Gevaren van te hard rijden [pas op, ranzige fotos]

Status
Niet open voor verdere reacties.

inSaNo

MF veteraan
13 jul 2003
4.327
169
Ik kreeg net van een collega dit linkje doorgestuurd met wat fototjes.
persoon schijnt met zeer hoge snelheid, frontaal op vrachtwagen gebotst te zijn.

[me]inSaNo weet niet of deze pics al voorbij zijn gekomen, maar goed, ze zijn vrij 'leerzaam' vind ik..
[/me]


Als je niet tegen ranzige dingen of bloed kan, zou ik niet verder kijken..

okee, even edit, pics weg, zodat het niet 'te erg is', maar link er toch bij, voor de nieuwsgierigen..
http://www.themustangsource.com/motocrash/

zonde als je zo aan je einde zou moeten komen.. '( :r B|
 
Laatst bewerkt:
oh, okee, sorry :)
maar ik vind het opzich wel 'leerzaam' vind je niet dan :?

beetje te, maar komt aardig in de richting van stunten met vuurwerk :)
hopelijk denken mensen nu wat eerder na als ze weer het gas te ver opendraaien..
 
Leerzaam....ook met beschermende kleding was er niet veel van overgebleven denkk :o

edit: modjes slapen nog 8-)
 
Maak er even links van, en geen plaatjes......

"Lekker leerzaam" :?

wat moeten we hier nou mee???

Slotje... :X
 
hehe okee ;)

zo, keb pics weggehaald, linkje neergezet, hopelijk geen slotje nu O-)

//edit

het leerzame hieraan vind ik gewoon, dat je maar 2x moet nadenken als je ZO HARD gaat scheuren over zulke weggetjes.. beetje ala de 'sire vuurwerk reclames' vind je nie?

en inmiddels HOEF je niet meer te kijken hoor :)
 
Sapperderflap, heel heftig.
Inderdaad schokkend maar ik denk niet slecht als we hier even kennis van nemen.
 
hehe okee ;)

zo, keb pics weggehaald, linkje neergezet, hopelijk geen slotje nu O-)

//edit

het leerzame hieraan vind ik gewoon, dat je maar 2x moet nadenken als je ZO HARD gaat scheuren over zulke weggetjes.. beetje ala de 'sire vuurwerk reclames' vind je nie?

Wat moeten we hier nou uit leren? rijdt uberhaupt niet in je gewone kloffie zonder helm vol achterop een vrachtwagen? Als je dat moet leren ben je toch wel een behoorlijke idioot.....
 
Wat moeten we hier nou uit leren? rijdt uberhaupt niet in je gewone kloffie zonder helm vol achterop een vrachtwagen? Als je dat moet leren ben je toch wel een behoorlijke idioot.....

mee eens, maar als je goed kijkt, volgens mij had deze persoon wel een helm op (alleen zit deze in de bumper van de vrachtwagen geklemd) en had de persoon ook een motorpak aan, aan de 'restanten' te zien ;)

en zoals Omega ook vind, het is nooit 'verkeerd' om dit ff te zien he ;)
 
hehe okee ;)

zo, keb pics weggehaald, linkje neergezet, hopelijk geen slotje nu O-)

//edit

het leerzame hieraan vind ik gewoon, dat je maar 2x moet nadenken als je ZO HARD gaat scheuren over zulke weggetjes.. beetje ala de 'sire vuurwerk reclames' vind je nie?

en inmiddels HOEF je niet meer te kijken hoor :)

De vergelijkenis met de vuurwerkreclames is niet geheel terecht, op die reclame zie je wonden die al genezen zijn. Vind ik toch wat anders dan slachtoffers die nog open en bloot op straat liggen en waarvan 1 of andere grapjas het noodzakelijk vond om er foto's van te maken en ze dan nog op het net te plaatsen ook. Het zal je man/vriend/zoon maar wezen die daar ligt!

En leerzaam? Nee, dacht het niet. Iedereen die motor rijd weet de risico's en heeft deze foto's daar niet bij nodig.

En ik heb een sterke maag dus ik kan er wel tegen, maar dat staat er los van.
 
euh ja okee, nou goed het is ziek, en erg en etc..
maar goed, je HOEFT niet te kijken.. :(
 
ten eerste oud en ten tweede weinig leerzaam aan, lijkt me trouwnes ook dat beschermende kledij hier niet veel had uitgemaakt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan