Getuigen gezocht Ongeval 26 September 2009 Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee de kawa is van mn zwager......geen zwaar letsel, maar betreft een verzekerings kwestie...
Motor stond overgens stil. bij de verkeerslichten te wachten.voor de streep

We willen weten of meerdere mensen het zelfde bevestigen...
En de slopel klapte achter in?

Lijkt mij ongeacht of je zwager nu netjes voor (of noem je dat nu achter :? ) de streep of net over de streep stond dat achterop komende dan altijd fout is?
 
Omg dan ben je ook wel een mega waus als je iemand aanrijd die als 1e voor het stoplicht staat. typisch gevalletje van niet kijken. Als die kawa der niet gestaan had was ze dus vol door rood gesjeest :X

Ow en eventjes een vraagje, degene die daarop reed staat neem ik aan niet op de foto's he, anders vind ik wel dat ie gevaarlijk bezig is met z'n t-shirtje...
 
Laatst bewerkt:
Omg dan ben je ook wel een mega waus als je iemand aanrijd die als 1e voor het stoplicht staat. typisch gevalletje van niet kijken. Als die kawa der niet gestaan had was ze dus vol door rood gesjeest :X

Ow en eventjes een vraagje, degene die daarop reed staat neem ik aan niet op de foto's he, anders vind ik wel dat ie gevaarlijk bezig is met z'n t-shirtje...
:] .
 
Laatst bewerkt:
gezien de stand van de uitlaat zal er idd. een achterop gereden zijn.

getuigen zijn nooit weg natuurlijk, maar als er iets van een schadeformulier ingevuld is moet de kwestie niet zo moeilijk zijn.. ben wel benieuwd waarom je er nu specifiek naar gaat zoeken?
 
Omg dan ben je ook wel een mega waus als je iemand aanrijd die als 1e voor het stoplicht staat. typisch gevalletje van niet kijken. Als die kawa der niet gestaan had was ze dus vol door rood gesjeest :X

Ow en eventjes een vraagje, degene die daarop reed staat neem ik aan niet op de foto's he, anders vind ik wel dat ie gevaarlijk bezig is met z'n t-shirtje...


:]
 
Laatst bewerkt:
Ik zie op de achtergrond een flitskast staan, misschien heeft ie een foto gemaakt van het gebeuren. Komt er toch eens iets nuttigs van die ondingen.....
 
zaak lijkt me toch makkelijk je word aan gereden van achteren die gene die achter op klapt is (bijna)altijd fout (en in dit geval) ook nog eens op een stil staand voertuig (kawa)

wrom extra getuigen je hebt (je zwageR) toch een schade formulier ingevuld

en aangekruist bij het vakje getuigen van het ongeval ja/nee
als er nee staat is het achteraf toe voegen van getuigen niet rechts geldig

staat er ja dan moet er ook een naam en alles staan van die persoon
staat er niks (dus niks aangekuist) dan is het altijd lastig want dan kunnen bijden parteien van alles en iedereen toe voegen

suc6 er mee en hoop dat je swager een goede vergoeding krijgt

ik denk als het bij mij gebeurt zou ik spontaan last van m,n heup krijgen
je zit iemand toch voor het stoplicht staan daarom moet je ook KIJKEN en niet met die oogkleppen op rijden zo als veel koekblikkers doen
 
Laatst bewerkt:
zaak lijkt me toch makkelijk je word aan gereden van achteren die gene die achter op klapt is (bijna)altijd fout (en in dit geval) ook nog eens op een stil staand voertuig (kawa)

wrom extra getuigen je hebt (je zwageR) toch een schade formulier ingevuld
:^

Yeah.... why?
 
Dat had voor de kawa beter geweest, dat ze door het rood was gegaan...


Dat snap ik ook wel, maar ik vind dat dit toch wel meegenomen mag worden, dat die miep dus echt met andere dingen bezig was, lijkt mij dus altijd dat de kawa wint als het om de verzekering gaat....
 
@TS
Waarom heb je in vredesnaam al je berichten weggehaald? Ontzettend irritant, post dan helemaal niks. Nu heeft niemand geen ene reet aan dit topic :(
 
@TS
Waarom heb je in vredesnaam al je berichten weggehaald? Ontzettend irritant, post dan helemaal niks. Nu heeft niemand geen ene reet aan dit topic :(

Omdat als je goed leest in de teksten beledegingen worden geuit naar bepaalde personen waar ik niet om vraag, lees de hoofd teks dan ff ok, getuigen gezocht...
teksten waar niet om gevraagt word dat is iritant,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan