Gevraagd: Kawasaki zzr 600

Jerry020

Rookie
9 apr 2011
3
0
Beste MF-ers,

Ik rij nu 3 jaar op een honda shadow 500. De tijd is rijp voor een snellere motor.
De Kawasaki zzr 600 blijkt een geschikt model te zijn om aan een snelle motor te wennen.

Weet je een leuk exemplaar te koop of heb je de tips waar ik kan kijken en zoeken naar dit specifieke model, dan hoor ik dat zeer graag! Op marktplaats en speurders kom ik geen geschikt model tegen. De kleurencombinatie is vaak minder. Paars, rose etc. De mooiste kleurstelling is naar mijn mening de zwart met groene. Of natuurlijk gewoon een gehele kleur (grijs, blauw)

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Prettig weekend,

Jerry
 
Er staan op dit moment tachtig zzr 600's op marktplaats. Daar moet toch wel een motor bij zitten voor jou. Anders kun je misschien beter naar een andere fiets gaan kijken, bijv een suzuki gsxf, honda cbrf of een yamaha thundercat. Allemaal vergelijkbare modellen.
 
Ik zou zeggen marktplaats of hier op mf. Staat je kleur er niet bij wacht dan effe, zzr'etjes komen vaak genoeg voorbij. Als ik één ding geleerd heb bij het kopen van een 2dehands motor is dat je geen haast moet hebben, geduld wordt beloond
 
Heb zelf zzr gereden , als je snel wil rijden moet je echt boven de 8500 toeren gaan zitten anders gebeurd er helemaal niets hoor ......
 
Eh..... zit je vastgepind op een ZZR600? Er is namelijk meer dan genoeg in dat idee te koop. Niks mis met de ZZR, maar waarom zou je jezelf beperken tot één motor waar er zoveel keus is?

Moet het een volle kuip zijn, dan kun je bv. denken aan de Honda CBR600 of de Yamaha Thundercat. Beide motoren zijn minstens vergelijkbaar.
 
Bedankt voor jullie bijdragen mannen!
Ik kijk ook zeker naar andere modellen, maar de ZZR is qua prijs/ kwaliteit ideaal.
De CBR en Thundercat zijn weer wat duurder. Ook staat het Touring aspect van de ZZR me aan. Ik woon in de stad en ik hoef niet 100 te rijden in de eerste versnelling zeg maar! haha
Ik ga vanmiddag even aan de slag met jullie tips en links!
Fijne dag,

Jerry
 
Terug
Bovenaan Onderaan