Gestolen: Zwart/gele Husaberg SM 2004

mvanhelden

MF'er
21 apr 2008
51
4
arnhem
Beste mensen, helaas is zojuist mijn Husaberg voor de deur gestolen.
Na een heerlijk middagritje heb ik haar voor het huis gezet in de Apeldoornseweg te Arnhem en toen ik de motor om 22:00 binnen ging zetten was ie weg.
Hopelijk kunnen jullie de oortjes openhouden of er toevallig iemand opeens onderdelen wil hebben of verkoopt. De tandwielen en achterband waren aan vervanging toe, voor de rest was ie in topstaat. Een zeer opvallende machine met een hard geluid. Zwart frame, gele kappen, alu spaakvelgen.
Ik baal!!! :( :(

Bij voorbaat dank :}
 
Beste mensen, helaas is zojuist mijn Husaberg voor de deur gestolen.
Na een heerlijk middagritje heb ik haar voor het huis gezet in de Apeldoornseweg te Arnhem en toen ik de motor om 22:00 binnen ging zetten was ie weg.
Hopelijk kunnen jullie de oortjes openhouden of er toevallig iemand opeens onderdelen wil hebben of verkoopt. De tandwielen en achterband waren aan vervanging toe, voor de rest was ie in topstaat. Een zeer opvallende machine met een hard geluid. Zwart frame, gele kappen, alu spaakvelgen.
Ik baal!!! :( :(

Bij voorbaat dank :}


tuurlijk baal je en terecht ook :(


jij hard werken voor je poen en dan zo bijna onder je neus gestolen worden :(

sterkte ermee en hoop dat je hem en die gasten terug vind ;)
 
god#&*%@ klote!!

er rijden meen ik wel 2/3 husaas in arnhem ..jeroen en diana en tom
ik zou als ik jou was die mensen ook inlichten via ons topic:
gelderse supermotards .
dan kunnen ze iig hun oren /ogen open houden !!!
 
ja man ik snap het echt wel ,kheb zelf ook heel wat moois en dan als dat dan weg zou zijn ,
dan knapt er gewoon iets ,ik zou helemaal knettergek worden,
btw ,we zitten in regionaal met de gelderse sm

sterkte hoor :)
 
Bij deze:
DSC00037.jpg

Afb055.jpg

DSC00035.jpg


Alvast bedankt!!
 
Zet je kenteken er ff bij en je frame nummer ook (is altijd makkelijk voor ik de verkeerde van zijn motor af sla......)

Ik kan je een beetje hoop geven:
6 jaar geleden is mijn XR 600 sm gejat en die heb ik 1 jaar later ZELF terug gevonden.... gewoon HEEL VAAK op Markplaats e.d. kijken naar onderdelen e.d. Ik heb toen met geluk mijn wielen en voorvork terug gevonden en zodoende mijn gehele motor!
 
Kenteken is MJ-ZG-86
Frame nummer is YU7FC4K3220000047
Rechts tegen het balhoofd.

ps Maar hoe heeft de politie/verzekering dat toen bij jou aangepakt?? Ik ben namelijk (gelukkig) wel tegen diefstal verzekerd.
Ik heb het vandaag nagevraagd wat er gebeurd als ik hem bv op marktplaats aantref, maar ze zeggen dat het heel lastig is om zoiets hard te maken en ze zullen niets doen voordat ze het helemaal zeker weten...ergens ook begrijpelijk.
 
Laatst bewerkt:
Kut van die mooie Husa.
Ik hoorde laatst hoe ze het doen op MP. Jij gaat natuurlijk zoeken en mogelijk vind je onderdelen die van jouw motor zouden kunnen zijn. Maar die advertentie dateert al van 2 weken voor de diefstal, die het is de jouwe niet.

Maar:
Die gasten hebben diverse advertenties op MP staan, en als ze gestolen onderdelen willen verkopen, maken ze geen nieuwe advertentie aan, maar bouwen een oude advertentie om, zodat er een "oude" plaatsingsdatum bij zit. Laat je hier dus niet door misleiden.
 
Laatst bewerkt:
balen zeg '(
tijdje terug is mij ook zoiets overkomen. gelukkig nog een leuk bedrag van de verzekering terug gekregen.

succes met de afhandeling. en een tip: als je gebeld wordt door een mannetje die het schade bedrage vast stelt: ONDERHANDELEN!! ik heb er 750 euro bij gelult. neem maar even een kijkje in mijn topic: motor gejat !! willen jullie je ogen open houden??
 
Balen man, en je hebt hem nog maar net zie ik...


Gezien net op marktplaats. Kan niks hard maken maar wel toevallig. Ook geen foto vermeld in de advertentie....

te koop enduro husaberg 550fc,bouwjr 2004.heeft het uiterlijk van 2008!!!kleur zwart met gele tank.speciale uitlaat.blok gereviceerd.in zeer goede staat.vorig jr gekocht bij brouwer motoren te zwartebroek voor 5400euro nu te koop voor 3750euro!!!!!!!!!!!!!!!zien is kopen!!!!!!helaas geen foto beschikbaar.maar hij is ten alle tijden vrijblijvend te bekijken.u kunt ook me man bellen die kan u er meer over vertellen eventueel.zijn nr is 0............
 
Je bedoelt http://link.marktplaats.nl/188503261 (deze)? :o

Tja, wie zal het zeggen? Bezoekje brengen zou ik denken (60km van Arnhem).
 
Laatst bewerkt:
Kenteken is MJ-ZG-86
Frame nummer is YU7FC4K3220000047
Rechts tegen het balhoofd.

ps Maar hoe heeft de politie/verzekering dat toen bij jou aangepakt?? Ik ben namelijk (gelukkig) wel tegen diefstal verzekerd.
Ik heb het vandaag nagevraagd wat er gebeurd als ik hem bv op marktplaats aantref, maar ze zeggen dat het heel lastig is om zoiets hard te maken en ze zullen niets doen voordat ze het helemaal zeker weten...ergens ook begrijpelijk.

Ik was er niet voor verzekerd.... dus ik baalde nog erger.

Ik heb wel 4 weken bij de politie moeten zeuren dat ze daar gingen kijken. Toen ik de verkoper belde kreeg ik zijn vrouw, die vertelde dat de wielen en voorvork verkocht waren. Ik vroeg uit welke motor ze kwamen en die gaf aan dat ze uit een xr kwamen. Ik nog vragen of de gehele xr te koop was, maar helaas.

Ik ben met de advertentie naar de politie gegaan, en die zouden gaan kijken. Na 4 weken waren ze er niet geweest aangezien er voetbalrellen waren geweest in Den Bosch (waar ik toen woonde). Ik heb zelf toen in het telefoonboek het nummer gezocht en de daarbij behorende naam (gelukkig had ik bij de B al prijs).

Ik ben met het adres naar de politie gegaan en heb toen erg boos aangegeven dat of de politie hem ging halen of dat ik het met wat vrienden ging doen (met alle gevolgen van dien). Helaas krijg je dan een preek van de ^$%^(&*$%(^&$% politie dat je dat zeker niet moet doen enz enz enz.

Die week zijn ze ter plaatsen geweest en hebben ze MIJN MOTOR zien staan!!
Aangezien er twee kleine kinderen stonden te huilen dat papa werd opgepakt kon de KLOTE gast daar blijven en hebben ze alleen mijn motor meegenomen.

Mijn motor heeft toen 2 maanden BUITEN gestaan weg te roesten op het politie bureau.... Helaas wilde de "eigenaar" geen afstand tekenen. Daar ben ik ZO BOOS om geworden dat ik echt het hele bureau bij elkaar gescholden heb. Uit eindelijk heb ik mijn (totaal verbouwde, ondertussen endure) motor terug gekregen.

Die gast verklaarde eerst dat zijn neef een nieuw frame nummer er in had geslagen, een week later bedacht hij toch weer dat hij het zelf gedaan had :z :? . Zo zat zijn hele verklaring in elkaar. Hij had de motor voor 200,- gekocht en dat was normaal want hij deed het toen niet....... tuurlijk....

Ik heb nog aangegeven dat de die EIKEL zou aanklagen voor het verkopen van mijn SM wielen en voorvork. Helaas kreeg ik de reactie dat als ik dat zou doen ik werd aangeklaagd dat ik zijn enduro wielen en voorvork had, dus of ik dat maar niet zou willen/ moeten doen.

Ik heb alles maar voor lief genomen en ben er maar mee gestopt. De motor moest weer naar het RDW voor een nieuw framenummer e.d. maar na uiteindelijk een jaartje of 2 kon ik er dan toch gewoon weer mee rijden. totale schade toch al snel zo'n 1000,-
en GVD heel erg veel frustraties!

Ik heb nogsteeds zijn adres en ik weet alles van die gast!! }) }) ooit zal mijn tijd komen!! als hij het niet meer zal verwachten.

Tegen diefstal verzekeren doe ik nogsteeds niet, maar ik laat mijn motor geen 1 seconde alleen staan.

ps: de straf die hij gekregen heeft: iets van 40 uur dienstverlening oid. omdat er geen bewijs van diefstal e.d. was krijgt hij alleen heling oid..........
 
Ik heb nogsteeds zijn adres en ik weet alles van die gast!! }) }) ooit zal mijn tijd komen!! als hij het niet meer zal verwachten.
Ik geef je geen ongelijk.

Tegen diefstal verzekeren doe ik nogsteeds niet, maar ik laat mijn motor geen 1 seconde alleen staan.
Dat snap ik dan weer niet... Kost je een paar euri per maand. Sheelt je toch weer een hoop frustratie mocht het nog es gebeuren.
 
Dat snap ik dan weer niet... Kost je een paar euri per maand. Sheelt je toch weer een hoop frustratie mocht het nog es gebeuren.


ik snap het wel, het kan/mag gewoon niet gebeuren.
en als ie gejat word krijg je een dagwaarde terug en dat staat nooit in vergelijking met wat het was en ook niet met de emotionele waarde.

ik hoop niet dat ik ooit iemand zal betrappen op het jatten van iets van me of een ander.
want dat loopt zeer verkeerd af.

politie heb je ook niks aan, ooit een auto imbraak gezien en achter de daders op hun fietsen aan gegaan, met mn auto 1 van de jongens van zn fiets afgereden en portomonee teruggenomen naam genoteerd( ja niet eens gemept oid ) achter die andere aangegaan om de rest van de inhoud van de handtas terug te krijgen. maar tervergeefs.
politie erbij, naam doorgegeven en werd een uur overhoord. ze zijn toen bij die jonge op bezoek geweest en die zei dat hij het niet was dus onschuldig. en toen was het klaar, nooit meer wat van gehoord.
pff politie :(
 
Laatst bewerkt:
ik snap het wel, het kan/mag gewoon niet gebeuren.
Ja, uiteraard, maar de werkelijkheid is anders. Helaas, helaas, maar als je 'm niet verzekerd voor diefstal, ben je gewoon niet reëel bezig.

en als ie gejat word krijg je een dagwaarde terug en dat staat nooit in vergelijking met wat het was en ook niet met de emotionele waarde.
Emotionele waarde is niet in geld uit te drukken. En je gaat er idd absoluut nooit op vooruit.
Maar een verzekering kan je wel veel frustratie ontnemen. En, liever een dagwaarde, dan niks. Dat het trouwens ook mee kan vallen, illustreert het verhaal van R3mco wel.

Trouwens, ik ben bij de KNMV verzekerd. Die vroegen aan mij de dagwaarde, en daar betaal ik dan ook naar. Bij diefstal wordt die (aangegeven) waarde uitbetaald.
 
ik had gisteren ook iets heel raars ,mijn boxen zitten op een autobedrijventerrein,
daar stonden ineens 4 polen bij mijn garagedeur naar binnen te koekeloeren ...
ik ze recht in de ogen kijken en hun terugkijken,op een rare manier..toen gingen ze weer.
toen heb ik direct savonds mijn 2 mooiste motoren naar mijn huis gereden,en daar staan ze ,voorlopig weer goed in de tuin onder een afdak
als dat tiefusvolk dan echt komt,treffen ze alleen mn gereedschap en een rollend frame.
ik zal ze echt niet een kans geven om mn kx500 en zx10 te jatten !!!
al moet ik ze gvd onder mn bed schuiven maar ze blijven van mij ,gvd smerig tuig .
 
Terug
Bovenaan Onderaan