getuigen gezocht

Vfr4me

Rookie
12 aug 2002
3
0
nieuwegein
Op 8-8 rond 16:35 aardige schuifer gemaakt in de bocht van de A2 naar A59 (uit richting eindhoven). Ben opzoek naar de automobilist die dit heeft veroorzaakt en doorgereden is :j

Ik had de buitenbocht, alles ok tot dat hij een auto ging inghalen en mij over het hoofd zag :( Gevolg een schuifer, motor naar de (piep), gelukking zelf alleen maar wat kneuzingen en een spierscheuring.
 
Zwaar klote. Iemand over het hoofd zien kan, maar om vervolgens door te rijden... Hoop dat je nog iemand vind, in ieder geval even de politie inlichten...
 
Het kan gebeuren :(

Ook al vind je hem, je hebt geen poot om op te staan. Misschien heeft hij je echt niet gezien en is hij wel bereid de schuld te dragen, maar die kans is miniem.

Ben wel eens iemand tegengekomen die de stoeprand had geramd omdat een auto hem sneed. Lui hielpen hem wel maar melden wel: sorry, maar je hebt ons niet geraakt, dus ik ga ook niet melden dat ik schuldig ben. Kan je gewoon dan niets aan doen.

Heb overigens hetzelfde meegemaakt... heb toen een auto uit de bocht laten vliegen omdat ik de weg opdook (hij reed ook niet helemaal legaal). Hij de berm in met gillende banden en 180 graden gedraaid, heb er zelf niets van gemerkt maar ben hem later tegengekomen, bleek collega te zijn.

Hij had trouwens weinig schade, weet niet of ik anders mezelf ervoor had laten opdraaien.
 
Het kan gebeuren :(

Heb overigens hetzelfde meegemaakt... heb toen een auto uit de bocht laten vliegen omdat ik de weg opdook (hij reed ook niet helemaal legaal). Hij de berm in met gillende banden en 180 graden gedraaid, heb er zelf niets van gemerkt maar ben hem later tegengekomen, bleek collega te zijn.

Toen werd jij dus collega van de maand ;)
 
Heb je het kenteken?? ja dan is er altijd wel een getuige te vinden, (dan is dit forum toch wel handig)deze zal dan echter wel moeten verklaren dat door de actie van de auto.. jouw ongeval is ontstaan.
 
Tja ik heb wel een getuige maar geen kenteken. De getuige reed achter me en was druk bezig met uitwijken. Zelf was ik druk bezig met vallen.

Er is een politierapport gemaakt, agent belde 's avonds nog eens op om te vragen hoe het ging, toch aardig.
 
Tja ik heb wel een getuige maar geen kenteken. De getuige reed achter me en was druk bezig met uitwijken. Zelf was ik druk bezig met vallen.

Er is een politierapport gemaakt, agent belde 's avonds nog eens op om te vragen hoe het ging, toch aardig.
Als hij je geraakt heeft is hij verplicht dit aan te geven. Doet hij dat niet dan word het een misdrijf.

Wellicht dat je o.b.v. politierapport en getuige bij het waarborgfonds terecht kan.
 
Als hij je geraakt heeft is hij verplicht dit aan te geven. Doet hij dat niet dan word het een misdrijf.

Wellicht dat je o.b.v. politierapport en getuige bij het waarborgfonds terecht kan.

Is correct door rijden na ongeval of veroorzaken van is een misdrijf, dit heb ik helaas ook eens meegemaakt toen een vrachtwagen de zijkant van mijn auto even kuste, wel kenteken enz. echter de cauffeur gaf wel toe daar geweest te zijn maar zij niks gemerkt te hebben helaas had ik geen getuigen en was daarmee de kous afgedaan, ik ben bang voor je dat je zonder het kenteken van de dader het wel kan vergeten....
succes in ieder geval.
 
Op 8-8 rond 16:35 aardige schuifer gemaakt in de bocht van de A2 naar A59 (uit richting eindhoven). Ben opzoek naar de automobilist die dit heeft veroorzaakt en doorgereden is :j

Ik had de buitenbocht, alles ok tot dat hij een auto ging inghalen en mij over het hoofd zag :( Gevolg een schuifer, motor naar de (piep), gelukking zelf alleen maar wat kneuzingen en een spierscheuring.
Sterkte!
Meestal is het al aardig druk rond die tijd dus er moeten toch meerdere auto's geweest zijn?
Als je onafhankelijke getuigen hebt moet er misschien toch wat via het waarborgfonds te halen zijn?
Zeg ik wel maar die geven hun centen ook niet graag uit. Toch proberen.

Is bijdeweg wel een mooie bocht, misschien wel de mooiste van Den Bosch. Als jenum kent kun je er hard doorheen. Maar dit geheel terzijde.

Succes en ik hoop dat je er nog wat van terug ziet.
 
Altijd waarborgfonds proberen!!!

Zelf een deukje (in koekblik) opgelopen op parkeerplaats. Zelfs met alleen een partner als getuige toch nog dik 600 piek terug gekregen. Half uurtje werk.....makkelijk verdiend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan