Gewoon geen 25kw motor kopen

speeddevil

Held van januari 2013!
8 jun 2004
1.238
2
Dat 25 kw gedoe is allemaal bull shit als je een echte moter liefhebber bent koop je zo'n ding niet eens en als je het doet doe je het echt voor jezelf.Bij de meeste verkeerscontroles wat ik heb meegemaakt weten sommige ageneten niet eens wat het inhoud dat 25 kw gedoe.Mijn eerste moter was een zx-636 van 2002 heb ik op keneteken laten zetten op 25 kw maar het setje zelf nooit ingezet,dus reed ik gewoon volvermogen plus dat ik er achteraf nog een dynajet kit in heb laten zetten.Dus als je goed uitkijkt hoeft het in fijte niet eens en die keer dat je wordt aangehouden zeg je gewoon dat je je kenteken papieren niet bij je hebt dus komen ze er haast niet achter ook als vragen ze je gegevens op.Ik rijd nu zelf al 1 jaar op een zx-9r met dynajet kit en compleet uitlaatsysteem (10 pk winst )en heb nog steeds een 25 kw rijbewijs (gelukkig nog maar 2 maanden).En je kan hem gewoon verzekeren op je naam MAARRRRRRRRRRR als je brokken maakt en het blijkt jou schuld te zijn dan ben je de ??? want dan rij je in hun ogen zonder rijbweijs en je bent niet verzekerd.Dus 25 kw rijders koop een moter gewoon naar smaak en kijk niet naar het vermogennnnnnn

laterssss maikel

stoer verhaal man :P

Maareh.. zoals je zelf al zegt.. als je brokken maakt ben je de lul. Enig idee hoe hard je gepaald gaat worden als je brokken maakt? Believe me, dan wordt je zo hard genaaid dat je de rest van je leven niet meer op je tere billetjes kunt zitten.

[me]Viccie probeert de minder subtiele aanpak om duidelijk te maken wat het is zonder verzekering te rijden O-) [/me]

Volgens mij rij je toch rond met beperkt vermogen....
..en wel je verstandelijk vermogen.
Juist voor sukkels zoals jij is die hele regel verzonnen |( |( |( |( |( |(

Je zal maar een agent treffen die wel verstand van zaken heeft ;)

Dan hang je mooi denk ik :P

En terrecht :(

Hè kijk nou, Maikel is een onverzekerde retard |(
Stoer hoor: 100pk :z