Gewoontes tijdens het wachten?

Ik weethet ik weet het


Ik ga een eigen zaak beginnen!

mini trommeltjes voor aan het (motor) stuur
En lipjes die zoenen


Durf te wedden dat een ondernemer al weer zit te brainstormen..

Gat in de markt...

gat w8 ff sex sex...zo weer boven het landelijk gemiddelde
 
Als duo zijnde heb ik altijd de bestuurder om lastig te vallen. ;) Daarom heeft die dat probleem ook niet. Dus gewoon wat vaker een passagier meenemen.
 
Ow, en als ik per ongeluk de toeter indruk (bijv met richting aangeven) dan effe het vingertje omhoog naar een toevallige passant (die de hele dag gaat nadenken wie er naar hem zwaaide)
:} :} :}

(die hou ik erin!)

Trouwens, als ik aan mijn stuur draai (met uitparkeren ofzo) wil mijn tanktas nog wel eens op de toeter drukken O-)
 
Strak naar het stoplicht kijken en toeren opbouwen tot 8000rpm indien hij bijna op groen gaat :) (jah soms weet ik de volgorde)
Alleen als ik vooraan sta natuurlijk :P

Whoops 0 teveel, 80k is iets teveel van het goede :P
 
Laatst bewerkt:
op tank trommelen, kijken wie er zoal om me heen staat verder valt het wel mee met mij als ik het allemaal zo lees :P
 
Beetje om me heen kijken, kijken of er nergens iets lekt ofzo (nee niet mezelf), want ik vertrouw de moto nog steeds niet. En idd een beetje trommelen op de tank, de voorrem ff testen, af en toe wat gas geven enz.
Je verveeld je gewoon voor zo'n stoplicht. O ja, ook nog ff de temp. meter in de gaten houden (heb er nare ervaringen mee).
 
In neutraal krijgen (soms lastig :? ) ,handen op de tank leggen/trommelen , heel af en toe met het lipje van de tankdop spelen. Visiertje open doen van de hitte/vocht. De omgeving scannen op kipjes ;) ( weg kijken van mensen die naar je motor kijken , anders krijg je mss nog een domme vraag waar je je serieus moet houden :9 ) Ik kijk ook veel naar andere motoren als er zijn ;)
 
naast met het gas/ knopjes/ klepje spelen en trommelen, kijk ik ook veel rond,

als er dan een auto naast me staat die mijn fiets aan het checken is dan check ik uitgebreid (als ze er zit) het vrouwtje die naast/achter dat ventje zit. }) kunnen sommige niet hebben })
ook leuk is, wanneer er een (paar) damen(s) oversteken, die opvallend volgen met je hoofd en wannneer ze dan kijken (doen ze bijna altijd) ff aan het gas draaien. geweldig gewoon hoe ze dan kijken/doen. Helemaal als je met 2 man bent.
 
Niet zo zeer tijdens het stil staan, maar tijdens het rijden constant checken of m'n richting aanwijzers uit zijn. Maar dan ook niet een keer drukken maar wel drie keer achter elkaar.

slaat nergens op,...
 
Als ie in z'n 1 staat (bij mij omhoog) betrap ik mezelf er steeds op dat ik met mijn tenen het schakelpookie omhoog zit te duwen,verder kan die toch echt niet |( .Verder kijk ik veel om me heen en als mensen mij aan staren staar ik uitgebreid terug,trek er soms ook wel bekken bij zien ze toch niet als mijn vizier dicht zit. :9
 
Als het wat langer duurt bij het stoplicht, pontje, spoorweg overgang of een open brug. Even de motor in zijn vrij zetten en de beide voetjes aan de grond. Een beetje rekken en strekken en lekker rond je heen kijken, er valt altijd wel iets te zien. Opgefokt gozzertje met een petje omgekeerd op zijn hoofd in zo'n GTI-tje of een lekker blondje in een BMW Cabrio. })


Offshore bekend dat ook hij met het lipje van zijn tankdop speelt.... :+
 
Als ie in z'n 1 staat (bij mij omhoog) betrap ik mezelf er steeds op dat ik met mijn tenen het schakelpookie omhoog zit te duwen,verder kan die toch echt niet
:^ idd ongeveer iedere 10 seconden...
Verder zit ik meestal (buiten het in de gaten houden van de omgeving) zeer gespannen te staren naar mijn sneldheidsmeter |(


;)
 
Kloppen op de tank, met het tank-klipje spelen, vizier op en en dicht doen, tikken met me voeten. Ben altijd nerveus als ik niet kan rijden!!!
 
naast met het gas/ knopjes/ klepje spelen en trommelen, kijk ik ook veel rond,

als er dan een auto naast me staat die mijn fiets aan het checken is dan check ik uitgebreid (als ze er zit) het vrouwtje die naast/achter dat ventje zit. }) kunnen sommige niet hebben })
ook leuk is, wanneer er een (paar) damen(s) oversteken, die opvallend volgen met je hoofd en wannneer ze dan kijken (doen ze bijna altijd) ff aan het gas draaien. geweldig gewoon hoe ze dan kijken/doen. Helemaal als je met 2 man bent.
Heheehhee, das heel herkenbaar. Vooral dat chickie checken, erg leuk in de zomer met die korte rokjes!!!
 
Trommelen op de tank en op de kuip, zo heb je tenminste 2 tonen :p
Soms er ook nog eens wat op de maat op de achterrem tikken, leuk voor de persoon achter je, al die geluids- en lichteffecten :+

Soms ook nog meeneuriën in de helm of hardop zingen, horen ze toch niet. In tegenstelling tot de vrouw die naast me stond die ik gewoon door al het lawaai vol overgave hoorde meezingen met haar radio. :+
 
Bij het wachten voor het stoplicht ben ik uitermate geconcentreerd op het wachten tot rood uitgaat. Als dan bv de rij van links eerst mag, dan zet ik hem even in z'n vrij, begin te zingen of een nummer met m'n rechtervoet te tikken. Zodra de verkeersstroom weer mindert en er kans is dat ik zometeen groen krijg gaat ie weer in z'n 1 en ben ik weer volledig geconcentreerd voor de race :P
 
Als de brug open gaat even shaggie draaien en roken en indien er andere motorrijders staan even ouwehoeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan