Gevaarlijke rijschool Victor Haan

hawk8748

MF'er
15 feb 2004
77
0
Rotterdam
Geachte Victor,

Zoals je ziet heb ik het bericht gewijzigd, niet vanwege je dreigement, want voor smaad moet je kunnen bewijzen dat ik lieg. Wat ik niet doe.

Dat zullen je politie 'vrienden' bevestigen, maar toch wilde ik de berichten wijzigen, omdat ik van je hoorde dat de boodschap overgekomen was en het niet de bedoeling was door mijn negatieve berichtgeving je zaak te sluiten.

Dit kan ik idd veel beter doen door een klacht van mij en de mensen die gereageerd hebben op deze post met hun eigen negatieve ervaring, richting de juiste instanties.

Gegroet

Modbreak:

Rijschool Haan in Rotterdam heeft niets te maken met rijschool Victor Haan.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, iedere l*l mag vandaag de dag een bedrijfje opstarten, zonder ook
maar enige vorm van opleiding
Misschien hier zo'n mooi praktijkvoorbeeld?
(60 binnen bbk als je de ruimte hebt, ok,... maar 80/90 :? Dach ut nie!)
 
Ik kan mij voorstellen dat je bezorgd bent over de veiligheid van je vriendin en als je dan gewoon ziet dat deze Victor er echt een potje van maakt, kan ik jullie geen ongelijk geven door op te stappen.
Victor zal wel geen KNMV instructeur zijn en behoort dan (volgens jou) bij het kaf onder het koren van de rijscholen.
De enige manier om hem 'aan te pakken' is via forums als deze.
Ik ken hem niet dus kan geen mening geven. Misschien dat anderen wel ervaringen hebben.
Succes met de rijlessen verder en ik hoop dat je vriendin er niet te veel anti motor gevoel aan heeft over gehouden.
 
Hmm, waarom verbaast dit mij niet?

*Is ook wel eens de vluchtstrook opgegaan omdat de benzine op was en de motor stilviel. Om vervolgens uitgescholden te worden. Ik had over moeten gaan op de reserve, waar ik op dat moment totaal niet aan dacht. M'n snelheid viel te ver weg en daar lag mijn prioriteit.

*Lesuur van 60 minuten is 10 minuten koffie en danpas rijden.

*Enz

Op bikenet.nl > Xperience staat meer over hem en op dit forum zoeken op 'dikke pad' moet ook wel een paar leuke post opleveren...


Rijden kan ie echter weer wel, maar lesgeven is ie minder in.
 
Laatst bewerkt:
doe voor de gein hier op het forum eens zoeken naar victor haan, zijn al meerdere topics over geweest volgens mij :X
 
doe voor de gein hier op het forum eens zoeken naar victor haan, zijn al meerdere topics over geweest volgens mij :X

Ja en het erge is dat ook de rijschool van zijn broer en vader er last van heeft. Ik leste bij Haan (dus niet Victoor Haan) toen hij er nog instructeur was en had echt de gruw aan een les met hem (een keer zo'n bonje dat ik bijna ben afgestapt)Maar zijn Pa Albert en Broer Sander zijn juist wel heel tof. Victor kan goed rijden maar in het overbrengen is hij de laatste jaren steeds slechter geworden.

Dus mijn tip wil je verantwoord en goed leren rijden ga naar Haan (das dus de vader en de broer) Ik ben in een keer geslaagd
 
Enige wat ik mis in dit topic (of ik lees niet goed), maar waar zit die kerel in het land. Wel handig voor mensen die rijschool zoekend zijn.

Mijn rijinstructeur was in Enschede, Peter (TOPles). Hij heeft ook weleens zijn schunnig opmerkingen, maar niet storend naar mijn mening. Is een goede instructeur, niet KNMV instructeur, maar wel erg goed. Hij heeft 100% de aandacht erbij, verteld je bij elke run wat je goed of fout deed, en heeft het gedult van een olifant (na 45 minuten korte slalom zei ik dat we iets anders moesten gaan doen, want ik had geen gedult meer om het goed te doen, onder het moto: hoeft er maar 5 van de 7 goed te hebben :+ ). Is een persoon die geen grootsheidswaan heeft, geen arrogantie, en een goede rijder. Rijd al 21 jaar motor, al 6jaar lesgegeven bij Brunen, en is nu dus voor zichzelf begonnen.

Aan de moderators: is het niets iets om een motorforumlijst te maken op Stad of Regio, met daarin de positive en slechte ervaringen van rijscholen?
 
BLAD in rotterdam; Helmar heet de motorrijinstructeur.
een rustige vent met veel mensenkennis...geen schunnige taal gewoon een dolletje op zn tijd en zelfs nu(3 mnd na mn examen) heeft ie nog wel ns ff tijd voor me als groentje met een motor!!! super tof duzzz!!!!
beterzzzzzzzzzz hoorrrr :]
 
idd wil er niet mee geassocieerd worden..


Dat je die lul niet te grazen hebt genomen...als die eikel dat met mijn vriendin had uitgespookt had ik zijn frame om zijn neus gevouwen in een poging om hem naar beneden te krijgen..


Wat een eikel..blij dat ik nog met een L reed van Lul..in een 5(0) km gebied.
 
Heb inderdaad wel vaker rare verhalen gehoord over Haan. Zelf gelest bij Bastinck (Peter) en niets anders dan :} voor deze rijschool
 
En ik heb langer doorgestudeerd dan deze knuppel, dus ik denk dat ik mensen beter doorzie dat Victor Haan.

Je hebt psychologie gestudeerd?

Verder natuurlijk rot dat je vriendin op zo'n manier haar eerste les-ervaringen opdoet.
Bij een andere rijschool zal je daarom dubbel zoveel plezier hebben, omdat je dan ziet hoe het anders kan (en moet!). Want ja, zonder de dalen kan je niet van de pieken genieten ;)
 
Ik kan mij voorstellen dat je bezorgd bent over de veiligheid van je vriendin en als je dan gewoon ziet dat deze Victor er echt een potje van maakt, kan ik jullie geen ongelijk geven door op te stappen.
Victor zal wel geen KNMV instructeur zijn en behoort dan (volgens jou) bij het kaf onder het koren van de rijscholen.
De enige manier om hem 'aan te pakken' is via forums als deze.
Ik ken hem niet dus kan geen mening geven. Misschien dat anderen wel ervaringen hebben.
Succes met de rijlessen verder en ik hoop dat je vriendin er niet te veel anti motor gevoel aan heeft over gehouden.

Ik denk dat er een verschil tussen instructeurs zonder KNMV certificaat en deze persoon. Ik heb gelesd bij een niet KNMV instructeur wat toch gewoon een hele goede was en ook geen problemen mee gehad.

groeten
 
mag ik even reageren ??!!

Die knakker heeft dan we een van de hoogste slagingspercentages van alle rijscholen in Rotterdam. :? :?

Bron : CBR (http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=1&examenplaats=41&x=11&y=6)


mag ook wel even gezegd worden voordat we een rijschool de grond in trappen.
Ik ken hem niet ,en ik was er niet bij ,maar iemand die zo rijd als jij zegt ,kan nooit z`on hoog slagingspercentage hebben ......
Edit : rijschool HAAN dus geen Victor Haan... :X
 
Laatst bewerkt:
Over KNMV instructeurs:

OOk daar heb je kaf tussen het koren. Ik heb ervaringen met één vloekende, scheldende, bellende en ongeinteresseerd tegen zijn motor leunende KNMV instructeur - die het vast op de verplichte bijscholingsdagen allemaal weet en kan, maar tijdens de lessen niet uitvoert. Staar je niet blind op een logo...
 
mag ik even reageren ??!!

Die knakker heeft dan we een van de hoogste slagingspercentages van alle rijscholen in Rotterdam. :? :?

Bron : CBR (http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=1&examenplaats=41&x=11&y=6)


mag ook wel even gezegd worden voordat we een rijschool de grond in trappen.
Ik ken hem niet ,en ik was er niet bij ,maar iemand die zo rijd als jij zegt ,kan nooit z`on hoog slagingspercentage hebben ......
Edit : rijschool HAAN dus geen Victor Haan... :X

Victor Haan zit maar 1 stapje onder rijschool Haan (qua slagingspercentages).
 
mag ik even reageren ??!!

Die knakker heeft dan we een van de hoogste slagingspercentages van alle rijscholen in Rotterdam. :? :?

Bron : CBR (http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=1&examenplaats=41&x=11&y=6)


mag ook wel even gezegd worden voordat we een rijschool de grond in trappen.
Ik ken hem niet ,en ik was er niet bij ,maar iemand die zo rijd als jij zegt ,kan nooit z`on hoog slagingspercentage hebben ......
Edit : rijschool HAAN dus geen Victor Haan... :X
Verder zegt een slagingspercentage mij in zo'n geval erg weinig. Als hij alle iets minder 'zekere' lessers bij zichzelf wegjaagt door dit soort voorvallen dan snap ik wel dat alleen de 'allerbeste' lessers overblijven. Vooral de lessers die weten dat ze 'm maar een paar weken hoeven te dulden... Tja, dan gaat je slagingspercentage wel naar boven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan