gevallen met zx6r uit 2003

michaelaxe

Die hard MF'er
7 dec 2012
269
0
Arnhem
hoi allemaal :W

ben beginnend motor rijder en ben laats lullig onder uitgegaan door grind in de weg (25km per uur) en gelukkig in het gras gevallen, maar nu is me topkuip recht's gebarsten (boven het licht) en zoek ik een nieuwe kap, heb best veel op internet gezocht en bijna niks gevonden. heb er een gevonden maar was ook beschadigd, heeft iemand nog ideeën waar ik er wel een kan vinden of iemand die toevallig nog een heeft liggen?

alvast bedankt!!!
 
China wellicht als het niet al te duur moet zijn. Anders sloperijen afbellen.

NIET DOEN!!

Geef liever wat meer uit voor een oem kap want die troep uit china past nooit in een keer (altijd aan lopen beunen voordat het past) en zit er dan niet netjes op, is kwalitatief veel minder (materiaal + lak) en heeft altijd een kleurafwijking tov de rest van je kappen.

Je hebt nog een relatief jonge motor dus dat zou echt zonde zijn.

Just my 2 cents*
 
thanks voor de reacties alvast, ja wil wel eigenlijk originele kappen geen kleur verschil inderdaad! en hou me motor het liefst orgineel
 
Soldeerboutje erachter en weer dichtplakken :+
Of even een abs of polyestermatje erachter, heb gehoord dat dat ook wel werkt.
 
heb van mensen gehoord dathet best lastig word om dat te maken.(zal wel even foto plaatse)

en ducttape is in gebruik haha :P
full
 
okee dankje, maar heb op marktplaats een kap gezien voor 95eu met klein beetje schaden is het niet goedkoper om die te kopen en te laten spuiten, want ben zelf niet handig in dit soort dingen en ken ook niemand haha
 
ja had inderdaad al reacties van mensen die me wouden helpen :D
maar die andere kuip is ook origineel maar is wel iets beschadigd en is al een keer op nieuw gespoten geweest..
 
dit heeft die trouwens ook nog haha helaas op het ophang punt maar dit heeft minder haast zeg maar dan de voorkuip :P maar denk dat goedkoper is om ze allebij te gelijk te laten maken dan apart in verband met spuiten? lijkt me wel
full
 
zelf herstellen is goed te doen of de kuip op marktplaats moet niet te duur zijn,de kap van marktplaats moet ook bij gewerkt worden schuren en plamuren..
 
weet niet of hier op iets te zien is? maar hij dat de kap alleen opnieuw gespoten was en het rechterzijpaneel heeft die voor 65euro
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan