Gevraagd 2x uitlaatklep Yamaha R6 1999 t/m 2002

Sprayer

MF veteraan
9 apr 2005
1.645
74
Yerseke
Ik heb een R6 staan van 2001 met 2 kromme uitlaat kleppen.
is er misschien iemand die er heeft liggen, of misschien een sloop blok?
 
Dat vond ik ook wel eigenlijk :X ik had een sloop blok gevonden voor een paar tientjes, tot de verkoper er achter kwam dat hij de kop al los verkocht had |(
Anders misschien ebay eens afstruinen, daar hebben ze vaak de gewoonte om ieder boutje van een motor los in de verkoop te gooien.
 
Dat vond ik ook wel eigenlijk :X ik had een sloop blok gevonden voor een paar tientjes, tot de verkoper er achter kwam dat hij de kop al los verkocht had |(
Anders misschien ebay eens afstruinen, daar hebben ze vaak de gewoonte om ieder boutje van een motor los in de verkoop te gooien.
Is zag wel op ebay het merk Vesrah opduiken voor uitlaatkleppen.
 
Is zag wel op ebay het merk Vesrah opduiken voor uitlaatkleppen.
Klopt! Die kwam ik ook tegen....geen idee wat ik er van moet denken. Ik kijk nogal veel op aliexpress en de groothandel versie ervan, Alibaba. En daar kom je werkelijk alles tegen. Mooie tig las apparaten ac/dc welke daar nog geen 300 kosten en hier voor 800 te koop staan, onder een leuk verzonnen naampje. Dus ik zou er niet raar van kijken dat Vesrah ook Chinese meuk is.
 
Die blokken hebben toch problemen met de cilinderwanden, of is dat het oude type?
Ga er van uit dat er toch zat mensen die kleppen nog hebben liggen, evt met het kapotte blok er nog omheen.

Misschien het onderwerp van dit topic even aanpassen om meer reactie te krijgen, iets in de trend van "Gezocht: 2 uitlaatkleppen voor Yamaha R6 2001"
 
Die blokken hebben toch problemen met de cilinderwanden, of is dat het oude type?
Ga er van uit dat er toch zat mensen die kleppen nog hebben liggen, evt met het kapotte blok er nog omheen.

Misschien het onderwerp van dit topic even aanpassen om meer reactie te krijgen, iets in de trend van "Gezocht: 2 uitlaatkleppen voor Yamaha R6 2001"
Dat heb je helemaal goed. Meestal scheuren ze bij de eerste cilinderwand, is te merken aan de carterdruk.
En de titel aanpassen is misschien ook wel slim. Thnx voor de tip!
 
Terug
Bovenaan Onderaan