Gevraagd: VFR400R NC30

Sijmenve

Rookie
5 jan 2022
5
1
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een VFR400R NC30. Mijn budget is rond de 5500,- euro. Onderhand is dit al een wat lager budget voor deze geliefde motoren. Ik ben nog beginnend bestuurder dus mijn budget is helaas nog klein (voor dit type motor). Mijn plan is om de motor te gaan gebruiken op de weg. Dus geen collectorsfiets. Dat betekent ook dat die visueel niet 100% hoeft te zijn. Motorisch moet die echter wel in goeie conditie zijn.

Verkoopt u, of kent u iemand?
Ik hoor het graag!

Vriendelijk bedankt!
Sijmen
 
Laatst bewerkt:
Hoi, neem eens een kijkje in dit topic:

Daar zitten de mensen met zo'n motor als je zoekt. Er stond laatst een nette te koop daar, maar die is al weg helaas.
Maar misschien weet iemand daar wel een leuke te koop. Niet geschoten is altijd mis nietwaar?
In ieder geval zit daar ook veel kennis van deze motoren.

Succes!
 
Hoi, neem eens een kijkje in dit topic:

Daar zitten de mensen met zo'n motor als je zoekt. Er stond laatst een nette te koop daar, maar die is al weg helaas.
Maar misschien weet iemand daar wel een leuke te koop. Niet geschoten is altijd mis nietwaar?
In ieder geval zit daar ook veel kennis van deze motoren.

Succes!
Dankjewel, ik zal het eens bespeuren!
 
Een leukere beginnersmotor kun je je niet wensen! Zeker nu het motorrijbewijs door de regeltjes zo op motor inhoud is ingedeeld. Je hebt alleen pech dat het inmiddels een echt collector's item is geworden. Tien jaar geleden was dat nog anders. Ik wens je succes met de zoektocht Sijmen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan