Gevraagd FZR1000 EXUP 3GM opknapper/project

Status
Niet open voor verdere reacties.

FZRene

MF veteraan
4 mei 2004
5.352
3.298
Ridderkerk (ZH)
Ben op zoek naar een oude Yamaha FZR1000 EXUP, bouwjaren '89 t/m '94 voor een project.

Zaken die niet belangrijk zijn: Kuipwerk, voorvork, wielen, remmen, kont, zadel.

Wel belangrijk: frame met kenteken, achterbrug, motorblok met alle toebehoren (carbs, airbox, rubbers, radiator, slangen etc), electra, uitlaatcollector met exup klep, exup servo,

Blok mag olie zuipen. Correctie: het is een ouwe Yamaha dus het blok ZAL wel olie zuipen.

Prijs rond de 500 euro. Iedere puinbak mag aangeboden worden.
 
Jah die contacten liepen al Coert. Helaas heeft het lot een vinger in de pap gehad anders had Rene er een gekregen. Ik heb er twee weggegeven. 1 aan de verkeerde
 
Bedankt voor de input!

Rob had ik al gevonden en die was superbehulpzaam maar had even niets in de aanbieding.

Gisteren bij een berg losse onderdelen wezen kijken. Incompleet, geen kuipen, de helft kwijt, blok gedemonteerd en nat weggezet dus compleet verroest, waarschijnlijk kapotte krukas, duurdere onderdelen als exup systeem kwijt.

500 euro.

Ja tuurlijk, in geen 500 jaar.....


Vandaag op MP zitten zoeken, loop tegen een kansje aan en voor 300 staat deze morgen in de schuur:
 

Bijlagen

  • 20201222_162029.jpg
    20201222_162029.jpg
    277,8 KB · Weergaven: 11
Heb ik meteen wel een probleem want dit is precies mijn allereerste motorfiets ooit. Beetje zonde om de zaag in te zetten om een OW01 replica van te maken. Niet dat een FZR1000 ooit wat waard wordt maar deze is helemaal origineel en compleet, en dat zijn ze maar 1 keer in hun hele leven.

Ik had eerst een VTR project maar uiteindelijk vond ik dat toch een lelijk hok en ik heb niks met 2-cilinders.
 
Rene, als je die tank een kleur gaat geven mogen we dan ruilen?.

Ow, als je kuipwerk wilt hebben om te verknippen heb ik weer alles dat je kan verzagen compleet liggen

in deze kleur

1608663596750.png
 
Laatst bewerkt:
Ik ga deze zeker niet verrot zagen, zonde. Hij heeft wel wat schade want hij is van een trailer gepleurt maar dat is voornamelijk Tupperware.

Die tank komen we wel uit Rob, geen probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan