Gevallen met avb

Het is ook geen voorwaarde om motor te kunnen rijden.
Absoluut , zelfs vrij discutabel of het wel bij "motorrijden" hoort.
En dat je dat niet in het gewone verkeer moet doen ( vind ik, voor ik half MF op m'n nek krijg )

Het is een circus kunstje wat ik wil kunnen beheersen , niks meer, niks minder.
Zo zie ik het ook.
 
Absoluut , zelfs vrij discutabel of het wel bij "motorrijden" hoort.
En dat je dat niet in het gewone verkeer moet doen ( vind ik, voor ik half MF op m'n nek krijg )

Het is een circus kunstje wat ik wil kunnen beheersen , niks meer, niks minder.
Zo zie ik het ook.
Koop een Bandit 1200 en je probleem is opgelost.
 
Koop een Bandit 1200 en je probleem is opgelost.

Screenshot_1.jpg

Minibike :)
 
Herkenbaar en je bent niet alleen.

Na jaren motorcross, en scooter races te hebben gedaan en altijd de meest gekke wheelies en stunts uitgehaald te hebben op de scooter was ik ervan overtuigd dat ik wel even het hele avb gebeuren met 2 vingers in de neus te halen.

Bij de eerste intake les ging meneer meteen onderuit met de 180 graden draai. De bokkige sv650 luisterde niet naar wat ik wilde en besloot halverwege de bocht af te slaan waardoor ik eraf duikelde. Gefrustreerd als dat ik was, want hey...ik zou het toch wel even doen, wat is dit nou? Stapte ik weer op en ging meteen weer naar de vlakte op dezelfde manier.

Dit maakte mij zo boos van binnen, ik snapte niet waarom mij dit nou niet lukte...ik die al jaren van alles op 2 wielers deed kon geen 180 graden bochtje maken? Sukkel....

Kortom, ik was veel te arrogant en zelfverzekerd en ben meteen met mn beide benen op de grond gezet. Motorrijden is niet makkelijk en vereist meer skills dan menig denkt.

Het heeft zeker 4 a 5 lessen geduurd voor ik de klik kreeg met de motor en ik kon doen wat ik wilde en ik zelfverzekerd op de motor zat.... het was een "humbling experience" die ik nooit meer zal vergeten.

Je komt er wel overheen, gewoon even doorzetten en weten dat je het echt wel kan. Uiteindelijk tik je straks zo alle oefeningen op het examen af!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lert
Terug
Bovenaan Onderaan