gevallen? post het hier!

koent

MF veteraan
11 aug 2008
1.741
2
Ell
er staan toch altijd wel wat leuke verhaaltjes (en de minder leuke) over mensen die eronderuit zijn gegaan, sommige grappig, sommige stom, en ook wat minder leuke met wat serieuzere gevolgen.. (risico blijft er altijd..)

dus ik dacht! topic maken! (heb toch niks beters te doen)

ik zal maar beginnen dan:

ik was gewoon door een paar zandweggetjes aan 't rijden met m'n ktm lc4 600 (veels te zwaar voor een 15 jarige, volgens mijn moeder, maar ze vind het toch goed :) ), de dag hiervoor had het bij ons heeel veel en heeel lang geregend, was nou niet zo veel meer van te merken opzich, zie ik daar een heel leuk bospaadje ik denk das leuk daar ga'k 's ff kijke :) (achteraf beter niet kunnen doen) was wel een erg smal paadje en aangezien mijn ktm een ontzettend grote draaihoek heeft (iets van een mamoettanker) kan ik dan niet 'ff' omdraaien, op een gegeven moment werd het wel erg slecht, en het zag er ook niet naar uit dat het nog wat werd, maar ik kon niet draaien, :( stukje doorgereden nog, zie ik daar een wat breder stuk! yay! *D ik denk kan ik daar ff omdraaien, achteraf bleek dus dat dat allemaal blub was waar je meteen in wegzakte, dus ikke spaaie en spaaie maar niks vooruit komen, op een gegeven moment toch wat verder gekomen maar toen moes ik nog door een redelijk grote plas heen, die was aan de ene kant dus wat dieper als aan de andere kant.. ik hield mezelf met m'n linkervoet de hele tijd een beetje tegen, toen viel ik naar rechts, niks aan 't handje, gewoon met rechtervoet terugduwen, godver, dat water is toch wel diep... blub blub blub _O- toen lag ik in die plas met een motor van 140kg op m'n been, en ik kon hem nie wegtrekken, op een gegeven moment voet eronderuit gekregen, motor recht proberen te zetten, toen stond ik weer tot m'n schenen in de blub :( uiteindelijk toch (vies) thuisgekomen en m'n moeder zeuren dat ik te laat was voor 't eten _O-
 
Laatst bewerkt:
Niet gevallen maar wel een lastige situatie met een crossmotor. Stukje naar beneden, door de blubber heen en weer een heel stuk omhoog. Naar beneden ging goed, door de blubber ook nog wel maar doordat ik mijn voeten omhoog hield was ik mijn balans kwijt en halverwege omhoog sloeg de motor af |(
Ik was een jaar of 14 met een flink zware KTM (300cc 2takt) Met veel pijn en moeite motor omgekeerd, naar beneden gerold kwam ik vast te zitten in de blubber. Was al zo uitgeput dat ik de motor niet meer aan kon trappen en tegen de tijd dat ik die liep zat ik zo vast dat ik er zo ook niet meer uitkwam. Uiteindelijk heeft iemand met een quad mij uit de blubber getrokken (motor zat flink vastgezogen) en mijn oom stond mij vanaf het heuveltje uit te lachen _O-
 
Niet gevallen maar wel een lastige situatie met een crossmotor. Stukje naar beneden, door de blubber heen en weer een heel stuk omhoog. Naar beneden ging goed, door de blubber ook nog wel maar doordat ik mijn voeten omhoog hield was ik mijn balans kwijt en halverwege omhoog sloeg de motor af |(
Ik was een jaar of 14 met een flink zware KTM (300cc 2takt) Met veel pijn en moeite motor omgekeerd, naar beneden gerold kwam ik vast te zitten in de blubber. Was al zo uitgeput dat ik de motor niet meer aan kon trappen en tegen de tijd dat ik die liep zat ik zo vast dat ik er zo ook niet meer uitkwam. Uiteindelijk heeft iemand met een quad mij uit de blubber getrokken (motor zat flink vastgezogen) en mijn oom stond mij vanaf het heuveltje uit te lachen _O-
hehe, mijn gevalletje was ik ook flink moe van geworden, ik ben 15 jaar en dan is het niet zo gemakelijk om een motor van 140 kg uit de blubber te tillen (wat ik dus wel had geprobeerd, goed stom) en toen was ik ook goed moe, motor ging koken, ikke uitgezet, toen heb ik ok ff moeten uitrusten voordat ik 't ding weer aan kon stampen (600 4takt is wat dat betreft niet altijd dolle pret ;) )
 
Ikke nu zware Beemer hebben daaarmee waag k me nie aan zulke stunts })
d'r zijn er ook wel bij waarmee dat toch wel redelijk gaat hoor :Y (iniedergeval beter als jouw vorige motor _O- )

trouwes met de zwarte cross was er iemand bij met een gloedje nieuwe yzf 600, noppenbanden eronder en daar een beetje rondcrossen, hoe zot kun je zijn _O-
 
Laatst bewerkt:
Gevallen? Ik niet... maar de moto wel.
In de inrit op de poot gezet. Daarna nog wat verder geduwd. Je raad het al. Onbewust de poot af geduwd. En als je je moto dan neer wil zetten, dan is ie ineens heel zwaar.
 
Gevallen? Ik niet... maar de moto wel.
In de inrit op de poot gezet. Daarna nog wat verder geduwd. Je raad het al. Onbewust de poot af geduwd. En als je je moto dan neer wil zetten, dan is ie ineens heel zwaar.
kan ik over meepraten.. is mij ook een keer gebeurd, (of ziets in die richting dan, standaard zakte weg in 't zand) moto is er goed van afgekomen gelukkig (in dat mulle zand kan er toch niet veel gebeuren :P )
 
Laatst bewerkt:
Na je nachtdienst naar huis willen, me RT in de fietsenstalling lekker droog.... Had m zo neergezet dat ik vooruit weg kon rijden, alleen de stalling liep schuin af en k moest n scherpe bocht naar links maken...

je raad t al, teveel gas op de helling op te komen, oei shit moet ook naar links, koppeling in in de draai en ineens lag k met me rug tegen de wand vd fietsenstalling, en me beemer op zn linkerzij met zadel helling af, probeer m dan overend te krijgen.....

Kreng is al zwaar uit zich zelf en dan helling op..... -O-

Stond nog suf te kijken naar me moto van WTF happend......kwam n collega langs ikke hey help ff overend zetten..... Collega geholpen en zei pffft wel zwaar zo n moto, maar nie gezegd dat ie m tegen de helling opduwde :X


:+
 
Na je nachtdienst naar huis willen, me RT in de fietsenstalling lekker droog.... Had m zo neergezet dat ik vooruit weg kon rijden, alleen de stalling liep schuin af en k moest n scherpe bocht naar links maken...

je raad t al, teveel gas op de helling op te komen, oei shit moet ook naar links, koppeling in in de draai en ineens lag k met me rug tegen de wand vd fietsenstalling, en me beemer op zn linkerzij met zadel helling af, probeer m dan overend te krijgen.....

Kreng is al zwaar uit zich zelf en dan helling op..... -O-

Stond nog suf te kijken naar me moto van WTF happend......kwam n collega langs ikke hey help ff overend zetten..... Collega geholpen en zei pffft wel zwaar zo n moto, maar nie gezegd dat ie m tegen de helling opduwde :X


:+
ik denk dak nog 't meeste zou balen van een collega die dan ook nog even van 't schouwspel kan genieten :P
 
Allemaal blubberpartijen... Is dit een motorforum of een crossmotorforum? :P

Ik ben een keer met de lesmotor gevallen toen ik te hard in de voorrem kneep, en een keer met de eigen motor toen mijn koude achterband op het koude wegdek besloot geen grip op te zoeken. Geen serieuze ongelukken, wel ervaring met vallen. :D
 
Allemaal blubberpartijen... Is dit een motorforum of een crossmotorforum? :P

Ik ben een keer met de lesmotor gevallen toen ik te hard in de voorrem kneep, en een keer met de eigen motor toen mijn koude achterband op het koude wegdek besloot geen grip op te zoeken. Geen serieuze ongelukken, wel ervaring met vallen. :D
we hebben hier wel een off allroads en sm forum maar ja als niemand die gebruikt.. of we moeten voortaan gewoon op de weg vallen

achja vaak moet je er dan ook achteraf nog om lachen om die kleine valpartijtjes :P
 
toen ik hem pas had was ik trouwes ook een keer gevallen, ik was een pitbikeje van 60kg gewent en toen ineenkeer zo'n lc4 600 was wel gaaf! ging goed hard! (160 }) ) maar toen ik wou draaien ging ik dus wat hellen (iets te ver blijkbaar en de draaihoek was ook wat groter als verwacht) maar hij was toch wel zwaar hoor, pof op m'n plaat _O-
 
Laatst bewerkt:
toen ik hem pas had was ik trouwes ook een keer gevallen, ik was een pitbikeje van 60kg gewent en toen ineenkeer zo'n lc4 600 was wel gaaf! ging goed hard! (160 }) ) maar toen ik wou draaien ging ik dus wat hellen (iets te ver blijkbaar en de draaihoek was ook wat groter als verwacht) maar hij was toch wel zwaar hoor, pof op m'n plaat _O-
je bent nu 16 ? wat doe je op een motor eigenlijk ?
 
je bent nu 16 ? wat doe je op een motor eigenlijk ?
15 eigenlijk, dingen doen die je niet op een brommer ( :r ) kan, ik ga niet op een ding rije dat 45 kan en het vermogen van een naaimachine heeft _O- de gedachte alleen al

jouw foto is trouwes wel stoer })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan