Gevallen wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonathanbe

Rookie
12 okt 2012
4
0
België
hallo ik zal me eerst even voorstellen mijn naam is Jonathan beverkerken.

ik rij op een suzuki gsxr600 uit 2003, helaas ben ik vandaag onderuit gegaan in een bocht (hij gleed ineens onder me weg!) de motor heeft nogal wat schade, gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak). dus de kosten zijn hopelijk niet te hoog.

ik zit zelf flink onder de schaafwonden maar belangrijker is de motor,

mijn rechter grote kuip, rempedaal en remhendel zijn kapot. nu vroeg ik me af waar ik deze het beste kan kopen? hoe is de kwaliteit van immitatie spul?
 
Laatst bewerkt:
Zeg je nou serieus gelukkig had ik mijn motorpak niet aan..? Waar heb je dat ding anders voor...

Het belangrijkste is altijd jezelf, de motor is vervangbaar...

Qua onderdelen, probeer eens motorsloop.com of mega-moto.. en anders zo'n hongkong setje van ebay, kwaliteit schijnt te verschillen per verkoper..
 
Volgende keer je helm ook thuislaten. Zijn nogal dure krengen. *O* *O* *O*
 
Vrijdag! :Y

ik rij op een suzuki gsxr600 uit 2003, helaas ben ik vandaag onderuit gegaan in een bocht (hij gleed ineens onder me weg!) de motor heeft nogal wat schade, gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak). dus de kosten zijn hopelijk niet te hoog.

ik zit zelf flink onder de schaafwonden maar belangrijker is de motor,

mijn rechter grote kuip, rempedaal en remhendel zijn kapot. nu vroeg ik me af waar ik deze het beste kan kopen? hoe is de kwaliteit van immitatie spul?
Ik begrijp dat de bocht onder je weggleed? :X

Je velletje: Onbetaalbaar! ;)
 
hallo ik had gelukkig wel mijn helm op maar die is niet beschadigd.. ik vroeg me aleen maar af waar ik onderdelen kan halen voor mijn motor, mijn pak is inderdaad nogal duur FleuRR maar niet onbetaalbaar hoor haha 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zeg je nou serieus gelukkig had ik mijn motorpak niet aan..? Waar heb je dat ding anders voor...

Het belangrijkste is altijd jezelf, de motor is vervangbaar...

Qua onderdelen, probeer eens motorsloop.com of mega-moto.. en anders zo'n hongkong setje van ebay, kwaliteit schijnt te verschillen per verkoper..

als je niets hebt kan ik best begrijpen dat hij blij was dat hij nu niets duur hoeft te vervangen van kledij
 
Jammer genoeg had je je dure helm wel op, had je ook beter thuis kunnen laten :+

Ben ik nou gek, of is het idee van een motorpak juist dat het je beschermt tegen verwondingen als je op je plaat gaat? :X

En die onderdelen zijn overal wel te vinden. Bij de dealer, online, op Ebay uit China etc. En je krijgt waar je voor betaald, zo simpel is het met die dingen.
 
Zonder verder iets gelezen te hebben: Opstaan en weer verder gaan? :W
 
Nu na het verhaal gelezen te hebben: IBTL!

"Het moet alleen hard gaan" _O- :W
 
Gelukkig had je deze niet gemonteerd:
images

Ze zouden zomaar kunnen beschadigen. (egt waar) :Y
 
ik hoop dat het een vrijdagtopic is.
zoniet: |( |( |(

onder het motto: "ik heb vannacht een breezersletje gepakt. gelukkig geen condoom gebruikt, anders was die nu vies"
 
Laatst bewerkt:
ik rij op een suzuki gsxr600 uit 2003, helaas ben ik vandaag onderuit gegaan in een bocht (hij gleed ineens onder me weg!) de motor heeft nogal wat schade, gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak). dus de kosten zijn hopelijk niet te hoog.
ik zit zelf flink onder de schaafwonden maar belangrijker is de motor.


Dat meen je toch niet....of toch? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan