Gestolen: Zwarte Honda Fireblade sc59 MV DB 91 - Rijswijk ZH

daan944

MF veteraan
30 jun 2015
1.021
178
Bergambacht
Nog niet eens één week was ze van mij, en is nu al ontvreemd. Mijn zwarte Fireblade uit 2009 met kenteken MV-DB-91. Bijzonderheden: witte LED achterlichtunit, kleine achterknippers, volledig Akrapovic uitlaatsysteem met carbon demper (zonder Akra sticker). Omgeving Rijswijk ZH / Voorburg / Den Haag (postcode 2281tt voor de kenners).

Heb maar één foto, die staat hier: http://1drv.ms/1JTiOdf
 
Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid:
full



Kloten man, super mooi ding. Sterkte ermee!
 
Nog niet eens één week was ze van mij, en is nu al ontvreemd. Mijn zwarte Fireblade uit 2009 met kenteken MV-DB-91. Bijzonderheden: witte LED achterlichtunit, kleine achterknippers, volledig Akrapovic uitlaatsysteem met carbon demper (zonder Akra sticker). Omgeving Rijswijk ZH / Voorburg / Den Haag (postcode 2281tt voor de kenners).

Heb maar één foto, die staat hier: http://1drv.ms/1JTiOdf

:( :( :( :( :(

Stond buiten?

vreselijk balen, hopelijk ben je goed verzekerd! Succes met afhandeling!
 
:( :( :( :( :(

Stond buiten?

vreselijk balen, hopelijk ben je goed verzekerd! Succes met afhandeling!

Stond idd buiten, maar gelukkig wel verzekerd. Maar dan nog, zie er maar weer zo eentje te vinden, in deze staat en km stand (en kleur, want zwart is toch wel heel lekker).
 
Laatst bewerkt:
een kleine troost, dit is een 2008 model, misschien in 2009 op kenteken gezet. zoek een 2009 model of later, herkenbaar aan een zwart blok ipv een koperbruine kleur.
 
Laatst bewerkt:
een kleine troost, dit is een 2008 model, misschien in 2009 op kenteken gezet. zoek een 2009 model of later, herkenbaar aan een zwart blok ipv een koperbruine kleur.

Dan was het wel ren winkel dochter: is pas in oktober 2009 op kenteken gezet!
 
'Gestolen: Zwarte Honda Fireblade sc59 MV-91-DB - rijswijk ZH' > 'Gestolen: Zwarte Honda Fireblade sc59 MV-DB-91 - Rijswijk ZH'
 
Balen, maar wel een beetje eigen schuld. Iedereen weet dat je zoiets niet buiten kan laten staan in die omstreken. Helaas hard les voor je. Succes met de afhandeling.
 
Stond ie zo buiten? Met enkel dat kettingslot? Kan je hem mooi mee optillen en wegslepen.
iig sterkte met dit verlies.
 
Balen, maar wel een beetje eigen schuld. Iedereen weet dat je zoiets niet buiten kan laten staan in die omstreken. Helaas hard les voor je. Succes met de afhandeling.

Waar moet ik een garage vandaan halen dan, heb jij ze op de plank liggen? Door t huis naar de tuin kan ook niet (het is niet echt een Daxje hè) door de smalle gang met 2x 90° hoek.

Stond ie zo buiten? Met enkel dat kettingslot? Kan je hem mooi mee optillen en wegslepen.
iig sterkte met dit verlies.

Nee, hij stond met 2 sloten vast en hoes om m uit het zicht te houden.
 
Het maakt geen ene reet uit of de motor binnen of buiten staat. Ze moeten er met hun klauwen vanaf blijven, het is toch van de zotte dat je opslot 80 kilo aan sloten aan je fiets moeten hangen omdat ie anders gejat wordt.
 
Het maakt geen ene reet uit of de motor binnen of buiten staat. Ze moeten er met hun klauwen vanaf blijven, het is toch van de zotte dat je opslot 80 kilo aan sloten aan je fiets moeten hangen omdat ie anders gejat wordt.

My thoughts exactly!
 
Het maakt geen ene reet uit of de motor binnen of buiten staat. Ze moeten er met hun klauwen vanaf blijven, het is toch van de zotte dat je opslot 80 kilo aan sloten aan je fiets moeten hangen omdat ie anders gejat wordt.

idd binnen of buiten maakt ook geen zak uit, als ze hem willen dan nemen ze hem wel mee, ze moeten er gewoon vanaf blijven.
 
Helemaal mee eens, maar we leven nou eenmaal in een tijd waar het niet kan.

Punt is dat wanneer ze een zeiltje zien, ze er onder kijken en dan hebben ze tijd zat.
Als motoren echt uit het zicht zijn, dan is de kans dat ze weten waar een motor staat ook een stuk kleiner.

Enige remedie is als je geen plek hebt voor een mooie motor om te stallen het gewoon niet kopen tenzij je regelmatig op het politiebureau wilt zitten en diefstal melden bij de verzekeraar.
Het is triest maar waar ben ik bang.
 
Triest verhaal en ik kan begrijpen dat je super pissed bent.
 
Balen, maar wel een beetje eigen schuld. Iedereen weet dat je zoiets niet buiten kan laten staan in die omstreken. Helaas hard les voor je. Succes met de afhandeling.

:?

Ik weet niet uit welke wereld jij komt, maar dit kan nooit de schuld van TS zijn...
Het is van de zotte dat je tegenwoordig niets meer kunt kopen en buiten kunt laten staan, met een dik slot er om en dat er dan nog mensen zijn, die het schijnbaar normaal vinden dat het wordt gejat... |( :(
 
Helemaal mee eens, maar we leven nou eenmaal in een tijd waar het niet kan.Enige remedie is als je geen plek hebt voor een mooie motor om te stallen het gewoon niet kopen tenzij je regelmatig op het politiebureau wilt zitten en diefstal melden bij de verzekeraar.
Het is triest maar waar ben ik bang.

Sorry, maar hier weiger ik me bij neer te leggen: dan hebben 'zij' gewonnen. Ik ben toch vrij om mijn hobby uit te oefenen? -O-

Zolang de boel te verzekeren valt blijft het bij emotionele schade (heb dit weekend nauwelijks geslapen, ben nog erg pissig) en blijft de financiële schade beperkt.

Maar, ik ga wel een camera + motion detector lamp ophangen aan de buitenzijde. Camera mag officieel niet de straat filmen vanaf huis, maar het is toegestaan als je je bezittingen ermee filmt. Dus motor staat zo hopelijk weer ietsjes veiliger (en anders weten we die lui misschien wel te vinden).
 
Sorry, maar hier weiger ik me bij neer te leggen: dan hebben 'zij' gewonnen. Ik ben toch vrij om mijn hobby uit te oefenen? -O-

Zolang de boel te verzekeren valt blijft het bij emotionele schade (heb dit weekend nauwelijks geslapen, ben nog erg pissig) en blijft de financiële schade beperkt.

Maar, ik ga wel een camera + motion detector lamp ophangen aan de buitenzijde. Camera mag officieel niet de straat filmen vanaf huis, maar het is toegestaan als je je bezittingen ermee filmt. Dus motor staat zo hopelijk weer ietsjes veiliger (en anders weten we die lui misschien wel te vinden).

Maar hoe helpt dit dan dat ze het niet weer meenemen. Want wat je stelt is dat je eigenlijk geen maatregelen neemt om het te voorkomen, maar alleen achter de feiten aanloopt. Wat al is geopperd is een plek zoeken om motor te stallen, boxhuren, familie of vrienden met garage.

Hoeveel video's van diefstallen in gemeenschappelijke garages hebben we niet al gezien?
Zijn die daders gelakt? Zijn die fietsen terug?

Een relatief nieuwe Supersport is heel diefstal gevoelig en die zet je gewoon niet buiten.
Als je dat wel doet dan is het aan jezelf te wijten dat het is meegenomen. Als je de zaken iets anders had aangepakt dan had je nu nog je fiets. Je kunt wel 10 camera's ophangen maar eindstand heb je alleen een 20 seconden durende YouTube filmpje te pakken.

Supersport buiten NOT DONE. C'est Ca!
Net als de belastingdienst. Leuker kun je het niet maken, wel makkelijker (voor de dieven).

Trouwens sterkte met je verlies.....neem gewoon gedegen maatregelen om te voorkomen.
2015 we leven nu eenmaal in een bepaalde realiteit.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens, maar we leven nou eenmaal in een tijd waar het niet kan.

Punt is dat wanneer ze een zeiltje zien, ze er onder kijken en dan hebben ze tijd zat.
Als motoren echt uit het zicht zijn, dan is de kans dat ze weten waar een motor staat ook een stuk kleiner.

Enige remedie is als je geen plek hebt voor een mooie motor om te stallen het gewoon niet kopen tenzij je regelmatig op het politiebureau wilt zitten en diefstal melden bij de verzekeraar.
Het is triest maar waar ben ik bang.

Wat een hoop onzin in 1 post.

Ik woon in Amsterdam West. Bos en Lommer.

Mijn motor staat sinds ik deze heb aan een paal onder een hoes voor mijn appartement. "Het verdachte gespuis" ziet mij bijna dagelijks de straat in en uit rijden (en omdat zij mij bijna elke dag zien en er nooit iets is gebeurd is er ook niemand verdacht meer voor mij).
Vaak staat die niet eens op slot als ik wat later weer weg ga. Nog nooit iets maar dan ook niets verdachts ontdekt behalve die vervelende spinnetjes en orenkruipers.

Je hebt pech of geluk maar dat je jouw fiets niet buiten kan laten staan is onzin.

Sterker nog, ik ben van mening dat je beter jouw fiets buiten kan laten staan, in het zicht, vast aan een paal dan in een afgesloten ruimte welke niet enkel voor jouw toegankelijk is.

Alleen mijn eerste motor heeft een tijdje in een prive garage van een maat gestaan maar daarna ook gewoon buiten aan een paal (was een GSXR van 2 jaar oud), mijn tweede ook aan een paal en de derde nu ook.

Geen van mijn motoren is gejat.

Lucky me :)

Kan zomaar zijn dat die morgen weg is maar dat kan net zo goed uit een garage.
 
Laatst bewerkt:
Wat een hoop onzin in 1 post.

Ik woon in Amsterdam West. Bos en Lommer.

Mijn motor staat sinds ik deze heb aan een paal onder een hoes voor mijn appartement. "Het verdachte gespuis" ziet mij bijna dagelijks de straat in en uit rijden (en omdat ze mij elke dag bijna zien en er nooit iets is gebeurd is er ook niemand verdacht meer voor mij).
Vaak staat die niet eens op slot als ik wat later weer weg ga. Nog nooit iets verdachts ontdekt behalve die vervelende spinnetjes en orenkruipers.

Je hebt pech of geluk maar dat je jouw fiets niet buiten kan laten staan is onzin.

Sterker nog, ik ben van mening dat je beter jouw fiets buiten kan laten staan, in het zicht, vast aan een paal dan in een afgesloten ruimte welke niet enkel voor jouw toegankelijk is.

Alleen mijn eerste motor heeft een tijdje in een prive garage van een maat gestaan maar daarna ook gewoon buiten aan een paal (was een GSXR van 2 jaar oud), mijn tweede ook aan een paal en de derde nu ook.

Geen van mijn motoren is gejat.

Lucky me :)

sluit aan bij turbo,

mijn fiets staat dag en nacht in Amsterdam nieuw-west, Slotermeer.

ik weet zelfs wie allemaal in de nacht wat bijverdienen met onaangekondigde huisbezoeken, maar geen een doet iets met motoren. motordieven zijn van een andere soort/rang in die gemeenschap. Het is een zeer grote ondergrondse business waar grofgeld wordt verdiend. door om te katten en te verkopen aan een binnen of buitenlandse dealer of meteen te exporteren en vervolgens daar te verkopen in onderdelen.

in mn buurt(straal 500m?) heb ik naast mn sv650 (jahaa, is geen gewilde fiets, hoes was vaker opgetild ;)), 2 z750(bj07+), 3 gsxr 600 (bj bj05+), 2 zx6r (bj09+), aantal gs1200 (meeste huren voor paar dagen), ontelbare mp3 en T-max(best gewild) en laatst nog een street triple gezien. meeste Ssports staan er nog.

dan heb ik de oude brikken nog niet geteld.

Wat helpt als je in Amsterdam woont, is dat er voldoende duurdere scooters in de buurt staan. Die worden eerder van straat gehaald, of er wordt onderdelen afgeschroefd(bijv. Windscherm of kappen)

Daarnaast heb je nog de sociale controle. Stallen op straat onder een lantaarnpaal of drukke straat zullen ze liever vermijden om te proberen bij die ene fiets in een hoek van een rustige straat in het donker.

Als je fiets toch weg is, stond het wss niet op slot ergens aan een paal en heeft de gelegenheidsdief mee ervandoor gegaan of je hebt het wel goed op slot gezet en kan ik je garanderen dat het een bestelling was.
 
Sorry, maar hier weiger ik me bij neer te leggen: dan hebben 'zij' gewonnen. Ik ben toch vrij om mijn hobby uit te oefenen? -O-

Zolang de boel te verzekeren valt blijft het bij emotionele schade (heb dit weekend nauwelijks geslapen, ben nog erg pissig) en blijft de financiële schade beperkt.

Maar, ik ga wel een camera + motion detector lamp ophangen aan de buitenzijde. Camera mag officieel niet de straat filmen vanaf huis, maar het is toegestaan als je je bezittingen ermee filmt. Dus motor staat zo hopelijk weer ietsjes veiliger (en anders weten we die lui misschien wel te vinden).

en vastzetten aan gevel of vloer ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan