Gestolen?

Ries1

MF veteraan
9 nov 2002
1.501
19
Stampersgat
Ik heb een ideetje. Is niet tijd voor een nieuwe groep, nl de groep Gestolen.
Er worden de laaste tijd veel te veel motoren gestolen en komen allemaal terecht in Algemene motorpraat.
Het lijkt mij wat overzichtelijker om dit in een aparte groep te doen, zodat iedereen de erbij geplaatste foto's wat makkellijker kan onthouden en iedereen kan ook meer over de voortgang op de hoogte blijven.

Ik hoor de meningen wel. ;)
Ries.
 
Daar is al een website voor: www.motorgestolen.com en ik denk dat het daar beter staat dan in een apart forum op MF :)

:^


overigens is die discussie er vorig jaar ook geweest. Er zijn relatief weinig gestolen motor topics, nu vallen ze nog redelijk op tussen de normale topics. Ga je die in een apart sub-forum zetten zijn ze meteen alle aandacht kwijt omdat er maar weinig mensen zullen zijn die daar actief zullen gaan kijken.
 
:^


overigens is die discussie er vorig jaar ook geweest. Er zijn relatief weinig gestolen motor topics, nu vallen ze nog redelijk op tussen de normale topics. Ga je die in een apart sub-forum zetten zijn ze meteen alle aandacht kwijt omdat er maar weinig mensen zullen zijn die daar actief zullen gaan kijken.
pollbreker B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan