Getuige gezocht aanrijding 02-12-14 8:15

Dr_Insane

MF veteraan
19 aug 2012
2.384
33
Beverwijk
Beste mede motorrijders,

Ik heb op dinsdag 2 december vorig jaar schade gereden doordat er een scooter door rood reed en ik deze niet op tijd zag en op tijd kon stoppen.
Dit is nog steeds lopende en ik hoop dat de tegenpartij aansprakelijk kan stellen door een getuige te kunnen oproepen via t forum.
Nou is het namelijk zo dat er schuin links voor mij ook een motorrijder reed die ochtend rond 8:15 en hij kon nog wel op tijd stoppen.
Ik weet dat het een tour motor was in de kleur zwart en helaas geen merk of type gezien maar het leek op een Suzuki V-Strom.
Het was jammer dat deze persoon door reed die ochtend maar ik zou het fijn vinden als deze bestuurder zich alsnog zou willen melden als getuige.
Dus mocht iemand dit lezen en denken "ja dat was ik" of misschien dat er iemand is die weet dat deze bestuurder daar 's ochtend reed op de Rijk de Waalweg/Velsertraverse richting Velser tunnel of Alkmaar of Beverwijk en hem kan vragen of hij wil getuigen?
Of misschien ben jij wel de bestuurder van aan auto die die ochtend daar reed en dit gezien heeft en zich zou willen melden als getuige?
Stuur dan even een PB'tje
Foto van de rampplek.

Foto720-EUT8OIC7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet eens waar ik gisteren heb gereden, laat staan 4 maanden geleden.
Maar waarom zo laat? Maar evengoed succes.
 
Ik weet niet eens waar ik gisteren heb gereden, laat staan 4 maanden geleden.
Maar waarom zo laat? Maar evengoed succes.
als jij een keer getuige bent geweest van een motorrijder die omver werd gereden, slechts 4 maandjes geleden.. dan weet je dat heus nog wel.
 
als jij een keer getuige bent geweest van een motorrijder die omver werd gereden, slechts 4 maandjes geleden.. dan weet je dat heus nog wel.


Volgens TS reed een motorrijder schuin links voor hem, misschien dat hij helemaal niets
gezien heeft. Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
 
Als hij het niet gezien heeft dan heb je er ook niks aan, als hij het wel gezien heeft dan zal hij het nog weten lijkt mij. Hoe vaak zie je een ongeluk?
 
Ik zal jullie ff updaten ;)
Ja het is een beetje laat maar zoals Fieldhouses al aangaf,verzekering doet moeilijk.
En deze motorrijder weet dit zeker nog wel ook al is het 4 maanden gelee aangezien hij vol in de ankers moest en stopte voor de scooterrijder en ik er dus tegenaan knalde.
T stomme is nog dat ik door de motorrijder de scooter niet zag aankomen. -O-
 
Laatst bewerkt:
Oke gaat dus om Beverwijk / Velsen Noord, Noord Holland. Wel handig om ff te melden.

8:15 was ik helaas al op mijn werk. Rij er elke dag. Vanuit Velsen Noord draai ik de traverse op.

Klote punt overigens dat kruispunt. Er zijn al diverse aanrijdingen geweest met fietsers, motoren en scootmobiel. Wachten is op de eerste dode. Het is 50, maar daar houdt geen hond zich aan. Ook de grote vrachtwagens niet :X

Misschien ff proberen op een nederlands suzuki forum?
 
Ja het is jammer dat ik t topic niet meer kan wijzigen. :(
Misschien dat een moderator dat wil doen voor mij?? :j


Ja t is een rot kruising en ook zo groot.
Ik ben blij dat ik langzaam reed die ochtend anders had ik nu lopend naar mn werk gekund.
 
Laatst bewerkt:

Mocht niemand zich melden... Mensen zijn gewoontedieren. Trek er drie dagen voor uit om daar op die plek te wachten rond dat tijdstip. Goede kans dat hij weer voorbij komt. Als het belangrijk voor je is.

Wel netjes aanspreken dan, anders denken ze dat je een stalker bent ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan