Gevallen :'(

:} :} :}














:+

@Sw@tlord: Succes met jezelf en de bike en als je arm er erg raar uitziet toch maar ff naar de dokter.

Ghoh thx m8
Mjah met die drek van de voorbije dagen op de weg, werd alles met die regen weer opgespeold, waardoor het er eerder uitag als ijs.
Ik weet odnertussen waaraan het te wijten is. Ik heb geen spiegels, dus ik keek achter me om, o mte zien of ik naar het rechter rijvak kon gaan. Kijk ik trug en daar staat een koekblik. Probeerde nog stilaan te remmen, maar alles sloeg vast. Wss ook mijn voorwiel, waardoor ik eronderuit ging.
 
Da's knap kl*te '( Heb je van je arm foto's laten maken... Zo lullig als er blijkt een scheur in het bot te zitten die tot een langdurige blessure leidt.

Veel sterkte met herstel enne... op de volgende motor spiegels? ;)
 
Enkele verse foto's ...
Linkerkuip is gescheurd en de voorvork heeft het hard te verduren gehad. Samen met het stuur namen ze de schok op. Dus het motorblok en andere kuipdelen werden niet beschadigd. Enkel mijn linkerkant werd bijeen geduuwd door de bumper van de auto, waar ik onder lag. Rechterkant bleef gespaar ... pfff :r :r :r :r

Schade1.jpg


Schade2.jpg


Schade3.jpg


Schade4.jpg


Schade5.jpg
 
Dus op de grote steenweg gebeurd?

Maar gezien ge uwe brommer nu gemold hebt...noem het euthanasie en ruil hem in voor een echte moto ;)


Gaat dus over een voorlopig rbw vermoed ik?


Ja voorlopig RBW, ik ben niet van plan om ineens 650 euro neer te tellen ze ... liever in 2 delen ... :p Allé kwas geslaagd, zonder problemen in Edegem.
Dat brommerje heb ik 2 jaar, 2 jaar voor gezorgd, 2 jaar naar omgezien ... en dan op zo'n manier afsheid nemen ... neenze. REANIMATIE ... LOS ! SHOK ... LOS! SHOK ! ... pieeeeeeeeeep piep piep ... We got him back Dr.Swat... Morge nor de winkel brenge se en maandeg zal ik het bestek krijgen. Hij izet af. Hoe zoude zelf zijn als ge met uw smoel over het beton zou schuren ... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan