gevaar op de A27

Een inhalend voertuig inhalen over de vluchtstrook is trouwens verboden! Goed dat er geen polisie was, kon je mooi een prent voor krijgen.
 
Zolang de snelheid maar zo hoog is dat je er "door" bent voordat de bestuurder van het koekblik schrikt.

Ik zit veel op de weg voor mijn werk, de linksrijders welke daar de gehele dag de route verstoren zijn passief misschien ook wel verantwoordelijk voor wat ongelukken, maar sukkels straffen in NL is not done.......

Dus: Gave actie, en hopelijk worden sommige mensen zo bang dat ze thuis blijven.
Er moeten meer mensen eens wat assertiever worden in hun gedrag.

Toppunt:
Als je geen rijbewijs kunt behalen omdat je een randdebiel op de weg bent, koop je toch een brommobiel.... Ziet er uit als een auto, rijdt als een brommertje (snelheid).
Maar de bodemlijn: De debiel mocht toch eigenlijk niet rijden????
Rij ik redelijk normaal op een polderweg, zie een auto (denk je) en dan blijkt er weer een debiel in te zitten die 40 rijdt...... verwacht je niet, kon ik weer niets aan doen...

Voorbeelden te over, misschien moeten we mensen meer testen op voertuigbeheersing en inzicht in het verkeer, daar zullen ook veel mensen door afvallen: Wordt het veel veiliger!!!!!

In de tussentijd: Niet schrikken, maar hier kom ik...........................
 
Terug
Bovenaan Onderaan