Gevaarlijke situaties in Amsterdam

Eriky

Die hard MF'er
7 okt 2001
714
0
Omdat ik gisteren bijna naast de weg lag door een afslag die compleet met grind bezaaid was (s108, VU, nu nog steeds een puinzooi daar) ga ik zeker ook even naar AT5 kijken vanavond. Dit mailtje kreeg ik van de MAG:

Aan alle MAG-leden in Noord-Holland,

Vanavond - donderdag 14 november - besteedt de regionale televisiezender
AT5 aandacht aan de Motorrijders Actie Groep. Het onderwerp: gevaarlijke
wegsituaties in Amsterdam.

Het onderwerp wordt uitgezonden in 'Kort Amsterdams', een dagelijks
magazine over de hoofdstad. De uitzending is om 18.45 uur en wordt
vervolgens herhaald om 20.50 uur en 22.40 uur.

www.at5.nl/nieuws/text/text.phtml?page=219
 
Was giste ook op de VU. Wel met de auto, maar nix gezien. Wel was de volgende afslag ( RAI ofzo... :? ) afgesloten omdat er olie lag.

Ik heb je motor niet gezien. Waar zet jij hem altijd neer ?
 
Topictitel aagevuld.

Want er is geen gevaar in Amsterdam, maar gevaarlijke situaties.
 
Ik zet hem altijd op het plein (die parkeerplaats enzo), onder die rand van het hoofdgebouw vaak. Het is een blauwe maar ik ben er niet elke dag (volg vaak maar 1 1/2 een les en dan peer ik hem weer)
 
het is niet al kommer en kwel in amsterdam.
maar er zijn dingen die niet goed zijn doordacht.
bv. op de Koniningenweg liggen zeer grote driehoekige
signaal vlakken geverft. heel doordacht van de wegbeheerder.

wat in het algemeen is, ook in a'dam, zijn de plaatsing van de putdeksels.
zo af en toe moet je een echte slalom uitvoeren om die dingen te ontwijken.
zeker als ze in de buurt liggen van zebrapaden!!!
 
De MAG is bezig om een zwartboek op te stellen over de gevaarlijke situaties in Amsterdam.
Ik mocht vroeger al niet van mijn moeder naar die grote enge stad maar nu al helemaal niet meer.
Maar zonder dollen. Klik even op onderstaande link, dan vind je de banner Zwartboek Amsterdam. Vul de gegevens in en de MAG zal zich inzetten om dit onder de aandacht van de wegbeheerders te brengen.
Samen staan we sterk.
 
Ik zag het net op at5,
was een intervieuw met 2 leden (?) van de MAG die een rond ritje door Amsterdam maakten en een aantal gevaarlijke situaties lieten zien in de stad.

Volgens mij zal het nog wel vanavond en morgen de hele dag herhaald worden voor de mensen die at5 kunnen ontvangen.



Ferdi
 
Terug
Bovenaan Onderaan