GETUIGE? zaterdag 21 mei St.Vith neef verongelukt

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
Motorrijders, ik heb jullie hulp nodig.

Zaterdagmiddag, zo tegen twee uur, is het enigste kind van mijn broer, mijn neefje dus, in St.Vith onder raadselachtige omstandigheden verongelukt. In een bocht is hij onderuitgegaan. De motor, welke hij van een vriend geleend had, lag op de weg en hij lag in de greppel.

Geen bomen, verkeerspalen of andere obstakels in de buurt. En toch had hij verwondingen welke je alleen kunt oplopen als je ergens hard tegen aan knalt.

Mijn vraag aan jullie is dus: heeft iemand toch iets gezien of heeft iemand iets gehoord over dat ongeluk dat een beetje klaarheid kan brengen in deze zaak, het zou ons erg helpen om dit enorme verdriet iets beter te kunnen verwerken.
 
Heel veel sterkte aan alle familie, vrienden en bekenden '(

Misschien dat je de plaats des onheils iets meer kunt specificeren, grotere kans dat mensen het herkennen
 
Mijn oprechte deelneming...
Ik hoop voor je (en je familie) dat er meer duidelijkheid komt omtrent de precieze toedracht.
Is er aangifte gedaan/proces verbaal opgemaakt ?
En denk eens aan het tv-programma "Opsporing verzocht"...
 
Gecondoleerd met dit verlies. '(

Heel veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden en bekenden.

>>>> Algemene Motorpraat, dan kunnen ook mensen die niet geregistreerd zijn het lezen...
 
Laatst bewerkt:
Kut Ray

Waren de verwondingen niet van een highsider?

waarom staat dit in OT?
 
Mijn oprechte deelneming...
Ik hoop voor je (en je familie) dat er meer duidelijkheid komt omtrent de precieze toedracht.
Is er aangifte gedaan/proces verbaal opgemaakt ?
En denk eens aan het tv-programma "Opsporing verzocht"...

Er is aangifte gedaan...meer krijg ik nog niet uit mijn broer, hij is kompleet van de wereld...als je begrijpt wat ik bedoel.......
 
Helaas kan ik je niet helpen. Misschien een advertentie zetten in een plaatselijke krant?



Heel veel gewenst sterkte aan de nabestaanden!!!! '( ;(
 
Gecondoleerd met dit grote verlies ;(

Wens je broer, de moeder van je neefje en overige familie heel veel sterkte toe
 
Sterkte allereerst.

Je denkt nu waarschijnlijk aan een 2de voertuig? Als dat zo is, zal het wel een grote kans hebben dat het wel uit het politieonderzoek zal komen, aangezien het andere voertuig dan ook wel schade heeft opgelopen. En die highsider is idd een mogelijk voorkomen...blugh sucks
 
Sorry dat te horen man...

Mail me anders met wat meer info over de plaats en soort motor dan zorg ik wel dat het ook op een paar Belgische (Franstalige) fora komt
 
Voor sommige dingen zijn gewoon écht geen woorden... Ik kan niet veel meer doen dan jou, je broer en alle andere betrokkenen sterkte wensen '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan