Gevraagd: Leren (race)pak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ksjaakie

MF'er
1 mrt 2021
83
67
Amsterdam eo
Beste MF'ers,

Ik wil voor het eerst in mijn leven mij aan het circuit rijden wagen. Omdat ik nog niet weet of het wat is enz ben ik op zoek naar een tweedehands leren race pak, 1 of 2 delig maakt niet heel veel uit. Het liefst 1-delig.
Kleuren: Zwart, wit, rood, groen geel paars, nee joh maakt niet veel uit, zolang het overgrote deel maar zwart is! (of kawa groen natuurlijk dat mag altijd ;) )
Ik ben 174/175 en weeg rond de 70 kg, 68-72kg.
Ik gok dus maten rond 48-50 als ik het forum hier zo af struin.
Woon achtend Amsterdam eo. ik kan best een stukje rijden om te komen passen, geen probleem!
Budget <200eu zou ik toch wel een beginners/oefen pak moeten kunnen scoren?

BVD,

KSjaakie
 
Hiero, een paar posts onder jou:
 
Helaas net buiten budget, maar ik heb de beste meneer als al een pb gestuurd, bedankt voor de oplettendheid!
 
Ik heb een spidi pak te koop, 65 euro
Echt voor bijna niets dus. Niets mis mee, gewoon aan het opruimen. Maat 52. Scheelt niet veel met 50
 
Deze dus
 

Bijlagen

  • 85D3B4D9-3C79-4955-8174-63BB19E03430.jpeg
    85D3B4D9-3C79-4955-8174-63BB19E03430.jpeg
    34,4 KB · Weergaven: 6
Check de Damen overall maat 50, die zoek je !
En meet ff of de backprotector je ook past, dan gelijk erbij nemen dat ding !!
 
@MeanBlueMan Ik begrijp dat u moderator bent en threads kunt sluiten/verwijderen? Zou dat met deze thread kunnen?

Mijn lieve collega's hebben wind gekregen dat ik op zoek was naar een racepak. Een van de collega's had nog wel een oude dainese op zolder liggen en deze uit het stof gehaald, zit als gegoten en heeft hij aan mij gedoneerd!
Dus; Bedankt alle voor de reacties, zat toch erg te leunen naar het Arlen Ness overal van @Patto1970 of de spidi van @N.Holgerson , prachtige goede pakken! Maar een gratis pak mag ik zeker niet in de bek staren

Nogmaals bedankt iedereen voor het meedenken/ meekijken, tot op het circuit! :]

Groet,
Ksjaakie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan