Getuige gezocht ongeval Sloeweg Vlissingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

the blue one

MF veteraan
21 aug 2005
14.430
3
Haarlem
ongeval-sloeweg_1afdbf846e43e768938c7dab9025b75de6eaac60.jpg


De eigenaar van de rode Honda ?? wordt gezocht door de politie... waar beter te zoeken dan op M-F ??
De Politie is nog op zoek naar de motorrijder die als eerste op een rode motor ter plaatse was. Het gaat om een man van ongeveer 40 - 45 jaar. Hij wordt verzocht contact op te nemen met de politie Zeeland.

Als dit niet mag in verband met het niet zelf betrokken zijn, gooi er dan maar een slotje op.
 
Heeft nu.nl geen camera met hoge resolutie, zodat ze dat kenteken ff kunnen achterhalen? Of anders de andere fotograaf>
 
Dat lijkt me een Suzuki RF600R van een bouwjaar van eind jaren 90.

Ik dacht dat het een VFR was, maar ik hou elke optie open.

Nu.nl heeft volgens mij geen hogere resolutie, die is namelijk een foto welke geupload is door iemand die de foto gemaakt heeft.
 
Dit is een beste crash geweest zeg, gezien de schade aan- en de afstand tussen de voertuigen :o :X
 
Ik dacht dat het een VFR was, maar ik hou elke optie open.

Nu.nl heeft volgens mij geen hogere resolutie, die is namelijk een foto welke geupload is door iemand die de foto gemaakt heeft.

Nee, de motor heeft een duidelijke rechte linkerbalk van de achterbrug, ofwel een gewone achterbrug. De VFR heeft een gekromde enkelzijdige brug. Een VFR is er standaard ook niet met zwart frame en het lijkt me verder een standaard motor.

99% zeker dat het een RF600R is. Het zwarte frame betekent dan dat hij van een relatief laat bouwjaar is.
 
Nee, de motor heeft een duidelijke rechte linkerbalk van de achterbrug, ofwel een gewone achterbrug. De VFR heeft een gekromde enkelzijdige brug. Een VFR is er standaard ook niet met zwart frame en het lijkt me verder een standaard motor.

99% zeker dat het een RF600R is. Het zwarte frame betekent dan dat hij van een relatief laat bouwjaar is.

Ah owkee, goede argumenten !
 
Even opgeblazen

full


Ik zie geen 2e blauwe vlekje aan de rechterkant van de kentekenplaat dus de kans dat het hier om een MF-er gaat wordt erg klein.

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan