Gestolen: Zwarte Honda Fireblade sc59 MV DB 91 - Rijswijk ZH

@Turbo0: Het is gewoon een feit dat motordiefstallen in en rondom steden veel hoger ligt.
Er zijn al tientallen topics geweest waar de eigenaren hun verhaal doen waarbij hun geliefde motor is gejat, omdat deze buiten stond of in een gezamenlijke parkeergarage. Dit aantal ligt velen malen hoger dan gejat uit prive schuur/garage, niks geen onzin dus. Ook om deze reden hebben verzekeraars vaak de eis dat hij nachts achter gesloten deur staat.

Je mag jezelf idd tot de gelukkige groep beschouwen als je interessante relatief nieuwe motor nog niet gejat is in de stad. De kans dat jouw motor eerder gejat wordt dan de mijne in het grote randstad dorp waar ik woon is aanzienlijk.

:?

Ik weet niet uit welke wereld jij komt, maar dit kan nooit de schuld van TS zijn...
Het is van de zotte dat je tegenwoordig niets meer kunt kopen en buiten kunt laten staan, met een dik slot er om en dat er dan nog mensen zijn, die het schijnbaar normaal vinden dat het wordt gejat... |( :(

HIV vraag je ook niet om als je sex hebt, maar je weet dat het risico veel groter als je zonder condoom neukt in Afrika dan wanneer je dit doet op het platteland in Nederland. Iets met zand en je kop ;) Het verschil begrijpen tussen letterlijk en spreekwoordelijk ergens om vragen lijkt mij toch niet zo heel moeilijk of wel?
 
Laatst bewerkt:
@s100split:
Een grotere kans op is toch echt iets anders dan geen motor kopen als deze buiten moet staan want dat wordt hij gejat.

Het tweede is namelijk onzin. :)

Mensen wiens motor niet gejat wordt komen dat niet zo gauw melden op een forum namelijk dus de vergelijking is sowieso moeilijk te maken.
 
Laatst bewerkt:
@s100split:
Een grotere kans op is toch echt iets anders dan geen motor kopen als deze buiten moet staan want dat wordt hij gejat.

Het tweede is namelijk onzin. :)

Mensen wiens motor niet gejat wordt komen dat niet zo gauw melden op een forum namelijk dus de vergelijking is sowieso moeilijk te maken.

Leg dat eens uit aan TS wat hij anders had moeten doen zodat zijn motor niet binnen 1 week gestolen was. :+ :+

Als het zo een fiets betreft en het binnen 1 week al foetsie is dan is het niet reëel om op dezelfde plek weer een zelfde soort fiets te stallen.
 
Laatst bewerkt:
Waar maak jij van op dat ik weet wat de ts moet doen?

Ik ga in op een uitspraak van S100split waar ik mij niet in kan vinden gezien mijn eigen ervaring.

Vervolgens ga ik in op een 2e uitspraak van hem waarin hij aangeeft dat het internet vol staat met meldingen. Ook daar kan ik mij niet geheel in vinden zoals je kan lezen.

Hoe jij er bij komt dat ik weet wat de ts nu moet doen volg ik dan weer niet.

Ik zou het niet weten. De TS komt op mij wijs genoeg over om daar zelf een goede beslissing in te nemen.
 
Laatst bewerkt:
HIV vraag je ook niet om als je sex hebt, maar je weet dat het risico veel groter als je zonder condoom neukt in Afrika dan wanneer je dit doet op het platteland in Nederland. Iets met zand en je kop ;) Het verschil begrijpen tussen letterlijk en spreekwoordelijk ergens om vragen lijkt mij toch niet zo heel moeilijk of wel?
Dat is wel een wezenlijk verschil hè... ;)

Als je in je blote reet op je motor gaat zitten, moet je ook niet mauwen dat je open ligt bij een val... maar dat is nog altijd van een wezenlijk verschil met diefstal... niemand vraagt om diefstal, tenzij je er de sleutels in laat zitten...

Maar op slot en onder een hoes is wat anders dan neerzetten met draaiende motor en ik vergelijk wippen zonder rubber met het laatste, niet met het eerste... :N
 
in heel die randstad wilde ik zowiezo geen motor hebben....

ze kunnen daar niet met hun poten van andermans zooi afblijven... :N

of je nu binnen of buiten stalt......kansloze troep daar in die contreien... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan