waarschijnlijk niks krijgen :X :X :X

Toen een van mijn motor was gestolen kwam ook zo'n manneje thuis , als eerste wilde hij de alarm certificaat hebben en zo niet hoeven we niet verder te gaan .
Ik hoef geen alarm te hebben bij mijn verzekering dus hoef niet te schelden.
 
Alleen stuurslot en een schijfremslot ?? geen alarm met certificaat?(begin maar met schelden) want je zal waarschijnlijk niks krijgen :X :X :X

Toen een van mijn motor was gestolen kwam ook zo'n manneje thuis , als eerste wilde hij de alarm certificaat hebben en zo niet hoeven we niet verder te gaan .
goedkope verzekering zeker...?
 
Het blijft toch altijd wazig, die voorwaarden. Bijvoorbeeld dat ie 's nachts wel in een garage moet staan met goede sloten, anders is het je eigen verantwoording bijvoorbeeld? En overdag buiten met alleen een schijfremslot is voldoende?

Ik heb net een nieuwe Multistrada sinds eind oktober, en heb mijn motor 's nachts in de parkeergarage van het appartementencomplex waar ik woon staan. Goed afgesloten natuurlijk, maar je weet het maar nooit. En alleen op het stuurslot en schijfremslot. Nou woon ik in Zwitserland, het is (nog) niet zo erg als in NL volgens mij qua diefstallen, alhoewel je steeds meer Roemenen en Bulgaren in busjes ziet rondrijden hier :X ik ben als de dood dat mijn nieuwe motor wordt gejat. Ik stuur meteen een mailtje naar mijn verzekeraars tussenpersoon, even bevestigen hoe en wat precies is gedekt.

Tjesusmina man, dus je ben op klaarlichte dag in Zandvoort, ben je even weg voor 45 minuten, en de motor is weg. Hoe doen ze dat toch? En waar blijven die motoren? Zien we in een week een filmpje op Motormeuk uit Polen waar een n00b crashed op "zijn" nieuwe BMW?
 
Tsja, wordt steeds gekker zeggen ze hier....s1000rr stelen in 45 minuten. Mijn gsxr was in 4 minuten weg :-(

Sterkte ermee. Ik heb het verzekeringsgeld binnen, krijg je een schamele 7k terug voor je fiets. Wat belachelijk die verzekeringen allemaal. Hoop dat jij meer geluk hebt!!
 
@ de TS:

Erg klote. Succes met de afhandeling van het gezeur.


Meeus verzekering all risk
Het ligt gewoon aan je verzekeraar. Verschillende verzekeringmaatschappijen, verschillende voorwaarden.

Univé stelt enkel als eis dat de fiets op slot staat met een art. 4 slot. Hoeft niet vast, hoeft niet binnen, hoeft geen alarm te hebben.

Allemaal verschillend dus.
 
Tsja, wordt steeds gekker zeggen ze hier....s1000rr stelen in 45 minuten. Mijn gsxr was in 4 minuten weg :-(

Sterkte ermee. Ik heb het verzekeringsgeld binnen, krijg je een schamele 7k terug voor je fiets. Wat belachelijk die verzekeringen allemaal. Hoop dat jij meer geluk hebt!!
Dat is balen ja maar ik ben verzekerd bij combi motors en krijg 3 jaar lang de aanschafprijs terug, maar betaal wel 1000 euro per jaar.
 
succes met de afhandeling en verwerking ervan,

Belachelijk dat ze weer niet met hun handen er vanaf kunnen blijven.

Het valt mij wel op de laatste tijd, het hoeft maar een beetje behachelijk weer te zijn.

En er word weer een motor gejat, of die nu in je schuur, tuin, of waardan ook staat.

Jammer hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan