GEVAARLIJK ! hobbel in de A20/A16

crazy Chris

MF veteraan
30 mrt 2003
4.493
0
omgeving Weert
Mensen pas op er zit een gemaakte ophoging in de flyover van de A20 naar de A16

Kom je vanaf Gouda/capelle ad ijssel en wil je de bocht richting A16 brienenoord nemen
wees dan opgepast en voorzichtig
want er is een soort ophoging in gemaakt
ik ging er met de auto over heen en het was een flinke hobbel vond ik

pas op dus ! groetjes
 
Dat is die bocht waar je 70 mag en standaard het bordje: **U rijdt te snel** aanknippert.... en nu ook al drempels?? Het wegennet in NL holt met flinke passen achteruit! Is 't 25 graden dan smelt 't asfalt en hebben we een keer 7 graden vorst dan vriest de toko verrot :? Er vallen gaten midden in de rijbanen, we worden doodgegooid met verkeersborden en de maximum snelheid is nog steeds 120 km/h terwijl de techniek wel verder is gegaan. Het is als Pacman spelen op je Intel Core pc.

Maar ik dwaal af, bedankt voor de tip!
 
ja dat is die bocht ja

@ootje
daar lijkt het wel op ja

ik schrok me de pest in ieder geval
en dat was nog in de auto
 
Laatst bewerkt:
Waar zit die ophoging precies? Begin van de bocht of halverwege ofzo? Echt alles aan die bocht is gevaarlijk en dan ook nog een hobbel :(
 
hey losbol
schroef je eigen eens weer ff wat vaster !!

en chill out man
ik denk dat zo iets nooit lang er blijft liggen
mischien is dat ding vanacht al weg gehaald
ik ben er nog niet geweest
zal vanmiddag als ik bij de holec geweest ben weer ff rondje rijden
als die er nog is zal ik t bij mag ff melden
of doe t zelf ff want ik moet nu weg
ciao en chill out
 
Laatst bewerkt:
hey losbol
schroef je eigen eens weer ff wat vaster !!

en chill out man
ik denk dat zo iets nooit lang er blijft liggen
mischien is dat ding vanacht al weg gehaald
ik ben er nog niet geweest
zal vanmiddag als ik bij de holec geweest ben weer ff rondje rijden
als die er nog is zal ik t bij mag ff melden
of doe t zelf ff want ik moet nu weg
ciao en chill out
Je kan het ook rechtstreeks bij Rijkswaterstaat melden.

0800-8002
 
Ik mail hem wel effe door aan mijn vrienden van de MAG

Kunnen ze gelijk nog een keer gillen over het nog steeds ontbreken van een dichte vangrail in de lange bocht A4 (uitrichting Schiphol/Den Haag) naar de A10 West
 
Op de A4 richting A'dam zat ter hoogte van Leiderdorp-Roelofarendsveen ook een smerige hobbel. Precies op de overgang van viaduct naar snelweg. Deze heeft Rijkswaterstaat een week of 3 geleden weer glad getrokken.
 
Vanaf Utrecht krijg je eerst een gevarenbord, daarna een bord dat je er 70 mag en daarna een waarschuwingsbord als je te hard rijd en dan staat er ook nog een bord dat er voor werkzaamheden een drempel in de weg zit. Hij zit voor in de bocht en is al zichtbaar lang voordat je aan de bocht begint.
Heeft dus helemaal niets met melden aan instanties en dergelijke te maken.

Maw .... kijk uit je doppen en rijd normaal, is er niks aan de hand.
 
Het is niet bij mij in de buurt dus heb geen idee, maar is de verhoging bewust gemaakt?

Je moet sowieso snel contact opnemen met rijkswaterstaat.
Je krijgt dan standaard een mail terug dat het niet op de prioriteitenlijst staat, maar dat ze het zullen onderzoeken en indien noodzakelijk het toch op de prioriteitenlijst komt.

Ik heb hetzelfde gehad op de A28 richting Zwolle en toch werd het redelijk snel verholpen (hoewel de situatie al lang slecht was, dus wellicht dat mijn mail niet eens heeft geholpen).
 

Vind losbol in deze absoluut geen spammert. De MAG is er voor ons allemaal dus ook voor jou.

Als je nu dit soort dingen meteen aan de MAG meldt en daarna pas hier je melding maakt, help je iedereen om dit soort dingen voortaan misschien in een eerder stadium te signaleren.

Als je helemaal slim bezig wil zijn wordt dan lid van de MAG, dan krijgen wij als motorrijders tenminste een duidelijkere stem op het gebied van verkeersveiligheid.
 
Mensen pas op er zit een gemaakte ophoging in de flyover van de A20 naar de A16

Kom je vanaf Gouda/capelle ad ijssel en wil je de bocht richting A16 brienenoord nemen
wees dan opgepast en voorzichtig
want er is een soort ophoging in gemaakt
ik ging er met de auto over heen en het was een flinke hobbel vond ik

pas op dus ! groetjes

Even melden bij de MAG, mag ook als je geen lid bent graag zelfs
 
Terug
Bovenaan Onderaan