Gevraagd: Kuipstikker set orig. Triumph Daytona

Waaijer

Die hard MF'er
Donateur
8 feb 2007
594
31
Zoeterwoude
Zoals de titel zegt ben ik een orgineel model Kuipstikker set in een originele kleur of in het geel.
Weet iemand een adres?

groet Marcel
 

Bijlagen

  • IMG_20200815_211450562.jpg
    IMG_20200815_211450562.jpg
    447 KB · Weergaven: 5
Er zijn nog enkele originele stickers voor bepaalde kleurstellingen leverbaar. Prijs is ongeveer 60,- per kant.

Als je interesse hebt graag wat meer gegevens (bouwjaar, kenteken) van je motor doorgeven dan kan ik kijken of de juiste stickers voor jou motor leverbaar zijn.

Gr.,
Rob
 
Er zijn nog enkele originele stickers voor bepaalde kleurstellingen leverbaar. Prijs is ongeveer 60,- per kant.

Als je interesse hebt graag wat meer gegevens (bouwjaar, kenteken) van je motor doorgeven dan kan ik kijken of de juiste stickers voor jou motor leverbaar zijn.

Gr.,
Rob
Hoi Rob, bedankt voor je reactie.
MVSJ82 bouwjaar 1999
Ik hoor het.

Groet Marcel
 
Hoi Marcel,

ik heb de vraag even bij Triumph neergelegd mbt beschikbaarheid en zal hier morgen wel een reactie van krijgen.

Je hoort van me, maar volgens mij heb je PB uit staan.

gr.,
Rob
 
Kijk maar eens op ebay.uk. in Engeland is zat van dat spul te koop en in allerlei kleuren. Als ik stickers nodig ben, voor wat voor motor dan ook bestel ik ze altijd daar.

En tegen hele goede prijzen......

Vandaag toevallig nog een setje Honda Hornet stickers binnen gekregen voor mijn vrouw. Prijs omgerekend iets van 7 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan