Gestolen?

Diver2000

MF veteraan
14 aug 2019
2.185
1.572
Oosterhout Gld.
Deze BMW staat al sinds gisteren bij ons achter.
Sleutels zaten er nog in.
Staat nog niet als gestolen geregistreerd.

7B7D8872-07A4-4BDA-89A2-47DAF2076B6D.jpeg
E6990261-9082-4063-A3B5-6DB5BD723405.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
ik zou in ieder geval de sleutels eruit halen en mee nemen ...briefje erop leggen met je telefoon nummer.

I
 
1e afgifte 22-006-1994, laatste tenaamstelling 17-05-2021.
Zal of met pech of zonder benzine daar gestrand zijn, wel vreemd dat de sleutels er nog in zitten.
 
De motor is in mei dit jaar op naam gezet,is dus nog niet zolang geleden van eigenaar verwisseld,
ik kan me niet voorstellen dat een eigenaar de motor zo achterlaat,misschien achtergelaten door iemand
die er een proefrit op maakte,met pech of zonder benzine dan laat je niet de sleutels er in zitten,
de juiste procedure lijkt me de politie te waarschuwen die hebben de eigenaar zo achterhaald.
 
Heb ik als voormalig K-rijder ook wel eens gehad. Die dingen hebben een zwart ieniemienieklapsleuteltje en als je er niks aan hangt (zoals ik, want ik hou niet van dat gewapper) dan valt-ie weg tegen die bult plastic die een K daar heeft zitten.

Die ben ik dus een paar keer vergeten. Gelukkig zagen anderen het ook niet, of ze wilden hem gewoon niet stelen, dat kan ook.
 
Ik werkte een keer in centrum Amsterdam (vlakbij de wallen) en daar heeft mijn motor ook de hele dag met sleutels er inlangs de gracht gestaan (werd er op een gegeven moment op gewezen door werklui)...

Soms vergeet je ze gewoon!
 
Terug
Bovenaan Onderaan