gevraagd: supermotard velgen

Wat voor maten denk je aan?
Heb nog een voorvelg van een Moto Guzzi California liggen, Akront; aluminium 18 inch 40 gaats, breedte 2.15 of 2.50 (weet ik niet uit mijn hoofd) lag een 110 band omheen.
Heb de wielen destijds gekocht omdat ik de naven nodig heb, de velgen boeien mij niet (de achtervelg is ingebruik als tuinslanghouder, als je die ook wilt hebben hoor ik het wel, is 17 inch akront, ook 40 gaats)
Beide velgen zijn in zeer goede staat, maar ik heb de spaken er niet meer bij (geen zin om uit te vlechten, heb ze dus gewoon doorgeknipt)
 
Wat voor maten denk je aan?
Heb nog een voorvelg van een Moto Guzzi California liggen, Akront; aluminium 18 inch 40 gaats, breedte 2.15 of 2.50 (weet ik niet uit mijn hoofd) lag een 110 band omheen.
Heb de wielen destijds gekocht omdat ik de naven nodig heb, de velgen boeien mij niet (de achtervelg is ingebruik als tuinslanghouder, als je die ook wilt hebben hoor ik het wel, is 17 inch akront, ook 40 gaats)
Beide velgen zijn in zeer goede staat, maar ik heb de spaken er niet meer bij (geen zin om uit te vlechten, heb ze dus gewoon doorgeknipt)

ik heb wel 17 inch nodig, maar dan 36 spaken ipv 40, jammer! '(

(de achtervelg is ingebruik als tuinslanghouder, als je die ook wilt hebben hoor ik het wel, is 17 inch akront, ook 40 gaats) _O- _O- :}
dure tuinslanghouder! :P
 
ik heb wel 17 inch nodig, maar dan 36 spaken ipv 40, jammer! '(

(de achtervelg is ingebruik als tuinslanghouder, als je die ook wilt hebben hoor ik het wel, is 17 inch akront, ook 40 gaats) _O- _O- :}
dure tuinslanghouder! :P

ach alsie in de schuur stof ligt te verzamelen issie net zo duur hoor O-) O-) heb de wieltjes goedkoop overgenomen en de velgen zijn nutteloos; heb 40 gaats auto velgen (15 inch voor, 16 achter) nodig voor het span, als jij die toevallig in de tuin heb hangen :Y

en de prijs van losse velgen valt overigens reuze mee; bel voor de grap Haan Wheels maar eens, viel mij destijds ook reuze mee voor mijn cafe-racertje, was iets van 400 gulden kwijt, inclusief de kosten van het vlechten (wel zelf de naven aangeleverd) 2 18 inch akront velgen en RVS spaken
Als ik uitgedokterd heb wat voor velgmaten ik in het span kwijt kan mogen ze mijn volgende wielen ook vlechten; de kwaliteit is perfect.
 
Laatst bewerkt:
heb ik al gebeld, 420 euro voor alleen de velgen '(

auch, heb je haan Classic wheels ook geprobeerd? een reguliere velg voor een motorfiets is dus kennelijk een stuk goedkoper (mischien om dat er geen supermotard label aanhangt :? )

Ik zal voor de zekerheid even de gaten in de velg tellen dit weekend, als er 1 bij zit waar je wat aan hebt mag je ze zo komen halen voor weinig........
 
sorry, de velgen die ik los heb zijn allebei 40 gats.
Wel is het achterwiel van mijn caferacertje voorzien van een 36 spaaks-velg; nu zul je zeggen: "wat heb ik daar aan?? "
Die naaf komt van een Moto Guzzi V65 Florida; die hebben dus in ieder geval 36 spaaks achterwielen, waag dus eens een telefoontje naar de afdeling 2e hands van Teo Lamers (www.tlm.nl) mischien hebben ze nog wat liggen aan los spul of kapotte wielen waarvan de velg nog wel goed is (kapotte cardanmeenemer is einde oefening voor de naaf, maar de velg is dan nog prima)
Je kunt ook even in de prijslijst van de webshop kijken naar de prijzen van wielen en losse velgen. (voorvelg vanaf 39 euro........)
Alle kleine Guzzi's met draadspaakwielen hebben de zelfde naaf (en dus 36 gats velgen achter, voor zul je even na moeten vragen), je kunt dus kijken/vragen naar spullen voor de Florida, Nevada (Customs), NTX (een off-road) e.d.

niet geschoten is altijd mis; succes verder in ieder geval
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan