Getuigen gezocht ongeluk groene kruisweg Spijkenis

Visgraat

MF'er
21 okt 2004
57
0
Vanochtend omstreeks 7.45 uur onderuit gegaan bij uitwijken van plotseling opzij komende auto.
Achter mij reden 2 motorrijders (nog bedankt voor het ophouden van achterop komend verkeer), wellicht zijn ze member alhier en kunnen getuigen. De automobilist maakt er een licht fantasieverhaal van, zodat hij geen schuld krijgt (dus niet hoeft te dokken).

Ik ben bereikbaar op email visgraat666@hotmail.com
 
kicken binnen een uurtje hoeft niet hoor ;)

Heb je zelf niks? En schade?
Succes met afhandelen en getuigen vinden!
Bedankt!

Persoonlijke slechts een beetje stijve vinger -> dus niets...

Motor heeft paar deukjes en o.a. bedieningspaneel is afgebroken. gelukkig heeft de garagehouder hier in de buurt alle onderdelen liggen, afkomstig van een sloopfiets.
 
Volgens mij is hij daar nu juist naar opzoek |( ;) maar waarom heeft TS niet de gegevens van deze motorrijders genoteerd??? zijn ze doorgereden???

Succes iig!
Yep, nadat ze gezien hadden dat ik niets had, zijn ze verder gegaan.
Pas nadat ze door waren gereden, dacht ik eraan om naar hun gegevens te vragen, beetje dom...

En omdat er nogal wat motorrijders van Voorne-Putten hier actief zijn, hoop ik nog achter de gegevens te komen.
 
erhh.. als er geen contact is geweest tussen de voertuigen.. dan kan het inderdaad eens heel goed een éénzijdig ongeval gaan worden.. al helemaal als die automobilist zijn onschuld gaat pleiten met hooguit 'geen voorrang verleend'
 
Heeft die auto je geraakt (of jij de auto)
anders heb je volgens mij vrij weinig kans om iets te verhalen.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat je alles vergoed krijgt.

Succes met de afhandeling

erhh.. als er geen contact is geweest tussen de voertuigen.. dan kan het inderdaad eens heel goed een éénzijdig ongeval gaan worden.. al helemaal als die automobilist zijn onschuld gaat pleiten met hooguit 'geen voorrang verleend'
Ik ga er ook vanuit dat ik niets vergoed krijg, maar niet geschoten is altijd mis.
Op zich natuurlijk raar dat je door moet rijden (of wel jezelf in een extra gevaarlijke situatie brengen) om een duidelijke schuldvraag te creeren.
Maar zo is, soms, het leven.
 
Je kunt altijd proberen te halen bij het Waarborgfonds ofzo.. als dit niet gaat lukken.. maar die procedures kunnen jaren duren..
 
Als in het proces verbaal jou verhaal komt is er dus nog goede afloophoop.
Sterkte met de verdere afhandeling.
 
Als in het proces verbaal jou verhaal komt is er dus nog goede afloophoop.
Sterkte met de verdere afhandeling.
Bedankt.
Helaas heeft nog niemand zich gemeld als getuige, maar dat zou natuurlijk toch wel een beetje toeval zijn.
 
Heeft die auto je geraakt (of jij de auto)
anders heb je volgens mij vrij weinig kans om iets te verhalen.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat je alles vergoed krijgt.

Succes met de afhandeling

Dat elkaar raken is onzin, Vroembert heeft na een crash ook alle schade vergoed gekregen. Doordat ik de beschikking had over een getuige die kon bevestigen, dat ik moest uitwijken voor een inhalende bestelbus. Gelukkig heb ik die niet geraakt, want dan was de kans erg klein geweest, dat ik dit nog kon typen.
 
je ziet het al aan mijn naam dat ik ook uit spijkcity kom
ben niet diegeen die je zoekt
heb je mischien een merk/type/kleur van de motor
mischien dat ik ze ken of eens tegen kom s,ochtens kan ik ze ff naar motor-forum wijzen om op jou topic te reageren.

iniedergeval suc6 verder 8-)
 
Motor heeft paar deukjes en o.a. bedieningspaneel is afgebroken. gelukkig heeft de garagehouder hier in de buurt alle onderdelen liggen, afkomstig van een sloopfiets.

Ben vandaag Bij Ton geweest en toevallig hadden we het over jouw geval
Heb je fiets gezien ,Schade viel me mee ,maar je word er niet vrolijk van als je op deze manier van je fiets word gereden en je dalijk zelf voor de schade kan opdraaien

Heb eigenlijk de zelfde vraag als Thunderspyke
Wat voor motorfietsen hebben je geholpen vanmorgen ?
Misschien dat ze bij iekand in de buurt wonen die wel op het forum zit ??

Voor de rest veel succes en hopen dat het goed afloopt voor je
Hij staat in ieder geval bij een goede dealer...
 
@Thunderspike en Mogas,

Ik ben niet zo goed in het beschrijven van motoren/types (weet er niet voldoende van), maar in mijn herinnering zat 1 v/d 2 op een wat oudere zwarte toerfiets (bmw?). De persoon zelf had een beetje gedrongen bouw, leeftijd ergens tussen 40 en 50 en hij had een baard (en bril?). Helm: een "pot" met gezichtsbeschermend vizier.

Het is gebeurd tussen Geervliet en Spijkenisse om +/- 7.45 uur op donderdag 29-10.
 
@Thunderspike en Mogas,

Ik ben niet zo goed in het beschrijven van motoren/types (weet er niet voldoende van), maar in mijn herinnering zat 1 v/d 2 op een wat oudere zwarte toerfiets (bmw?). De persoon zelf had een beetje gedrongen bouw, leeftijd ergens tussen 40 en 50 en hij had een baard (en bril?). Helm: een "pot" met gezichtsbeschermend vizier.

Het is gebeurd tussen Geervliet en Spijkenisse om +/- 7.45 uur op donderdag 29-10.


ik zou ff een paar ochtenden rond die tijd daar gaan staan, grote kans dat de motorrijders woon-werk rijden en er dus elke ochtend langs komen.

IIG succes met het opknappen van je fiets.
 
@Thunderspike en Mogas,

Ik ben niet zo goed in het beschrijven van motoren/types (weet er niet voldoende van), maar in mijn herinnering zat 1 v/d 2 op een wat oudere zwarte toerfiets (bmw?). De persoon zelf had een beetje gedrongen bouw, leeftijd ergens tussen 40 en 50 en hij had een baard (en bril?). Helm: een "pot" met gezichtsbeschermend vizier.

Het is gebeurd tussen Geervliet en Spijkenisse om +/- 7.45 uur op donderdag 29-10.
Morgen is de voorne putten meeting. Daar komen om 12 uur nogal wat mensen bij elkaar om 12 uur bij de MAC. Misschien heb je geluk.

Volgens mij zie ik degene die jij bedoeld nogal eens s'ochtends of s'middags. Als ik hem zie spreek ik hem wel even aan.

Succes met opknappen. Staat hij bij Ton in Hoogvliet?
 
Morgen is de voorne putten meeting. Daar komen om 12 uur nogal wat mensen bij elkaar om 12 uur bij de MAC. Misschien heb je geluk.

Volgens mij zie ik degene die jij bedoeld nogal eens s'ochtends of s'middags. Als ik hem zie spreek ik hem wel even aan.

Succes met opknappen. Staat hij bij Ton in Hoogvliet?
Nee, bij Ton in hekelingen...

Door mij nu reeds bestempeld als wereldvent! Hij is met de expert van mijn verzekering aan de slag gegaan en heeft er voor gezorgd dat mijn brik niet total loss is verklaard met verlies van wrak.
Met een beetje mazzel kan ik begin volgende week weer op mijn 2-wielertje toeren.

bedankt voor de tip aangaande de MAC. Ik ga er alles aan doen om te zorgen dat ik ook rond die tijd daar sta.
 
Nee, bij Ton in hekelingen...

Door mij nu reeds bestempeld als wereldvent! Hij is met de expert van mijn verzekering aan de slag gegaan en heeft er voor gezorgd dat mijn brik niet total loss is verklaard met verlies van wrak.
Met een beetje mazzel kan ik begin volgende week weer op mijn 2-wielertje toeren.

bedankt voor de tip aangaande de MAC. Ik ga er alles aan doen om te zorgen dat ik ook rond die tijd daar sta.
OK, dan zien we je daar wel.
 
@Thunderspike en Mogas,

Ik ben niet zo goed in het beschrijven van motoren/types (weet er niet voldoende van), maar in mijn herinnering zat 1 v/d 2 op een wat oudere zwarte toerfiets (bmw?). De persoon zelf had een beetje gedrongen bouw, leeftijd ergens tussen 40 en 50 en hij had een baard (en bril?). Helm: een "pot" met gezichtsbeschermend vizier.

Het is gebeurd tussen Geervliet en Spijkenisse om +/- 7.45 uur op donderdag 29-10.

Rij daar normaal ook om die tijd alleen nu niet omdat me motor bij motoport staat wegens lekke carburateur na de winterbeurt.
Hoop dat je de getuigen nog vind die koekblikken krijgen altijd gelijk.
P.S Het was donderdag 28/10 als het op een donderdag was gebeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan