Gevallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ed, dit zal hij zelf ook wel weten, een beetje empathie is toch niet zo moeilijk, of wel? B|

Heb daar wel moeite mee als je zelf 'laks' bent geweest. Kijk dat je op je bek gaat, kan iedereen overkomen.
Als je niet goed voor jezelf zorgt waarom zou ik dan enige vorm van mee-levend-heid moeten tonen?

En dan nog dat moeilijk typen..... Laat ik zeggen dat is voor mij als kolen op het vuur.
 
Je klinkt mn vader wel Ed.
En ik heb ervan geleerd, volgende keer dat ik ga wheelien doe ik een leren jas aan.

Maar het doet geen pijn, wat raar is omdat het er niet bepaald prettig uitziet.
 
Als ik je vader was.. zou er ZEKER een aantal lichaamsdelen van je pijn doen na een dergelijke actie!

Goed dat ik kinderloos ben en dat jij mijn zoon niet bent
 
Ik denk ook dat mijn pa dat gaat doen als ie strax van vakantie komt verdorie.
Ik ben ook blij dat jij mn vader niet bent.
 
oei kerel,
kon je niet op je tandwiel wachten.? |(
maar ff prikje halen morgen, en je hebt inderdaad mazzel dat je ouders er niet zijn.. :X

beterschap.. en volgende keer maar een motorpak aan.?
 
oei kerel,
kon je niet op je tandwiel wachten.? |(
maar ff prikje halen morgen, en je hebt inderdaad mazzel dat je ouders er niet zijn.. :X

beterschap.. en volgende keer maar een motorpak aan.?
Ja lijkt me wel het beste.....en me ouders kunnen nu echt niet veel meer hebben denk ik.... :X Ik heb ook altijd wat. |(
En een motorpak lijkt me ook slim.

En dat rottandwiel!!!!!!!!!!! :(
Kan ik ook niet met je mee naar italie.
 
Als ik je vader was.. zou er ZEKER een aantal lichaamsdelen van je pijn doen na een dergelijke actie!

Goed dat ik kinderloos ben en dat jij mijn zoon niet bent

:Z

Is idd duidelijk dat je geen vader bent
 
Wat een gedram zeg, ik heb vorige week een stuk uit mijn vingertop gesneden en zat (na verbonden te zijn) ook na een uur alweer op MF te zeuren en lekker handig te typen met links! Was een goede afleiding plus ik had ook niet echt pijn aan mijn vinger...oppervlakkige zenuwen doen 't dan even niet of zo...laat ze maar lullen...ik hoop niet voor je dat je nog veel pijn gaat krijgen...
Dat dit gebeurd is is al straf genoeg, lijkt mij! ;)
 
Wat een gedram zeg, ik heb vorige week een stuk uit mijn vingertop gesneden en zat (na verbonden te zijn) ook na een uur alweer op MF te zeuren en lekker handig te typen met links! Was een goede afleiding plus ik had ook niet echt pijn aan mijn vinger...oppervlakkige zenuwen doen 't dan even niet of zo...laat ze maar lullen...ik hoop niet voor je dat je nog veel pijn gaat krijgen...
Dat dit gebeurd is is al straf genoeg, lijkt mij! ;)

Dat gedram ben ik hier wel gewend.
Maar ik voel me nu al een stuk beter, ben ook alweer ff wezen 2/1 wielen (met jas) om niet bang te worden.
Ik denk als ik morgen wakker word......auw.
Maargoed, shit happens he. En je leert overal van. ;)
 
Dat gedram ben ik hier wel gewend.
Maar ik voel me nu al een stuk beter, ben ook alweer ff wezen 2/1 wielen (met jas) om niet bang te worden.
Ik denk als ik morgen wakker word......auw.
Maargoed, shit happens he. En je leert overal van. ;)

Kijk. gaat al een stuk beter :P
 
Misschien iemand in de buurt van Schildwolde on-line ? Ik zit er 280 km vandaan... iemand anders die even kan gaan kijken ?? ..
Kijk, dat is nou de spirit. Ik zat er ook al aan te denken maar zag dat schildwolde in Groningen ligt. Maar goede sugestie Hewi.

Ik hoop dat het morgen beter met je gaat. En klote dat het net mis gaat als je ff een klein testje doet zonder helm.
 
je weet toch wel dat een bikkel een geit is met 1 bal he???

Ja weet ik. :z


Maar iedereen, bedankt dat jullie zo lief waren om erover na te denken om langs te komen! Gelukkig deden 2 andere mensen het gelukkig al en hoefde het niet zo ver te komen dat jullie uit Brabant hoefden te komen. Echt hulde. :}
Ik weet trouwens niet oft wel goed was gekomen als die goede lui niet waren gekomen. :X
 
heb weleens precies hetzelfde gehad maar dan op men BMX, halve onderarm lag open en er heeft 5 jaar een heel groot litteken gezeten maar daar zie je nu bijna niks meer van, alleen in de zomer dan blijft dat mooi wit terwijl de rest bruin word. Heeft er ook misschien mee te maken gehad dat ik niet naar de dokter ofzo ben geweest en dat ik altijd eraan pulkte |( voelde er toen ook niks van maar de volgende dag was het toch ouw!

Ohja heb ooit weleens een naaimachinenaald (mooi woord voor galgje) door men vinger gehad (vraag niet hoe) en dat voelde ik ook niet totdat ze em eruit probeerden te trekken en toen in mijn bot afbrak :X
 
heb weleens precies hetzelfde gehad maar dan op men BMX, halve onderarm lag open en er heeft 5 jaar een heel groot litteken gezeten maar daar zie je nu bijna niks meer van, alleen in de zomer dan blijft dat mooi wit terwijl de rest bruin word. Heeft er ook misschien mee te maken gehad dat ik niet naar de dokter ofzo ben geweest en dat ik altijd eraan pulkte |( voelde er toen ook niks van maar de volgende dag was het toch ouw!

Ohja heb ooit weleens een naaimachinenaald (mooi woord voor galgje) door men vinger gehad (vraag niet hoe) en dat voelde ik ook niet totdat ze em eruit probeerden te trekken en toen in mijn bot afbrak :X

Zon litteken vind ik niet eens zo erg, als ik maar geen onstekingen krijg, want dan ben je ff verder van huis.

En dat laatste stukje, toen ik dat las voelde ikt zo ongeveer.... :r
 
ben vaak genoeg op me bek gestuiterd (was vroeger een hyperactief jongetje ;) )
Vaak lagen mijn knieen open tot op het vlees en had ik er een paar dagen geen gevoel in enz. Liep er gewoon mee verder, goed schoon houden en na een paar jaar waren de lidtekens al minder. (gebeurde al vanaf mijn 12e :P )
 
ben vaak genoeg op me bek gestuiterd (was vroeger een hyperactief jongetje ;) )
Vaak lagen mijn knieen open tot op het vlees en had ik er een paar dagen geen gevoel in enz. Liep er gewoon mee verder, goed schoon houden en na een paar jaar waren de lidtekens al minder. (gebeurde al vanaf mijn 12e :P )

Val je nu nog steeds zo veel maar dan van je motor? :P
Ik heb ook geen gevoel, en het ziet er vies uit, beetje zoals je dat vlees ziet in de vitrine bij de slager. ;)
 
Ik wilde net zeggen "this thread sucks without pics" , maar die komen dus niet :? B|
 
Val je nu nog steeds zo veel maar dan van je motor? :P
Ik heb ook geen gevoel, en het ziet er vies uit, beetje zoals je dat vlees ziet in de vitrine bij de slager. ;)

Dan zou ik een andere slager zoeken, want het vlees bij mijn slager ziet er heerlijk uit! :+
 
Kijk, dat is nou de spirit. Ik zat er ook al aan te denken maar zag dat schildwolde in Groningen ligt. Maar goede sugestie Hewi.

Ik hoop dat het morgen beter met je gaat. En klote dat het net mis gaat als je ff een klein testje doet zonder helm.


Ach, ik heb ooit iemand mee gemaakt die lag half onder een vorkheftruck met een shock. Terwijl hij lag dood te gaan, vond hij dat hij niets mankeerde, dus waarom zou hij in godsnaam naar het ziekenhuis moeten zo vlak voor de schaft; "zit ik dalijk in het ziekenhuis terwijl jullie lekker soep eten". Op een gegeven ogenblik werd zijn spraak enigzins verwarrend, maar hij was er nog steeds niet van overtuigd dat er iets mis zou zijn met hem. Vanuit die ervaring leek het mij handig dat er even iemand bij hem langs zou gaan; gewoon voor de zekerheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan