Geweld tegen labiele bellers

Begrijpelijke reactie, ik zou wel meer willen slopen van dat busje of nog liever van de bestuurder zelf. Ik vraag mij alleen af hoe het mogelijk is dat je tot 3x toe door eenzelfde busje wordt gesneden. Beetje meer gasgeven en je ziet zo'n kutbusje nevernooit meer terug natuurlijk. Ik zorg er zelf altijd zoveel mogelijk voor dat ik een zodanige snelheid heb dat er van mij inhalen door blikken voertuigen geen sprake zal zijn...

Greetzzz
The impassable....
 
Hoe denken jullie daarover..

Mischien niet de juiste oplossing, mischien ook niet de meest intelligente oplossing, maar zeker wel de oplossing met de meeste voldoening.
Ik vind dat je eigenlijk geen eigen rechter mag spelen en al zeker geen spul van anderen mag slopen, maar ik kan me het dus in dit geval wel weer eens voorstellen. Gelukkig is het dus vanaf heden verboden om te bellen in de auto zonder hands-free. Ook de boetes hiervoor zijn toch behoorlijk, dus ik denk dat in de loop van de tijd het wel wat minder zal worden met die belgrage idioten.
 
Nu bellen in de auto een strafbaar feit is mag je dan zoiemand staande houden en overdragen aan de politie (als die daarvoor op willen komen draven)?
 
Nu bellen in de auto een strafbaar feit is mag je dan zoiemand staande houden en overdragen aan de politie (als die daarvoor op willen komen draven)?

Je mag als burger niemand staande houden. Je mag hem alleen op heterdaad van een MISDRIJF aanhouden. Ik denk dat het bellen in de auto (niet handsfree) niet onder misdrijfen valt, maar onder gedragingen, dus kan je niets doen als burger zijnde.
 
Ik heb aan den lijve kunnen ondervinden hoe gevaarlijk bellen in de auto is, dus ik vind het wel een misdrijf. Maar ja, daar komen ze in Den Haag altijd een beetje te laat achter. Tot die tijd blijft het oppassen.
 
Guggenheim

Als je met 50 bijna achterin knalt omdat hij ineens naar links komt als je hem inhaalt zonder richting aan te geven doe je rare dingen.

Toen hij bij een stoplicht stopte er ik er iets van zei lachte hij me gewoon uit en belde vrolijk verder en toen heb ik zn spiegel gesloopt.

Niet eerder.
Da's niet echt overdreven vind ik dan :j

Het verbaasd me eigenlijk nog dat je het bij zijn spiegel gelaten hebt. Maar zoals een aantal anderen al terecht opmerkten.. geweld lost niets op. Maar het is af en toe wel lekker (moeilijk al die keuzes in het leven)
 
Je mag als burger niemand staande houden. Je mag hem alleen op heterdaad van een MISDRIJF aanhouden. Ik denk dat het bellen in de auto (niet handsfree) niet onder misdrijfen valt, maar onder gedragingen, dus kan je niets doen als burger zijnde.

Je snapt het nog steeds niet. :? Je moet je eerst laten doodrijden door die beller, en dan heeft ie een misdrijf begaan. :( Dus onmiddelijk daarna mag je hem aanhouden. :j Uuuuuuuhhhhhh nee, dan gaat het niet meer.... :? Dan weet ik het ook niet. :z Dus toch een goed idee dat van die spiegel? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan