GESTOLEN! Zwarte Kawasaki Versys 1000

Joeri999

Vroem.
Donateur
6 feb 2017
829
1.229
Dagobah
Hi allemaal, gisteravond tussen 19:45u en 21:50u is mijn prachtige zwarte Kawasaki Versys 1000 gestolen. Het kenteken is 96-MH-LB. Hij stond geparkeerd aan de Oude Dijk in Tilburg.

Mocht iemand iets gezien hebben, of merken dat iemand in zijn of haar omgeving opeens over (onderdelen voor) een dergelijke motor beschikt, zou je me ontzettend plezieren met een berichtje.

Dank je wel.
 

Bijlagen

  • 2549774.jpg
    2549774.jpg
    241,2 KB · Weergaven: 20
  • 2549775.jpg
    2549775.jpg
    283,5 KB · Weergaven: 22
Klote en sterkte met de afhandeling.
Kan jij vertellen hoe jij jouw motorfiets op slot had staan?
Alleen op het stuurslot of ook met een kettingslot vast aan een paal?
Vraag me toch wel eens af hoe ze zo’n dikke zware fiets dan zo rap mee kunnen nemen.
 
Klote en sterkte met de afhandeling.
Kan jij vertellen hoe jij jouw motorfiets op slot had staan?
Alleen op het stuurslot of ook met een kettingslot vast aan een paal?
Vraag me toch wel eens af hoe ze zo’n dikke zware fiets dan zo rap mee kunnen nemen.

 
Als ze 'm echt willen stelen, dan is ie toch plots wel verdwenen!

Mijn Blackbird staat binnen (met enkele andere leuke brommers) in een rij van garages waar niet altijd controle is op de deuren.
Binnen staat ie met een Art 4 slot (eis verzekering) en een remschijfslot. Verder stuurslot en Spyball-alarm.
Meer kan ik niet doen en anders wordt het uitkeren.
Nee, daar zit je niet op te wachten. Bedrag valt meestal tegen. Verder ook geen zin in al het gezeik wat je er van hebt!
En als laatste: Vind maar weer eens een vergelijkbare fiets voor het (lage) uitgekeerde bedrag.
 
Las het vanmorgen al op Versys.com. Ik weet het, de schrik slaat je om het hart als ie niet meer op die plek staat waar je hem hebt geparkeerd. Sterkte en succes. (Zou het toch proberen een 2019)
 
Jongens, dank jullie wel allemaal.

En @Robse: ik ben vanmiddag al even een kijkje gaan nemen. De beste manier om over een verloren liefde heen te komen is immers nog steeds het vinden van een nieuwe liefde... en ik moet zeggen: it's growing on me. Er is hoop :-).
 
Waar tillen ze die motor aan op? Het lijkt wel of ie op een mover staat met z'n voorwiel..

Lijkt mij niet, ze tillen het voorwiel op omdat deze waarschijnlijk op het stuurslot staat en ik gok een remschijfslot. Aan het stuur en een stukje frame/kap denk ik? Als het voorwiel er eenmaal instaat hoeven ze alleen het achterwiel er nog op te tillen en dan is de motor pleite. En die gasten boeit het niet zoveel of er wat krasjes of schades opkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan