Gestolen: Zwarte SV1000S in Haarlem

Nicked

MF veteraan
11 mrt 2007
22.135
3
Haarlem
Afgelopen donderdagavond is mijn zwarte SV1000S met rode wielen gestolen bij de Ikea. :(

Hij stond op stuurslot en kettingslot, maar dit was niet genoeg. '(

full

foto.jpg


Het kenteken is MN-SP-02. (met MF-sticker)
Helaas heb ik geen foto van mijn motor zoals ik vorige week was, want de uitlaten die hier op de foto staan zijn vervangen door LeoVince dempers op originele hoogte met het logo aan de binnenkant.
De kont zit nu op dezelfde hoogte als de tank door aanpassing van de achtervering.
Verder zitten er Pazzo rem- en koppelingshendels op en Hyperpro voor- en achtervering en stuurdemper onder het balhoofd.
De remleidingen zijn vervangen door zwarte stalen remleidingen met rode bouten.
Ook zit er een RVS radiatiorcover op met de letters SV erin, ontbreken alle stickers op de motor en de achterveer zwart ipv standaard wit.
De knipperlichten zijn voor in plaats van de stadslichten gekomen, en achter geintegreerd in het achterlicht. De kentekenplaatshouder is vervangen door een unieke carbonkentekenplaathouder en er zit een donker ruitje op ipv de transparante originele.
De clip-ons zijn vervangen door een SBK-stuur met een ABM kroonplaat, allebei zilverkleurig.

Het framenummer is: JS1BX412100100026

Als je hem ziet laat, laat het dan alsjeblieft weten.
Mijn telnr is:
full


Dit is de laatste foto die ik ervan heb:
GroteFoto-DAVUVRZM.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt, een rvs cover met SV erop, waarschijnlijk ben ik nog wat dingen vergeten...


Achterlicht met geintegreerde knipperlichten, unieke carbonkentekenplaathouder, donker ruitje, Hyperprovering, en de velgen zijn natuurlijk opvallend. Knipperlichten voor in de stadlichtjes.

Als ik op de 2de foto kijk zit er ook een SBK stuur op ;)

Het is een unieke motor, hij moet opvallen, ik hoop zo dat iemand hem voor je vindt!
 
Laatst bewerkt:
Misschien handig je telefoonnummer te vermelden in de OP, desnoods als een plaatje ivm evt spam oid.

Nogmaals '(
 
Handjes afhakken ,meer niet :r

Stond hij daar gewoon op de stoep in de drukte, of werk je daar en stond hij ergens anders?
 
Klote zeg ik hoop dat je goed verzekerd bent, mijn gixxer 1000 is vorige maand gestolen uit de garage en ben dus alles kwijt, mijn motor en geld.

succes ermee!!
 
Klote man!

Ik zal goed rondkijken in Haarlem, Heb je wel is zien rijden, echt een gave bike.
Dit soort nieuws maakt een GPS Tracker inbouwen toch wel erg aannemelijk!
 
Jep, hij stond gewoon op slot, en ik was ong 2 kwartier binnen.

Dat van die GPS-tracker is zeker een goed idee, maar daar ehb ik nu weinig aan.
Waarschijnlijk dat mijn volgende motor er wel een krijgt...
 
stelletje boeven 220volt op je motor zetten omvormer kopen van 12v naar 220 v dat zal ze leren .
trouwens suc6 met je afhandling gaat toch altijd geld extra kosten .
 
Terug
Bovenaan Onderaan