Gewonde motorrijder door dranghek op wegdek

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegatR1n

MF veteraan
Donateur
29 mei 2003
1.845
7.622
Den Helder
Hier rijd ik dus bijna dagelijks langs, zowel met de motor als auto.
Wens de betrokken motorrijder veel sterkte toe met het herstel.

Ik laat in het midden wat ik van deze daders vindt, mijn bloeddruk stijgt al als ik dit soort nieuwtjes lees :( .

Twee 16-jarige snotjochies uit het Noord-Hollandse Julianadorp zijn gisteren bij hun lurven gepakt in hun woonplaats nadat ze met opzet een dranghek op de weg van de Zanddijk zouden hebben geplaatst. Daar botste een motorrijder (72) tegenaan die daardoor ernstig gewond raakte. De politie maakte dat zojuist bekend.

De jongens ontkennen volgens de politie elke betrokkenheid bij het incident.

Eerder zou een andere motorrijder het hek al eens terug in de berm hebben gezet. Volgens de politie hebben de jongens het hek daarna teruggeplaatst, waarna de 72-jarige motorrijder uit Julianadorp erop botste. De man is met gebroken ribben en een gekneusde enkel in een ziekenhuis in Den Helder opgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Is hip toch dit soort dingen? Stenen van viaducten, hekken op de weg en schieten met luchtbuks ..

whats next?
 
Dit betreft geen ongeluk, dus dan mag 't :P

Wel klote... die gapper rijdt misschien wel nooit meer :(
 
Laatst bewerkt:
Er was al een topic geopend met hetzelfde verhaal.
Ging op slot omdat het geen mf-er betreft en ook deze zal dicht gaan.

Dat gezegd te hebben mogen ze wegrotten in de gevangenis.

IBTL-Trinity.jpg
 
Aan de andere kant had opa de ogen ook niet helemaal open. Een dranghek op de weg moet toch de aandacht trekken lijkt mij.

/als we toch een tweede topic openen ga ik gewoon mijn reacties hergebruiken.
 
maar is dit for real? welke krant gebruikt nou weer het woord "snotjochies"...

maarre, ik rij ook wel eens langs dorpjes en dan stuit ik op een wegafsluiting (voor een of andere buurt feest) die niet zo handig zijn opgesteld. In een blinde bocht bijvoorbeeld, waardoor ik hard op de rem moet. Zeker niet handig buiten de bebouwde kom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan