Gevallen :'(

Sw@tLorD

MF veteraan
26 apr 2003
2.223
1
Antwerpen / België
Ik heb juist mijn eerste ongeval gehad. Niet leuk, totaal niet. Door die kutregen kon ik niet meer stoppen voor een auto, die doodleuk 20m voor me stopte. Heb nog geprobeerd recht te blijven maar mijn achterwiel blokkeerde direct. Ik schoof onder de auto. De motor vloog in de toeren, luid gekraak van kuipdelen op asflat en tegen het plastic van de bumper ... Eerst zat i kvast met mijn voet, maar dat kon me niets schelen eerst motor stilzetten voor er mss iets erger gign gebeuren. Na 2 keer te proberen viel de loeiende motor uit ... : '(

Resultaat?
Linker kuip gescheurd, stuur staat scheef, waarschijnlijk staat ook mijn hele motor scheef, want als ik bove de 50 reed dan begon alles heen en weer te schudden ... voorrem reageert slecht en bij het schakelen schokt de motor ... :@
KLOJO dat ik ben ...
Weet iemand hoeveel zoiets me zou kunnen kosten?
Nu nog naar de dokter want mijn pols ziet er niet mooi uit en mijn linker elleboog heeft geen vel meer. Nu heb i khet ondervonden ... DRAAG LEER MET ZO'n WEER.
 
Kut voor je |( Wat die schade je gaat kosten dat kan ik zo voor de vuist web niet zeggen maar het zal alleszins een hele brok zijn als ik het zo hoor. Goeie reflex trouwens om meteen die motor te proberen uitschakelen :}
 
Das klote :(

Waar is het ergens gebeurd? Jij bent toch uit de buurt hier?



Welke motor rijd je eigenlijk?
 
Hmm. ff kijken.

Kuipschade: € 2843,58
Frame richten: €1173,89
Montage/demontage: € 1863,18
Diverse onderdelen: € 845,96

Totale schade € 6726,61 ecxl. B.T.W.





:+


Alle gekheid op een stokje. Balen voor je en succes met het herstel, maar it's all in the game.
 
klote!
Hopelijk was de automobilist een beetje redelijk?

succes met je verwondingen... De motor komt later wel...
 
Hmm. ff kijken.

Kuipschade: € 2843,58
Frame richten: €1173,89
Montage/demontage: € 1863,18
Diverse onderdelen: € 845,96

Totale schade € 6726,61 ecxl. B.T.W.





:+


Alle gekheid op een stokje. Balen voor je en succes met het herstel, maar it's all in the game.


Het is geen Duc hoor, die kuipdelen en die werkuren mogen heel wat minder :X












:+
 
Das klote :(

Waar is het ergens gebeurd? Jij bent toch uit de buurt hier?



Welke motor rijd je eigenlijk?

Kijkt ik rijd nog geen motor was net aan het sparen, was opweg mijn rijbewijs te gaan halen op de Sanderus rijschool op de grotesteenweg ... :( want het papier moest afgestempeld worden. Dus normaal had ik nu mijn roos papiertje :(
Ik rijd met een paars - zwarte Suzuki RMX ... dus niet echt een moto maar, beter als niets ...
Mjah de kosten zullen wel een pakje lager liggen. Hoop ik. Das ier allemaal plastic he ...
 
Dat is klote zeg :( ;(
Ik hoop dat de schade aan je lijf meevalt en succes met het repareren van je motor '(
 
Hmm. ff kijken.

Kuipschade: € 2843,58
Frame richten: €1173,89
Montage/demontage: € 1863,18
Diverse onderdelen: € 845,96

Totale schade € 6726,61 ecxl. B.T.W.




:+


Alle gekheid op een stokje. Balen voor je en succes met het herstel, maar it's all in the game.


How jong ... euh jij vliegt per helicopter naar je werk ofzo?????
 
Kijkt ik rijd nog geen motor was net aan het sparen, was opweg mijn rijbewijs te gaan halen op de Sanderus rijschool op de grotesteenweg ... :( want het papier moest afgestempeld worden. Dus normaal had ik nu mijn roos papiertje :(
Ik rijd met een paars - zwarte Suzuki RMX ... dus niet echt een moto maar, beter als niets ...
Mjah de kosten zullen wel een pakje lager liggen. Hoop ik. Das ier allemaal plastic he ...


Dus op de grote steenweg gebeurd?

Maar gezien ge uwe brommer nu gemold hebt...noem het euthanasie en ruil hem in voor een echte moto ;)


Gaat dus over een voorlopig rbw vermoed ik?
 
Door die kutregen kon ik niet meer stoppen voor een auto, die doodleuk 20m voor me stopte.

Kutregen is gladder dan normale regen. Weet je dat voor de volgende keer; bij normale regen 2 seconden afstand, bij kutregen 4 seconden.

Succes ermee.
 
DRAAG LEER MET ZO'n WEER.
kut van je motor..dat is balen..
en je bent een LUL dat je niet met motorkleding heb gereden...sorry... :(
voor hetzelfde geldt was het nog veel erger geweest...
vallen is niet tof...en die kut auto moet goed in zijn spiegels kijken...

anyway..sterkte met je herstel...
ik heb je al in het lijstje gezet:
ongekend....wat is er loos?
 
kut van je motor..dat is balen..
en je bent een LUL dat je niet met motorkleding heb gereden...sorry... :(
voor hetzelfde geldt was het nog veel erger geweest...
vallen is niet tof...en die kut auto moet goed in zijn spiegels kijken...

anyway..sterkte met je herstel...
ik heb je al in het lijstje gezet:
ongekend....wat is er loos?

Lief dat je zo bezorgd bent, alvast meer als mijn vader ... :(
Ik was wel ingapakt. Had een leer vest aan, dubbele broek (had het fris i nde ochtend) en mijn nieuwe reviti handschoenen ... oh jah en een helm ...
 
En met wat voor iets rijd jij? 's Morgents zie ik veel dezelfde motorrijders, ben jij mss een van hen? rond 7.50 op de grotesteenweg ... ?
Als je een idioot op een GSX-R1000 langs ziet komen, met zwaar asociale snelheid en rijstijl... Goeie kans dat het Siggie is. })
 
En met wat voor iets rijd jij? 's Morgents zie ik veel dezelfde motorrijders, ben jij mss een van hen? rond 7.50 op de grotesteenweg ... ?

Om 7.50 lig ik ofwel nog in mijn nest ofwel ben ik al 1uur en 50 minuten aan het werken in Brussel, dus ik denk het niet

Ik woon wel in Mortsel en ik rij een GSXRetje :P
 
Om 7.50 lig ik ofwel nog in mijn nest ofwel ben ik al 1uur en 50 minuten aan het werken in Brussel, dus ik denk het niet

Ik woon wel in Mortsel en ik rij een GSXRetje :P

Ha fijn, tot vor kort kon je mij met een Paars/Wit/Zwart RMX'je rijden ... rijd we lvaak door mortsel ... maja met die kutwerken is het niet meer te doen ... AUW
denk dat mijn arm gebroken is ... juist voorbij mijn elleboog steekt iets abnormaals uit. Ofwel is dat heel hard opgezwollen. :s
 
volgende keer meer afstand houden, en vooral in de regen.

het is hier nu half elf in de morgen en het is al 32 graden :( en op het nieuws zeiden ze dat het veel warmer werd met een gevoels temperatuur van 45 graden. :(
en ik moet vanmiddag nog wel met iemand mee om een andere motor te kopen in Richmond...pppfffffff.....goeie 2 uur rijden in de hitte, nou ik trek wel mijn spijkerbroek aan met een T-shirt want gisteren heb ik met een temperatuur van 32 graden 40 minuten lang op de Highway gestaan halverwege een brug om dat er een ongeluk was gebeurd, en ik was zo slim om mijn leren broek en jack te dragen. :(
dat was de langste 40 minuten wat ik mee heb gemaakt.
 
volgende keer meer afstand houden, en vooral in de regen.

het is hier nu half elf in de morgen en het is al 32 graden :( en op het nieuws zeiden ze dat het veel warmer werd met een gevoels temperatuur van 45 graden. :(
en ik moet vanmiddag nog wel met iemand mee om een andere motor te kopen in Richmond...pppfffffff.....goeie 2 uur rijden in de hitte, nou ik trek wel mijn spijkerbroek aan met een T-shirt want gisteren heb ik met een temperatuur van 32 graden 40 minuten lang op de Highway gestaan halverwege een brug om dat er een ongeluk was gebeurd, en ik was zo slim om mijn leren broek en jack te dragen. :(
dat was de langste 40 minuten wat ik mee heb gemaakt.
Hmm gekookt ... niet fijn. Ik hield wel 20 M afstand. en ik rij met een motortje dat niet zwaarder is dan 120kg. Ma het was een soort oud asfalt met allemaal klein gaatjes. Nog nooit voorgehad ... normaal kon ik altijd stoppen, deze keer niet :( . Veel plezier morgen !
 
Hmm gekookt ... niet fijn. Ik hield wel 20 M afstand. en ik rij met een motortje dat niet zwaarder is dan 120kg. Ma het was een soort oud asfalt met allemaal klein gaatjes. Nog nooit voorgehad ... normaal kon ik altijd stoppen, deze keer niet :( . Veel plezier morgen !

bij ons in de buurt heb je nog een paar highway's en interstates met beton platen, vreselijk.
 
Das kut voor je, sterkte en succes met de verzekering en met het herstel.

Je bent toch niet stiekem ValeRossi??
 
Terug
Bovenaan Onderaan