Gewoon geen 25kw motor kopen

speeddevil

Held van januari 2013!
8 jun 2004
1.238
2
Dat 25 kw gedoe is allemaal bull shit als je een echte moter liefhebber bent koop je zo'n ding niet eens en als je het doet doe je het echt voor jezelf.Bij de meeste verkeerscontroles wat ik heb meegemaakt weten sommige ageneten niet eens wat het inhoud dat 25 kw gedoe.Mijn eerste moter was een zx-636 van 2002 heb ik op keneteken laten zetten op 25 kw maar het setje zelf nooit ingezet,dus reed ik gewoon volvermogen plus dat ik er achteraf nog een dynajet kit in heb laten zetten.Dus als je goed uitkijkt hoeft het in fijte niet eens en die keer dat je wordt aangehouden zeg je gewoon dat je je kenteken papieren niet bij je hebt dus komen ze er haast niet achter ook als vragen ze je gegevens op.Ik rijd nu zelf al 1 jaar op een zx-9r met dynajet kit en compleet uitlaatsysteem (10 pk winst )en heb nog steeds een 25 kw rijbewijs (gelukkig nog maar 2 maanden).En je kan hem gewoon verzekeren op je naam MAARRRRRRRRRRR als je brokken maakt en het blijkt jou schuld te zijn dan ben je de ??? want dan rij je in hun ogen zonder rijbweijs en je bent niet verzekerd.Dus 25 kw rijders koop een moter gewoon naar smaak en kijk niet naar het vermogennnnnnn

laterssss maikel

stoer verhaal man :P

Maareh.. zoals je zelf al zegt.. als je brokken maakt ben je de lul. Enig idee hoe hard je gepaald gaat worden als je brokken maakt? Believe me, dan wordt je zo hard genaaid dat je de rest van je leven niet meer op je tere billetjes kunt zitten.

[me]Viccie probeert de minder subtiele aanpak om duidelijk te maken wat het is zonder verzekering te rijden O-) [/me]

Volgens mij rij je toch rond met beperkt vermogen....
..en wel je verstandelijk vermogen.
Juist voor sukkels zoals jij is die hele regel verzonnen |( |( |( |( |( |(

Je zal maar een agent treffen die wel verstand van zaken heeft ;)

Dan hang je mooi denk ik :P

En terrecht :(

Hè kijk nou, Maikel is een onverzekerde retard |(
Stoer hoor: 100pk :z

Opzouten *D

Denk niet dat er veel liefhebber van een moter hier zijn maarja. En ik vind het trouwens ook geen wijze raad, mocht je nu iemand plat rijden kun je je hele leven (tegenwoordig kun je 114 worden) betalen.

Laatst bewerkt:
Volgens mij rij je toch rond met beperkt vermogen....
..en wel je verstandelijk vermogen.
Juist voor sukkels zoals jij is die hele regel verzonnen |( |( |( |( |( |(

Hahahaha! PRECIES! *D

Maarre...onverzekerd rijden, als je een gezin in de sloot rijdt heb je je hele leven lang geen geld meer voor een motor.

Dat 25 kw gedoe is allemaal bull shit als je een echte moter liefhebber bent koop je zo'n ding niet eens en als je het doet doe je het echt voor jezelf.Bij de meeste verkeerscontroles wat ik heb meegemaakt weten sommige ageneten niet eens wat het inhoud dat 25 kw gedoe.Mijn eerste moter was een zx-636 van 2002 heb ik op keneteken laten zetten op 25 kw maar het setje zelf nooit ingezet,dus reed ik gewoon volvermogen plus dat ik er achteraf nog een dynajet kit in heb laten zetten.Dus als je goed uitkijkt hoeft het in fijte niet eens en die keer dat je wordt aangehouden zeg je gewoon dat je je kenteken papieren niet bij je hebt dus komen ze er haast niet achter ook als vragen ze je gegevens op.Ik rijd nu zelf al 1 jaar op een zx-9r met dynajet kit en compleet uitlaatsysteem (10 pk winst )en heb nog steeds een 25 kw rijbewijs (gelukkig nog maar 2 maanden).En je kan hem gewoon verzekeren op je naam MAARRRRRRRRRRR als je brokken maakt en het blijkt jou schuld te zijn dan ben je de ??? want dan rij je in hun ogen zonder rijbweijs en je bent niet verzekerd.Dus 25 kw rijders koop een moter gewoon naar smaak en kijk niet naar het vermogennnnnnn

laterssss maikel

Wat jij doet moet jij weten, maar ga niet tegen iedereen vertellen dat wat jij doet goed is. Vooral niet tegen de 16/17 jarige meelezer.

Een beetje zelfcensuur kan hier geen kwaad pikkie.

zo al snel reacties zeg mooi hoor

maar aj ik vind het belachelijk waarom moeten die jongeren persse worden aangepakt,iedere keer asl ik op de linker rijstrook inhaal wil wel een OUDER typetje naar links duiken zonder te kijken en volgens mijn vallen ook onder de meeste doden oudere moterrijders

dusssssss :]

En als jullie goed lezen spoor ik niemand aan tot kopen

Ik zeg duidelijk koop iets naar smaak en dan hangt het van de persoon af wat hij doet ;)

maar aj ik vind het belachelijk waarom moeten die jongeren persse worden aangepakt,iedere keer asl ik op de linker rijstrook inhaal wil wel een OUDER typetje naar links duiken zonder te kijken en volgens mijn vallen ook onder de meeste doden oudere motorrijders

Ik denk persoonlijk dat jongeren meer vallen, dan ouderen. Niet door het verschil in rij capaciteit, maar door de motor waarop ze rijden.

maar aj ik vind het belachelijk waarom moeten die jongeren persse worden aangepakt,iedere keer asl ik op de linker rijstrook inhaal wil wel een OUDER typetje naar links duiken zonder te kijken en volgens mijn vallen ook onder de meeste doden oudere moterrijders

Jij bent juist de ideale persoon om aan te tonen dat die regel wel degelijk nodig is volgens mij.

[me]TCBas was ook tegen die regel maar begint de laatste tijd steeds meer te twijfelen :X [/me]

Ja, het is nu zeker!
Te dom om uit zijn ogen te kijken!
|(

Dus 25 kw rijders koop een moter gewoon naar smaak en kijk niet naar het vermogennnnnnn
Het eerste deel van deze zin ben ik het mee eens, maar het tweede deel zeker niet. Als je, net als jij, met meer dan 25kW rond gaat rijden ben je inderdaad onverzekerd. Dus als jij brokken maakt, hoop ik dat je niemand anders tegenkomt. Dat je hem dus gewoon in de sloot of tegen een boom parkeerd. Als jij bijvoorbeeld een fietser omver rijdt, en deze komt in een rolstoel terecht moet jij je hele leven voor hem betalen. En je eigen onkosten moet je zelf dan ook nog betalen. Vandaar dat mensen verzekerd zijn. En denk je eens in hoe het is als jij door iemand wordt aangereden die niet verzekerd is, dat is ook geen fijn idee lijkt me.

Dus hou je gewoon aan de regels van 25kW, dat vind ik stoerder en meer bewonderenswaardig dan dat je meteen op een motor stapt met weet ik hoeveel vermogen |( .

laterssss maikel

Ik heb rode dakpannen op mijn dak!

Terug
Bovenaan Onderaan