Gewoon een ideetje(foto's/filmpjes)

Wel of niet apart foto/film forum?

  • Ja,handig en leuk.

    Stemmen: 27 87,1%
  • Nee,overbodig en onhandig.

    Stemmen: 1 3,2%
  • Geen mening.

    Stemmen: 3 9,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Is het geen idee/interresse voor een apart foto en filmpjes deel onder bv. algemeen?!

Het is een deel wat je op redelijk veel fora ziet.
In dit deel kan men dan alle foto's/filmpjes(threads) etc..kwijt.
Nu slingeren de topics een beetje door alle foradelen heen zoals sport,waar is wat te doen,algemeen etc.

Misschien handig als ze gecentreerd worden in 1 deel wat makkelijker en misschien leuker kijken is...

Doe er wel ff een poll bij.

Ps: Losse piccies kunnen dan natuurlijk gewoon in andere threads of echt topicgerichte threads gewoon in hun eigen foradeel.
Dit deel is dan meer voor de overige foto/film threads en evt. ook voor de rest.

:)
 
Mja zou kunnen,maar dan trek je denk ik het mediavisuele weg van het forum naar de site.

Persoonlijk denk ik dat mensen liever een thread met foto's bekijken en erop reageren dan dat ze de pics eerst moeten dd-len/openen etc.

En ik ken de statistieken niet,maar volgens mij hangen er dagelijks meer mensen(langer) rond op het board dan op de site.

Maar das just my 2 cents though... ;)
 
Jaaaaaaah heel goed idee
net zoals www.r1-forum.com vroeger
daar was een appart gedeelte van de site waar je al je pics kon droppen en commentaar kon geven op pics van anderen. En daarnaast nog een Forum zoals hier.
 
Mja zou kunnen,maar dan trek je denk ik het mediavisuele weg van het forum naar de site.

Persoonlijk denk ik dat mensen liever een thread met foto's bekijken en erop reageren dan dat ze de pics eerst moeten dd-len/openen etc.
Voor pics geldt dit wel, voor filmpjes niet. Voor filmpjes vind ik de Download Area van MFreaks beter, maar voor foto's is het wel een idee idd.

We gaan het bespreken binnen de crew. Dit duurt ongeveer twee weken, tenzij je ons sponsort met een kratje Palm, dan is het binnen een half uurtje bekeken :P
 
Voor pics geldt dit wel, voor filmpjes niet. Voor filmpjes vind ik de Download Area van MFreaks beter, maar voor foto's is het wel een idee idd.

We gaan het bespreken binnen de crew. Dit duurt ongeveer twee weken, tenzij je ons sponsort met een kratje Palm, dan is het binnen een half uurtje bekeken :P


Agree,de filmpjes komen daar beter tot hun recht,foto's vond ik ook belangrijker.. :)

En dat kratje Palm..mm heb nog wel een 6pack heineken staan.. :+
 
Het kratje bier staat er nog steeds...... O-)


Me zit nog steeds te azen op een apart deel voor foto's en evt. stunten,want dat groeit ook al aardig... :+ :P


Wil als men aandringt best wel met slotjes slingeren in die delen indien nodig... *D




:+ ;)
 
Op maandag 16 juni 2003 17:25 schreef Bananeman het volgende:Voor pics geldt dit wel, voor filmpjes niet. Voor filmpjes vind ik de Download Area van MFreaks beter, maar voor foto's is het wel een idee idd.

Zou mooi zijn als jullie dan ook de ruimte hadden om films te hosten....
 
Hmm, tis vandaag erg stil aan het admin-front. Even geduld dus nog. Probleem is wel dat MF al behoorlijk veel (gesponsorde) bandbreedte gebruikt. Met het hosten van filmpjes zou dit ws. nog veel meer worden. Ik betwijfel of dat een goed idee is.
 
Hmm, tis vandaag erg stil aan het admin-front. Even geduld dus nog. Probleem is wel dat MF al behoorlijk veel (gesponsorde) bandbreedte gebruikt. Met het hosten van filmpjes zou dit ws. nog veel meer worden. Ik betwijfel of dat een goed idee is.


Oki weet ik iig dat het nog bekeken word... ;)

En de bedoeling was (voor mijn vraag dan) voornamelijk een apart deel voor foto's en evt. stunts... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan