twisted Paul
MF veteraan
- 16 okt 2001
- 2.633
- 20
Net gevallen...
Tegemoetkomende auto reed erg links zodat ik de
bocht niet goed kon ingaan, reed 90-95, haalde de
bocht niet, richt op om te remmen, berm in...
vervolgens zie ik 17.000 gulden spaargeld
voor me uitglijden.. (en deze tranen zijn echt...)
Geen hond die stopt en heb iemand staande gehouden
om te helpen mijn groene liefde onder het prikkeldraad
te halen...
Schade :
- helm kapot
- jas met ervaring
- voorspatbord stuk
- vookuip (gedeelte om de koplamp, heet dat voorkuip)
krassen aan linkerkant
- linker kuistuk aan gort
- stuur in tank geslagen
- koppelingshandel
- een of ander deksel van het blok vol krassen
- sissybar en knipperlicht.
- versnellingspook
paar kleine dingen dus die wel te overzien zijn, maar
wat kosten die kuipdelen me en wat betekent het
dat mijn stuur nu verder naar links dan naar rechts
kan?
Please zeg me dat ie niet total loss is...
En bespaar me de flauwe geintjes voor vandaag maar...
\
Tegemoetkomende auto reed erg links zodat ik de
bocht niet goed kon ingaan, reed 90-95, haalde de
bocht niet, richt op om te remmen, berm in...
vervolgens zie ik 17.000 gulden spaargeld
voor me uitglijden.. (en deze tranen zijn echt...)
Geen hond die stopt en heb iemand staande gehouden
om te helpen mijn groene liefde onder het prikkeldraad
te halen...
Schade :
- helm kapot
- jas met ervaring
- voorspatbord stuk
- vookuip (gedeelte om de koplamp, heet dat voorkuip)
krassen aan linkerkant
- linker kuistuk aan gort
- stuur in tank geslagen
- koppelingshandel
- een of ander deksel van het blok vol krassen
- sissybar en knipperlicht.
- versnellingspook
paar kleine dingen dus die wel te overzien zijn, maar
wat kosten die kuipdelen me en wat betekent het
dat mijn stuur nu verder naar links dan naar rechts
kan?
Please zeg me dat ie niet total loss is...
En bespaar me de flauwe geintjes voor vandaag maar...
\