Gestolen: Zwarte SV1000S in Haarlem

Lopen daar natuurlijk zoveel mensen busjes in en uit te laden dat er niemand gek op kijkt.. Maar een motor! Iemand moet dat toch gezien hebben?
 
ik zal in ieder geval beter moeten opassen als ik hem daar parkeer. (al til je die van mij niet met 2 man op)
 
Ik hou m'n ogen open in de buurt. (al keek ik toch al uit naar MF stickers)
Heb gisterenavond wel een paar keer een motor vol in de toeren op en neer horen rijden op de N205 (driemerenweg) ter hoogte van floriande....maar dat kan toeval zijn natuurlijk.

Kreeg gisteren bij de drive-through ook als vragen over m'n motor "uit welk jaar is ie" en "Daar kan je vast de politie mee wegblazen he?".... laat zeggen dat ik niet heb gewacht tot ik van m'n motor werd gesleept...
 
Ik hou m'n ogen open in de buurt. (al keek ik toch al uit naar MF stickers)
Heb gisterenavond wel een paar keer een motor vol in de toeren op en neer horen rijden op de N205 (driemerenweg) ter hoogte van floriande....maar dat kan toeval zijn natuurlijk.

Kreeg gisteren bij de drive-through ook als vragen over m'n motor "uit welk jaar is ie" en "Daar kan je vast de politie mee wegblazen he?".... laat zeggen dat ik niet heb gewacht tot ik van m'n motor werd gesleept...

Het is een SV1000s he, dus een twin.. dus heel hoog in de toeren zal 'm niet worden. (misschien was ik 't wel O-) )


Maar idd Nick, laten we met ze alle ook het gespot topic in de gaten houden! Wie weet is er een debiel die er op rond rijd en bij toeval gespot word.
 
Het is een SV1000s he, dus een twin.. dus heel hoog in de toeren zal 'm niet worden. (misschien was ik 't wel O-) )


Maar idd Nick, laten we met ze alle ook het gespot topic in de gaten houden! Wie weet is er een debiel die er op rond rijd en bij toeval gespot word.

Kijk even naar onderschrift ;) (zelfde blok...al is het iets aangepast)
 
Klote zeg, het lef om je motor weg te nemen terwijl je binnen bent, ze willen niet weten wat er gebeurd als je er net aan komt lopen. Ik houd mijn ogen open in haarlem en omgeving.
 
zoals ik al eerder opmerkte dat je die van mij niet met 2 man even optilt, dat is waarschijnlijk mijn redding geweest. Toen ik vanochtend bij mijn motor kwam zag ik dat de cilinder vakkundig uit het slot verwijderd was. Dit bevestigt mijn vermoeden dat haarlem noord nog steeds werkterrein is voor een bende die motoren jat.
 
geen camera in de buurt, bij de ikea ofzo die de straat filmt? dingen staan tegenwoordig overal, ben er ook eigenlijk fel op tegen, maar er zijn situaties zoals deze dat het je verder kan helpen :)
 
zoals ik al eerder opmerkte dat je die van mij niet met 2 man even optilt, dat is waarschijnlijk mijn redding geweest. Toen ik vanochtend bij mijn motor kwam zag ik dat de cilinder vakkundig uit het slot verwijderd was. Dit bevestigt mijn vermoeden dat haarlem noord nog steeds werkterrein is voor een bende die motoren jat.

Sinds afgelopen zomer een golf van motor diefstallen in Haarlem, het is nou wel wat gekalmeerd maar ze zijn dus nog steeds niet gepakt!

Ik wordt alleen al pissig bij het idee dat er nog steeds mensen rondlopen die op andermans spullen uitzijn! :(
 
wtf? tering nick.. succes met het verlies.. mocht ik hem tegen komen..

fuckers...

Ik hoop echt dat je hem terug krijgt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan