gevallen? post het hier!

15 eigenlijk, dingen doen die je niet op een brommer ( :r ) kan, ik ga niet op een ding rije dat 45 kan en het vermogen van een naaimachine heeft _O- de gedachte alleen al

jouw foto is trouwes wel stoer })
(Doe me een plezier, laat spreektaal achterwege tijdens het typen! Rije, trouwes...? Zoveel letters inslikken doe je maar in het durpshuus. :+ )

Je weet wat de risico's zijn hè, van rijden zonder verzekering, rijbewijs en dergelijke? Het klinkt me niet fijn in de oren dat een jonge jongen al even 160 rijdt op de (zo neem ik aan) openbare weg... Niet dat ik je nou ga zeggen het niet meer te doen, want naar zulk moraalriddergedoe luister ik zelf ook niet, als je maar wel weet hoe dom je eigenlijk bezig bent. ;)
 
en ja, ik weet de risico's ervan hoor, zo lomp rijd ik nou ook weer niet
 
Door de berm denk ik _O-






Z'n ouders vinden het goed dus is het misschien niet nodig er hier over te zeuren?
 
zoiets dacht ik ook al... -_- topic was nou niet echt hier voor opgericht.. nog iemand gevallen?? :P
 
Ik kom toch even zeuren: hoe kom je vanaf thuis op die zandweggetjes?
en ik woon trouwes in het bos dus dat is een en al zandweggetjes maar daar kunnen nog ooit wel eens fietsers langskomen dus dan hou ik altijd in daar :Y
 
ja ik :(


Na drie jaar moest het dan toch eens gebeuren.
Door spelende kinderen :(
 
Tijd geleden op de motor.
En hoop daar voorlopig ook niet over te hoeven mede te delen.

maar ja...

:/ ...gister gevallen....
was met m'n 'kloontjes' op de trapperd..., de oudste rijdt voor ons, scherpe bocht naar links,
kleinste rijdt links naast me....en kijkt ff niet en stuurt ff niet, maar gaat gewoon rechtdoor terwijl ik ook al naar links ging hangen...
Voorwiel hapt vrolijk met de spaken in de achteras van die kleine z'n fietsie, wat resulteerde in een mooi klankenspel vanaf de strak gespannen spaken, waarvan er één het begeeft en een ander krom gezet wordt......bijna tot stilstand en scheef hangend valt deze stoere brikkerd en land vól op beide handen en probeert de rest v/h vege lijf te behouden door niet door de armen te zakken....
Volgens mij heb ik de aarde een zetje gegeven. O-)
Smurf staat me recht in de ogen te kijken,..."doet't zeer pap!.." :j :j :j lief jong
"Nee, jongen......'t gaat prima" ( leugenaar)
.... ik kon 'savonds alleen maar genieten van spierpijn overal...en zo stijf als een plank....., je wordt ouder papa!
 
Door de berm denk ik _O-

Z'n ouders vinden het goed dus is het misschien niet nodig er hier over te zeuren?
Dat zijn ouders het goed vinden maakt mij niks uit, als hij onverzekerd op de openbare weg rijdt vind ik dat niet echt grappig ;)


en ik woon trouwes in het bos dus dat is een en al zandweggetjes maar daar kunnen nog ooit wel eens fietsers langskomen dus dan hou ik altijd in daar :Y
Als je meteen het bos in kunt en dus niet op de openbare weg rijdt zeur ik al een stuk minder :)
 
Dat zijn ouders het goed vinden maakt mij niks uit, als hij onverzekerd op de openbare weg rijdt vind ik dat niet echt grappig ;)
Mee eens hoor, maar als ie die motor heeft staan en erop mag rijden, kunnen wij zeggen wat we willen :P


Er is gelukkig nog wel plaats zo hier en daar in NL om zulke dingen te doen.
 
Deze morgen gevallen

Was net wakker

Nog slaapdronken .......................................

toen ik over mijn pantoffels struikelde :+
 
Mee eens hoor, maar als ie die motor heeft staan en erop mag rijden, kunnen wij zeggen wat we willen :P

Er is gelukkig nog wel plaats zo hier en daar in NL om zulke dingen te doen.
Van je ouders iets mogen is iets anders dan van de wet iets mogen; hij mag het dus niet maar hij doet het ;)
 
Ik wilde gisteren mijn motor in de garage wegzetten;

- tik, standaard uit (heb alleen zijstandaard, geen middenbok)
- naar links hangen totdat hij op die standaard staat
- ... verder links hangen...
- ... jee wat zit die standaard ver naar beneden
- ... fuk
- ... en de motor langzaam op zijn valblok laten vallen

hoe lomp kun je zijn? Ik had dus mijn standaard weer terug-ingetikt.

ik weet niet of het onder 'vallen' kan worden geschaard, maar het is zeker een momentje waarop je snel om je heen kijkt... 'heeft niemand dit gezien?!'

hehe
 
@iedereen die het er niet op heeft dat ik zonder rijbewijs rij: lezen-->

volges mij denken jullie dat ik eerst over de verharde weg tussen de autos naar 'n bos moet gaan om daar op zandpaadjes te kunnen rijden, dit is niet zo, als ik de deur open doe staat er al een zandpad voor m'n neus, ik woon zelf in een bos (ja, dit is heel oficieel gezien wel een openbare weg maar je moet wel een goede ofroad auto hebben wil je hier doorheen komen)

en daarbij ben ik niet zo'n asociale crosser die overal schijt aan heeft en alles en iedereen gewoon omverrijd wat hem in de weg staat

en nog iets: NEE het mag niet, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn op dit forum die ooit eens een keertje te hard hebben gereden of i.d.
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde gisteren mijn motor in de garage wegzetten;

- tik, standaard uit (heb alleen zijstandaard, geen middenbok)
- naar links hangen totdat hij op die standaard staat
- ... verder links hangen...
- ... jee wat zit die standaard ver naar beneden
- ... fuk
- ... en de motor langzaam op zijn valblok laten vallen

hoe lomp kun je zijn? Ik had dus mijn standaard weer terug-ingetikt.

ik weet niet of het onder 'vallen' kan worden geschaard, maar het is zeker een momentje waarop je snel om je heen kijkt... 'heeft niemand dit gezien?!'

hehe
zo'n gevalletje staat er nog een op dit topic en wat mij betreft is het wel vallen :Y , maar of je daar nou zo blij mee moet zijn :P
 
Lijkt me een flinke klap geweest :X


Niet gezien dat hij remde ofzo :? of een andere oorzaak :?


Ikke nieuwschierig, er over heen gegaan of door de achterruit :+
 
Nou ik kan me dus ook aan dit geweldige lijstje toevoegen.

9 augustus nog even een rondje gedaan op de motor voordat ik verder ging met klussen, FOUT.
Bochtje rustig indraaien, langzaam gas erop en rond 60kpu floep voorwiel weg.

Dat waren een leuke 9 maanden op m'n gloednieuwe Street triple.

Gister antwoord gehad van de expert, total loss, pak ook.
Dus nu maar weer shoppen voor een nieuwe.
Helaas geen foto's
 
Lijkt me een flinke klap geweest :X


Niet gezien dat hij remde ofzo :? of een andere oorzaak :?


Ikke nieuwschierig, er over heen gegaan of door de achterruit :+
Nou de automobiliste (had mij niet gezien en draaide zo de weg op )maar beschuldigde mij later van asocial rijgedrag veel te hard) politie rapport wees anders uit tussen de 55.65 waar 80 is toegestaan
en denk over de auto want ik mis de film van die dag werdt wakker in het ziekenhuis
resultaat zit nog steeds thuis {ongeval 18-08-07 } moet herkeurd worden voor het rijbewijs(A.B.C.) letsel is beperkt korte termijn geheugen is aangetast en een beperking aan de linker voet alla van Basten{Talus fractuur linker enkel} dus moet een aangepaste motorfiets en auto etc
lang leve de ambtelijke papier pooierij werken allemaal samen maar weten van elkaar niet wat ze aan het doen zijn .
 
Terug
Bovenaan Onderaan