Geweldige finale WSBK !

Ik ben dit weekend in Imola geweest en inderdaad een prachtige finale :} :}
Best wel lachen als je met ongeveer 20 man op een volle tribune staat te schreeuwen en te juichen als Edwards op kop rijdt. })
Ik ben ook nog onverwacht gratis aan VIPkaarten gekomen van HMPlant.
Toch handig zo'n hospitalitypas,heel het weekend gratis eten en drinken.
Ik heb mezelf maar een beetje ingehouden,Nederlanders krijgen al gauw een slechte naam als het voor niks is natuurlijk.
We liepen daar wel als enige 'normale' jongens tussen alle bobo's in maar de teammanager John was echt heel aardig!
Nog een hele tijd in de pittbox met de monteurs staan praten over de motoren.
Voor hun leek het misschien meer op een kruisverhoor maar alle vragen werden beantwoord en we mochten gewoon overal foto's van maken.
Ook Hodgson en Toseland (wij mogen Neil en James zeggen ;) )zijn niet te beroerd om een praatje met je te maken.
Die gasten worden wel geleefd in zo'n weekend zeg!
Wat ik wel gemist heb aan de baan zijn de videowalls.
Dat italiaans is echt niet te volgen, het gaat van :hgfcjgekcewkbhsqdjgEdwardsaaaaaajhygfgcjg,eghjmBayliiiiiiishtfjhgfjyhg.
Wie ligt er nu weer op kop??
Je kunt het aan het publiek natuurlijk wel zien ,maar toch.
In de tweede helft van de eerste race waren we er al wel achter dat we Peter Goddard missten maar dat Hodgson zijn fiets ook flink beschadigd had zagen we later in de pittbox pas.
Na de toch nog iets emotionele afscheidsspeech van Hodgson zijn we maar terug naar ons tentje gegaan, en niet naar het hotel van 360 euro per nacht zoals de bobo's,hebben we nog een paar Freddies op en zijn we gaan slapen.
Voor de jongens van HMPlant :} :} :} :} :} :} :}
En volgend jaar met Chris'the stalker'Walker :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan