Gevraagd: circuit racer 600/750cc

OnELeG

MF veteraan
17 apr 2007
2.127
2
Hi allen,

Ik ben in de markt voor een circuitmotor, kijk vooral naar de volgende modellen maar andere suggesties ook welkom:

* Honda CBR 600RR (voorkeur PC40)
* Yamaha R6
* Eventueel GSX-R 600/750

Budget is beetje flexibel, tot €4000 maar sterk afhankelijk van de waarde van wat aangeboden wordt.

Liefst voorzien van onderstaande opties. Zo niet geen issue maar hou dan wel rekening met je prijs svp:

* Bekende historie, aantoonbaar onderhoud, km stand en alle sleutels
* Set circuitkuipen (evt. extra parts)
* Aangepaste voor/achter vering
* Stalen remleidingen
* Rem/schakelset
* Set extra velgen
* crash protectie bijv. valblokken of carbon blok deksel bescherming
* Racedemper/uitlaat systeem maar met DB killer
* Andere extra's zoals laptimer, bandenwarmers, racehendels, paddockstands, etc zijn pluspunten

Verder vind ik het belangrijk dat je kunt aangeven wat de staat van de slijtagedelen zijn. Keertje de grindbak gezien hebben is geen grote ramp, maar fietsen die nog half uit elkaar liggen of net dubbelgevouwen in de ramshoek sla ik over :)


Heb je iets of weet je iets wat past in mijn omschrijving? Je kunt mij het beste bereiken via whatsapp (voorkeur!): 06 vijftien 20 81 54 - of een mailtje naar botermansm apenstaartje gmail.com

Groet,

Martijn
 
Laatst bewerkt:
~
Hi allen,

Ik ben in de markt voor een circuitmotor, kijk vooral naar de volgende modellen maar andere suggesties ook welkom:

* Honda CBR 600RR (voorkeur PC40)
* Yamaha R6
* Eventueel GSX-R 600/750

Budget is beetje flexibel, tot €4000 maar sterk afhankelijk van de waarde van wat aangeboden wordt.

Liefst voorzien van onderstaande opties. Zo niet geen issue maar hou dan wel rekening met je prijs svp:

* Bekende historie, aantoonbaar onderhoud, km stand en alle sleutels
* Set circuitkuipen (evt. extra parts)
* Aangepaste voor/achter vering
* Stalen remleidingen
* Rem/schakelset
* Set extra velgen
* crash protectie bijv. valblokken of carbon blok deksel bescherming
* Racedemper/uitlaat systeem maar met DB killer
* Andere extra's zoals laptimer, bandenwarmers, racehendels, paddockstands, etc zijn pluspunten

Is dit iets? De K3,s zijn erg betrouwbare fietsen en onderdelen genoeg....
Te koop: Gsx-r 750 K3
 
Thanks - er zijn wat motoren in overweging, maar aanbieding kan nog graag :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan