Gewijzigd; FZS600 Fazer / Velorex zijspan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
35.364
5.943
Mooie compacte combinatie; Yamaha FZS 600 Fazer uit 2001 met een Velorex zijspan.

Motor heeft een Km stand van ca. 22.500 km, heeft lichte gebruikssporen.
Afgelopen winter nieuwe accu geplaatst en bij 20.000 km de olie en filter nog vervangen. Banden en ketting/tandwielen nog in goede staat.
De monoshock van de motor is voorzien van een zwaardere veer (via EML) en de achtervelg is voorzien van een autoband (Bridgestone Potenza), deze kan nog lange tijd mee.
Laser Duotech demper onder de motor, de standaard demper wordt bijgeleverd.

De Velorex heeft een aangepast onderstel met autonaaf en –velg (veel sterker dan de standaard nogal licht uitgevoerde naaf en spaakvelg) en een aangepaste vering.
Tevens een lage ruit, de standaard hoge ruit wordt meegeleverd.

Het zijspan is er ongeveer in de zomer van 2007 aangebouwd en er is met de gehele combi sindsdien ongeveer 4.000 km mee gereden (Door de geboorte van onze kinderen en nog andere hobby’s)

Reden van verkoop; willen een groter span hebben, zodat we er gezamenlijk met de kinderen op uit kunnen.

Eventueel inruil groter zijspan (1,5 of 2-persoonsbak) bespreekbaar.

Richtprijs ca. 3.500,= Euro

De zijspan is eventueel ook los te koop (zonder motor) richtprijs Euro 699,00

full
 
Laatst bewerkt:
Kick! *O*

Zit er nou ook een stang aan de voorvork naar het span. :?
 
Prijs is scherp gesteld en er is de mogelijkheid alleen het bakkie te kopen (zonder motor)

*O* :}
 
'Compacte FZS600 Fazer / Velorex zijspan-combinatie' > 'Gewijzigd; FZS600 Fazer / Velorex zijspan'
 
Wat grappig zo'n ding. Ik dacht dat dat erg duur zou zijn span rijden maar dat valt reuze mee! Toch leun ik liever een bocht in zonder zijwieltje aan 1 kant zelf, maar kan me niet voorstellen dat er niemand is die hier blij van wordt!
 
Wat grappig zo'n ding. Ik dacht dat dat erg duur zou zijn span rijden maar dat valt reuze mee! Toch leun ik liever een bocht in zonder zijwieltje aan 1 kant zelf, maar kan me niet voorstellen dat er niemand is die hier blij van wordt!

Je weet niet wat je mist !
 
Zijspan is ingeruild en te bewonderen bij EZS Zelhem

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan