gevaar op de A27

xxvlinderxx

Die hard MF'er
7 sep 2004
434
1
sassenheim
2 motorrijders die langs me heen gingen op de A27 wilde vast dood

ik reed vandaag 3 okt zo rond 12.30 op de A27
voor mij een wit soort bestel busje daarvoor en vrachtauto
Busje gaat de vrachtwagen voorbij
Ruimte genoeg en niks aan de hand.
Tot er 2 motorrijders laag komen aan vliegen.
En ze denken beide het zelfde.
Blijf er niet achter denk die ene ,ik ga maar tussen vangrails en die auto.
Bestuurder ziet het en stuurt wat naar rechts richting de vrachtwagen.
Wat denk die 2de motorrijder nou weet je wat dat kan ik ook
en gaat tussen de vrachtwagen en auto door.
stelletje sukkels...brengen niet alleen zich zelf in gevaar ook dat
van medeweg gebruikers.
Als zoiets zie..dan hou ik mijn adem in en denk ja jongens weer geluk gehad 0-)
 
D'r komt er straks vast wel een die dit kan verdedigen, zo in het kader van "anders blijf je toch achter de geraniums zitten" of "ze doen toch alleen zichzelf wat aan als het fout gaat" ofzoiets.... ;)
 
D'r komt er straks vast wel een die dit kan verdedigen, zo in het kader van "anders blijf je toch achter de geraniums zitten" of "ze doen toch alleen zichzelf wat aan als het fout gaat" ofzoiets.... ;)
ik wou net gaan beginnen,maar met jou reply is de lol er wel vanaf.
dus ik hou me mond maar ;)
 
Tja, zondagsrijders op de motor. Het kan niet erger! En maar klagen als om agent er iets van zegt. Wat als de bestelbusrijder, net bekomen van de schrik van de eerste, weer wat meer naar links was gegaan om wat zijdelingse afstand te nemen van de vrachtwagen, of door de turbulentie van de vrachtwagen naar links was gedrukt? Dit soort types staat in het geheel niet stil bij de gevolgen die het kan hebben. En dan maak ik me nog niet eens zo druk om de gevolgen die het voor henzelf heeft, maar meer om al diegenen die er ongevraagd me geconfronteerd worden: de bestuurders van betrokken voertuigen, inzittenden van deze voertuigen, medeweggebruikers, hulpverleners, familieleden van betrokkenen die iemand aan de deur krijgen met een 'slecht nieuwsgesprek'.

Tja het is herfst maar eikels zijn er het hele jaar.
 
geranium.gif

:+
 
D'r komt er straks vast wel een die dit kan verdedigen, zo in het kader van "anders blijf je toch achter de geraniums zitten" of "ze doen toch alleen zichzelf wat aan als het fout gaat" ofzoiets.... ;)


Heerlijke gras-voor-voeten-wegmaai-actie!!!!!!

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan