Geweld tegen labiele bellers

24 mrt 2002
68
0
Oss
Iemand die ik zeer goed ken persoonlijk ;) is
vandaag tot 3x toe gesneden door een busje waarvan de bestuurder zat te bellen. :j
Toen heeft diegene maar de spiegel van dat busje gedemonteert met zijn handen.

Hoe denken jullie daarover..
 
Ik ben vorig jaar bijna doodgereden door iemand die zat te bellen. Dus van mijn mogen ze nog heel wat verder gaan dan spiegels eraf halen. Ophangen, kielhalen, vierendelen, afschieten die lui!!!!!!
 
Goed werk met 1 risico: als die vent nu zo kwaad word op motorrijders, dan kan een volgende motorrijder die hem wil inhalen ofzo wel eens een groot risico lopen, als de automobilist z'n wraak wil halen.
 
Goed werk met 1 risico: als die vent nu zo kwaad word op motorrijders, dan kan een volgende motorrijder die hem wil inhalen ofzo wel eens een groot risico lopen, als de automobilist z'n wraak wil halen.
Tja, zit wat in. Je kunt je alleen afvragen of mensen die op die manier wraak nemen geen wandelende tijdbommen zijn die bij het minste of geringste al uit elkaar knallen, laat staan wanneer zijn spiegel wordt gedemonteerd.

Maarja, het is altijd beter om op safe te spelen en niet de druppel te zijn die zijn labiele emmer doet overlopen.
 
Iemand die ik zeer goed ken persoonlijk ;) is
vandaag tot 3x toe gesneden door een busje waarvan de bestuurder zat te bellen. :j
Toen heeft diegene maar de spiegel van dat busje gedemonteert met zijn handen.

Hoe denken jullie daarover..

Daar kan ik me ergens wel iets bij voorstellen, maar toch, vindt het redelijk ver gaan om opzettelijk schade toe te brengen, ben je eigenlijk net zo`n lul als degene die je in dit geval 3x snijd. Je zou je beter moeten gedragen, vind ik dan. *D
 
Guggenheim

Als je met 50 bijna achterin knalt omdat hij ineens naar links komt als je hem inhaalt zonder richting aan te geven doe je rare dingen.

Toen hij bij een stoplicht stopte er ik er iets van zei lachte hij me gewoon uit en belde vrolijk verder en toen heb ik zn spiegel gesloopt.

Niet eerder.
Da's niet echt overdreven vind ik dan :j
 
prima actie :} ,ik zie hier een nieuwe wedstrijd in ,hij die aan het eind van de maand april de meeste spiegels inlevert wordt getracteerd op een Big Mac Menu :)

Krijgen we bonus punten voor een pliesie
563.gif
spiegel? :P


Op zaterdag 30 maart 2002 08:55 schreef Jarno v.d. Hurk het volgende:
Guggenheim

Als je met 50 bijna achterin knalt omdat hij ineens naar links komt als je hem inhaalt zonder richting aan te geven doe je rare dingen.

Toen hij bij een stoplicht stopte er ik er iets van zei lachte hij me gewoon uit en belde vrolijk verder en toen heb ik zn spiegel gesloopt.

Niet eerder.
Da's niet echt overdreven vind ik dan :j

Kijk, in zo'n situatie is het uiteraard vanzelfspreken als je ietwat 'primair' reageert. Tenslotte heeft iemmand zojuist met een lachend gezicht een aanslag op je leven gepleegd (daar komt het uiteindelijk wel op neer)en dan wil je natuurlijk op een snell en doeltreffende manier duidelijk maken, dat het niet door de beugel kon.

178.gif
"Officieel moet ik dit gedrag echter afkeuren" ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan