Gestolen zwarte Yamaha R1 2007 MZ-FT-79

070_R6

Die hard MF'er
2 feb 2010
302
0
Beste mede forummers,

Helaas moet ik melden dat mijn motor is gestolen.
Hij is gestolen aan de de Markt in Nootdorp tussen 1 Juni en 10 juni.

Het betreft een Yamaha R1 uit 2007 met kenteken MZ-FT-79 met aardig wat extra's zoals:

-Akrapovic kat vervanger
-Bobbins
-Leovince einddempers (met e-keur en db killers)
-Knn luchtfilter
-Verstelbare zwarte rem en koppelingshendels
-Carbon hugger en kettingbeschermer
-Carbon tankdop cover
-Carbon tankpad
-Donkere hoge kuipruit
-3 in 1 achterlicht
-Led knipperlichten
-Xenon
-Stompgrips
-Gps mount in kroonplaat
-Kleinere spiegels

Een kleine kans dat deze wordt gevonden of gezien maar niet geschoten is altijd mis.

2u7w3dc.jpg


2cie7o0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het tuig rukt dus ook al op richting het ooit zo rustige Nootdorp -O- Fijne consequentie van de annexatie destijds en het gaandeweg volledig volbouwen vanuit Den Haag :(

Succes met de afhandeling ermee iig.
 
Motor stond in een bewoners garage. Op de openbare weg durfde 070_R6 niet aan vandaar dat hij in de garage stond. Helaas verspeelde moeite.
 
Stond je motor gewoon 10 dagen aan de openbare weg? Zou dat tegenwoordig niet eens durven (helaas) :X

Nee, hij stond voorheen altijd in een garagebox maar vanwege te weinig animo (mede-huurders) had ik de motor bij een vriend in een afgesloten parkeergarage gestald. Binnen de paar dagen dat hij daar stond, goed op slot uiteraard, is hij gestolen.
 
Wellicht iemand van binnenuit. Hebben geen enkele aanwijzing die naar een richting wijst. Staan meerdere motoren welke daar al tijd probleemloos stonden. Mijne is er een paar jaar geleden weggehaald maar dit leek een incident. Helaas was dit niet het geval!
 
Uit eigen ervaring weet ik dat het nog wel beetje zin heeft om kijken in de wijk en omgeving... Ook pijnacker wordt nog wel eens wat terug gevonden

Beste mede forummers,

Helaas moet ik melden dat mijn motor is gestolen.
Hij is gestolen aan de de Markt in Nootdorp tussen 1 Juni en 10 juni.

Het betreft een Yamaha R1 uit 2007 met kenteken MZ-FT-79 met aardig wat extra's zoals:

-Akrapovic kat vervanger
-Bobbins
-Leovince einddempers (met e-keur en db killers)
-Knn luchtfilter
-Verstelbare zwarte rem en koppelingshendels
-Carbon hugger en kettingbeschermer
-Carbon tankdop cover
-Carbon tankpad
-Donkere hoge kuipruit
-3 in 1 achterlicht
-Led knipperlichten
-Xenon
-Stompgrips
-Gps mount in kroonplaat
-Kleinere spiegels

Een kleine kans dat deze wordt gevonden of gezien maar niet geschoten is altijd mis.

[afbeelding]

[afbeelding]
 
Altijd die gedeelde bewoners garages... Negen van de tien gestolen motoren verdwijnt uit die dingen. Ik geloof dat je hem nog beter op straat kunt zetten, in het zicht. Sad but true :(
 
Het is beter om hem op de straat ONDER een lantaarnpaal en ONDER een hoes te zetten dan in een garagebox. Beter 3 verschillende kleine sloten dan één grote. In een garagebox kunnen ze de hele nacht hun gang gaan aan vanalles.

Je zou een paar pistolees kunnen klaarzetten met rattenvergif in. Als ze honger hebben gaan ze dat ook opvreten.

Juridisch lijkt me dat in orde. Ik zou zeggen : er waren al eerder ratten in mijn garage. Dus heb ik er vergift gelegd. Kan IK er toch ook niet aan doen dat die app omver viel op MIJN brommer nog voor'm de straat uit was?
 
Het is beter om hem op de straat ONDER een lantaarnpaal en ONDER een hoes te zetten dan in een garagebox. Beter 3 verschillende kleine sloten dan één grote. In een garagebox kunnen ze de hele nacht hun gang gaan aan vanalles.

Je zou een paar pistolees kunnen klaarzetten met rattenvergif in. Als ze honger hebben gaan ze dat ook opvreten.

Juridisch lijkt me dat in orde. Ik zou zeggen : er waren al eerder ratten in mijn garage. Dus heb ik er vergift gelegd. Kan IK er toch ook niet aan doen dat die app omver viel op MIJN brommer nog voor'm de straat uit was?

Jij bent apart. App is ook aap neem ik aan?
 
Het tuig rukt dus ook al op richting het ooit zo rustige Nootdorp -O- Fijne consequentie van de annexatie destijds en het gaandeweg volledig volbouwen vanuit Den Haag :(

Succes met de afhandeling ermee iig.

Nee hoor, het ligt aan de uitvinder van het wiel. Hadden die er niet geweest, had die motor nooit gestolen geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan