Gewoon nieuwsgierig, hoeveel MF-ers rijden Triumph

Geezer

Die hard MF'er
5 jan 2003
305
0
Roden
Rij zelf een zwarte 900 Sprint Sport (met veel plezier enne.... nee geen olie op de vloer :) )
 
Mijn meisje heeft een Triumph 3TA (ex-legerfiets). Is niet helemaal wat je zoekt denk ik :P maar wel leuk. Binnenkort met zijspannetje 8-)
 
Hadden op de zaak een Tiger, wat een enorm goed ding. Jammer dat ie weg is !
 
Ik rij af en toe op de Trophy 900 van pappie, telt dat ook?
Rijdt best relaxed, maar wel zwaar. Mooi geluidje ook wel.
 
Ik rijd een zwarte Sprint ST, in mijn bezit sinds afgelopen zomer.
Ga hem zo halen van z'n 50k beurt.
Heerlijke fiets, waanzinnig geluid met carbon-demper!!
Groetjes :]
 
Hoi.

Ik rij zelf op een Trophy 900 en dat rijdt PRIMA veel beter dan mijn vorige motor een Diversion 600. Vooral bij het rijden met duo passagier daar schoot de Div echt wel tekort. Hebben jullie trouwens de einde lange duurtest over de Triumph Tiger in Moto 73 gelezen,dat zegt wel genoeg over de betrouwbaarheid en de kosten per km van dit merk.

ps: ik ben trouwens niet de pappie van van Oekel.
 
Zo, tijd om dit topic weer ff onder de aandacht te brengen.
Ik weet zeker dat er meer zijn! *D

Zelf heb ik (dus) een '03 Caspian Blue Sprint RS.

Dittizzum (hier nog met standaard demper, inmiddels vervangen door carbon):

full
 
Heb vorig jaar een Sprint RS gehad. Wat een fantastische motor was dat. Heb deze ingeruild op een Aprilia Mille. Dat had ik dus nooit moeten doen, want die fiets was gewoon niet voor mijn postuur gemaakt, ik kon er niet lekker op zitten. Na 2000 kilometer Mille dus maar weer gauw weggedaan. Op dit moment is de garage vol, maar ooit komt de dag dat er weer een Triumph driepitter terugkomt! Beloofd
 
Yep, ik heb er ook een. Een T595, rood met hoge carbon, andere nokkenas en sinds kort op BT012SS. Rijd geweldi. Hier een plaats van wat ik met de oude banden heb gedaan. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan