Gevallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, ik heb ooit iemand mee gemaakt die lag half onder een vorkheftruck met een shock. Terwijl hij lag dood te gaan, vond hij dat hij niets mankeerde, dus waarom zou hij in godsnaam naar het ziekenhuis moeten zo vlak voor de schaft; "zit ik dalijk in het ziekenhuis terwijl jullie lekker soep eten". Op een gegeven ogenblik werd zijn spraak enigzins verwarrend, maar hij was er nog steeds niet van overtuigd dat er iets mis zou zijn met hem. Vanuit die ervaring leek het mij handig dat er even iemand bij hem langs zou gaan; gewoon voor de zekerheid.

Is hij gestorven!? :o
Wat een verschrikkelijke ervaring.
 
Is hij gestorven!? :o
Wat een verschrikkelijke ervaring.


Ja, hij is daar ter plekke overleden. En om eerlijk te zijn vond ik het geen verschrikkelijke ervaring; zijn zenuwstel had alle vorm van pijn uitgeschakeld, en hij is gestorven terwijl hij grapjes lag te maken. Persoonlijk vond ik het een mooie manier om te "gaan" ....

Een oude Bedoeïnenwet zegt; "zoals iedere dag goed is om te leven, is hij ook goed om te sterven"
 

Hey,

Heb je je eigen posts nog eens terug gelezen? Moet je eens voorstellen hoe dat leest.
Was toch enigzinds verontrustend om te lezen zeg maar.
Omdat ik eens samen aan het skaten was met een gozer tot die tijdens een mooie air in de half pipe naar beneden pletterde en zijn spaakbeen en ellepijp door zijn handen bijna naar buiten kreeg, toen begon hij ook een beetje vaag te praten voordat hij out ging, kwam wat bekend voor zeg maar ;) .

Afijn beterschap als mede VFR rijder!
 
No Scars, No Scrapes, No Proof. :}

PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER })

Niet bang zijn voor het spuitje morgen ;)

Sterkte
 
Hey,

Heb je je eigen posts nog eens terug gelezen? Moet je eens voorstellen hoe dat leest.
Was toch enigzinds verontrustend om te lezen zeg maar.
Omdat ik eens samen aan het skaten was met een gozer tot die tijdens een mooie air in de half pipe naar beneden pletterde en zijn spaakbeen en ellepijp door zijn handen bijna naar buiten kreeg, toen begon hij ook een beetje vaag te praten voordat hij out ging, kwam wat bekend voor zeg maar ;) .

Afijn beterschap als mede VFR rijder!

Nee, ik heb nog nix eigenlijk teruggelezen, Ed zij dat ik maar nep aant doen was, niet dat ik weet maargoed ik zal ff lezen. :)

Ik voelde me dus ECHT niet goed he na een tijdje, zwaar duizelig en misselijk en alles. Ben blij dat die goede mensen me linea recta naar die post brachten. :}
 
Ik heb dus inderdaad rare dingen gezegd en dat typen? Toen ik dat typte werd ik dus heel duizelig enzo, maar eind goed al goed.

Hoe komt dat eigenlijk dat je dan zo duizelig en misselijk wordt? Shock of vochtverlies of gewoon de schrik?
 
Ja maar ik was dus niet echt geschrokken (vast wel onbewust dan), want ik pakte de motor op en wou weer terugrijden en toen zag ik mn arm and I was like WTF!?
 
sukkel, had je je gave retropak maar moeten antrekken, vind het lullig voor je, maar is echt je eigen lompe actie! suc6 ermee!

je moet ook niet stunten met een lompe crosser, je HRC 25kw 210km/h NC30 maakt veeeel makkenlijker wheelys!
 
sukkel, had je je gave retropak maar moeten antrekken, vind het lullig voor je, maar is echt je eigen lompe actie! suc6 ermee!

je moet ook niet stunten met een lompe crosser, je HRC 25kw 210km/h NC30 maakt veeeel makkenlijker wheelys!

SuperKris en Ed31 snappen waarom hij z'n pak niet aangetrokken heeft
:X :X
 
Toch benieuwd, nog iets geprobeert om die kerel te redden?


Na overleg met het ambulance-personeel kreeg ik de opdracht om met een tweede vorkheftruck de truck welke op die man lag een stuk op te lichten. Toen er ruimte was hebben ze de man niet verplaatst (de reden waarom zal ik je besparen) en hebben ze geprobeerd hem in leven te houden. Het mocht niet baten. In mijn opinie was dat ook maar beter. Hij was een levendige en sportieve jongen, en zo is hij tenminste waardig gegaan ....
 
Laatst bewerkt:
@nc:
wheelies ok! :} klooien op een crosser ook OK! :}

zonder helm: EIKEL
zonder beschermende kleding: EIKEL

ik kan het dan ook niet erg vinden...sorry...eigen schuld dikke geschaafde arm...

als je nou alle maatregelen neemt ...en je gaat lekker stunten...ben je goed bezig...maar dit is gewoon een typisch geval van niet handig....

beetje een mv actie...die ging ook zonder helm op zijn R1 ff stunten...ook fokking mzzl gehad....
 
@nc:
wheelies ok! :} klooien op een crosser ook OK! :}

zonder helm: EIKEL
zonder beschermende kleding: EIKEL

ik kan het dan ook niet erg vinden...sorry...eigen schuld dikke geschaafde arm...

als je nou alle maatregelen neemt ...en je gaat lekker stunten...ben je goed bezig...maar dit is gewoon een typisch geval van niet handig....

beetje een mv actie...die ging ook zonder helm op zijn R1 ff stunten...ook fokking mzzl gehad....

Ja je hebt gelijk, ik was fout. Ik poste het ook niet om medelijden te krijgen, maar ik wilde mn verhaal kwijt. Je ziet dus ook weer aan mij dat bescherming heel belangrijk is.
 
Goed, genoeg gescholden met z'n allen. B|

Als er dan niet normaal gepost kan worden in een topic, dan maar gewoon helemaal niet. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan