Getuigen gezocht ongeval A4->A12 28/9 7:50 uur

11 nov 2008
35
0
Gisterochtend (maandag 28 september) rond 07:50, reed ik met mijn grijze CBR1100XX over de vanaf Amsterdam via A4 naar de A12 richting Den Haag. Ik reed ca. 70 km/u met het verkeer mee.
Op de flyover thv. hectometerpaal 45,6 g reed ik op de spitsstrook. Daar lag een brok beton of steen die ik niet meer ontwijken kon.

Gevolg: dikke schade!
-voorvelg onherstelbaar gedeukt
-voorband op 2 plaatsen een karkasbreuk
-vorkpoten krom
-voorschijven krom
-achterband karkasbreuk
-hyperproshock kapot
Verdere schade wordt nog onderzocht.

Totale schade > € 2000 !!!!

Om de schade te kunnen verhalen bij het waarborgfonds, heb ik een getuige nodig die het puin heeft zien liggen of mij eroverheen heeft zien rijden of nog beter: heeft gezien wie het puin verloren heeft!

DUS: Wie kan mij helpen !
 
Ej Miep,

Dat is flink balen goos... :(

Het word wel lastig zoiets te achterhalen... Tenzij degene op het MF zit.

Succes met de afhandeling iig...

Gr.
 
'GETUIGE GEZOCHT!!!!' > 'Getuigen gezocht ongeval A4->A12 28/9 7:50 uur'
 
Succes met de afhandeling :Y

Geen persoonlijke kwetsuren?
 
Probeer iets bij de wegbeheerder. Ik zou het niet weten, maar kun je die misschien aansprakelijk stellen?
 
Ben niet bekend daar, maar als niet randstadter krijg ik altijd de indruk dat in de randstad vrijwel alle grote wegen camera's hebben. Toevallig ook daar misschien?
 
Laatst bewerkt:
Ben niet bekend daar, maar als niet randstadter krijg ik altijd de indruk dat in de randstad vrijwel alle grote wegen camera's hebben. Toevallig ook daar misschien?

Zo! Dat moet best een klap geweest zijn. Kijk inderdaad even of er camera's staan. Je kan, door een beroep te doen op de wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) de camerabeelden opvragen.
 
Dan heb je geluk en kan je gewoon de beelden opvragen...

Moet inderdaad een klap geweest zijn -O-
gelukkig heb je je blijkbaar nog kunnen rechthouden
 
Succes met je afhandeling!
Maar is het shade bedrag niet een beetje weinig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan